Így adj el eredményesen nyomulás nélkül. [Igaz történet alapján]

Sales tippek, hogy valóban eredményes legyen az eladás

Egy kicsit rendhagyó sztorit hoztam ma neked. Egy saját karácsonyi történetet, ami a nagy karácsonyi bevásárlásommal kapcsolatos. Egy nagyszerű történetet, nagyszerű marketing tanulságokkal. Hogyan adj el nyomulás nélkül, csupán pár perc alatt bizalom építéssel egy terméket, avagy hogyan vettek rá engem egy 30.000 Ft-os termék megvásárlására. Egy olyan termék megvásárlására, amelyet én egyébként magamtól soha […]

Piackutatás: Hogyan ismerheted meg, mit akar a piac?

A piackutatás eszközei közül számtalan áll rendelkezésre, melyből néhányat megismerhetsz most te is

Ma egy igen érdekes témát hoztam, ami nem más, mint a piackutatás. Ennek egy kis szegmensét, különböző piackutatási eszközöket, módszereket fogok megmutatni neked. Egy sikeres vállalkozáshoz és a vállalkozás fejlődéséhez is szükséges a piackutatás. Fontos, hogy megismerd mi van a vevőd fejében, mire vágyik, milyen termékkel, szolgáltatással tudnád most, vagy bármikor a legjobban szolgálni őt. […]

A túl nagy választék problémája, avagy a nagy lekvár teszt

Túl nagy választék - a nagy lekvárteszt - lekvár kísérlet

Szerinted melyik a jobbik megoldás? A) Ha több választási lehetőséget adunk a potenciális vásárló kezébe, hogy egész biztosan megtalálja a számára legmegfelelőbb ajánlatot, terméket? Vagy B) Ha maximum csak egy-két választási lehetőséget adunk? Nagyon sokan úgy gondolják, hogy az első a helyes válasz. A valóság azonban mást mutat… Hogyha inkább videós formában szeretnéd látni a […]

6+6 értékadó technikai, amiket a McDonald’s marketingjéből tanulhatsz részben

McDonald's marketing

Mint a legtöbb sikeres vállalkozás, a McDonald’s marketingje is az értékadásra épül. Amíg te magad nem adsz értéket másoknak, addig ne várd, hogy kinyissák neked a pénztárcádat. Kivételek, persze – mint minden esetben – itt is vannak. De ne a kivételekre építs, hanem a nagy többségre. Egy egyszerű (nem McDonald’s-os :)) példa: Melyik barátodnak adsz […]