Mi az a CDN?

Mi az a CDN, és mire használjuk?

A mai blogcikkben arról fogok neked mesélni, hogy hogyan tudod felgyorsítani a weboldalad, abban az esetben, ha külföldi a célközönséged, vagy külföldi a tárhelyszolgáltatód. Ilyenkor érdemes használnod a CDN-t. De hogy mi is az a CDN, és miért olyan hasznos, azt lentebb láthatod. Jobban szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort […]

Hogyan növeld weboldalad sebességét? – WP Rocket javasolt beállítások

Hogyan növeld weboldalad sebességét?

Hiába a szemet gyönyörködtető dizájn és a legprofibb szöveg a weboldaladon, ha lassan töltődik be, akkor a felhasználó még a betöltődés előtt elhagyja azt. Szóval a weboldalad sebessége, vagyis az, hogy mennyi idő alatt tölt be, egy rendkívül fontos szempont. Mert ha te lassú vagy de a konkurensed gyors, akkor hozzá fog menni a vásárló. […]

Miket helyezz el a honlapod főoldalán?

Győzd meg a látogatóidat, hogy maradjanak! Megmutatom neked, hogy milyen elemeket érdemes elhelyezned a honlapod főoldalára, annak érdekében, hogy a leginkább meggyőzd az odalátogató embereket, akik jöhetnek akár a Google-ből, közösségi médiából, vagy bárhonnan az internetről. Segítek, hogy hogyan bírd őket maradásra, hogyan érd el, hogy kicsit jobban érdeklődjenek utánad, megnézzék, hogy hogyan tudsz nekik […]

A leggyakoribb weboldal hibák

A weboldal hibáknak köszönhetően rengeteg látogatót, vásárlót veszíthetsz.

Azok, akik egy ideje már követnek vagy figyelemmel kísérik a bejegyzéseimet tudják, hogy elsősorban weboldalakkal foglalkozom. Rengeteg weboldalt látok a munkám közben és akkor is, amikor csak úgy böngészek a neten, programokat, szolgáltatásokat vagy éppen terméket keresek, és újra- és újra ugyanazokba a tipikus hibákba “futok bele”. Ezért egy sokak számára érdekes témát hoztam, ami […]

Mikor NE legyen (profi) honlapod?

Ne legyen weboldalad!

What? Weboldal készítéssel foglalkozom. És azt mondom, hogy ne legyen honlapod? Most mégis miről is beszélek én? Igen! Van az az eset, amikor azt mondom, hogy márpedig ne legyen honlapod, illetve ne költs rá pénzt. Bár ilyenkor a saját érdekeim ellen beszélek, hiszen akkor elesek egy projekttől… de hát ez nem probléma, mert mostanság annyi […]

Weboldal sablonok előnyei és hátrányai

weboldal sablonok

Miért ágálok annyira a hagyományos weboldal sablonok ellen? Hallottad már valaha marketinges körökben azt a tanácsot, hogy légy egyedi és megkülönböztethető? Ne aggódj, a kérdés abszolút költői volt. Naná, hogy hallottad, hiszen minden második marketinges poszt, blog cikk, fizetős tananyag és konferencia is ezzel kezdődik. Tehát akkor miért nem jó, ha egy egyszerű, hagyományos weboldal […]

Mennyi idő alatt készül el egy (profi) weboldal?

A weboldal készítős honlapokat olvasgatva talán te is találkoztál már vele, hogy néhol egy-két napot, máshol hónapokat írnak egy weboldal elkészítésének idejére. Vajon mi lehet ennek az oka? Ezt fogjuk kivesézni ebben a cikkben. Egy fontos azonban dolgot tisztázzunk rögtön a legelején. Egy weboldal sose lesz kész igazán. Mindig lehet tökéletesíteni. Mindig érdemes új tartalommal […]

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró ablakok) alkalmazásától. Félnek, hogy csak elriasztják vele a látogatókat. Pedig nem félni kell, hanem megfelelően alkalmazni őket. Ez a […]

Divi vs. Elementor

Divi vs. Elementor - WordPress sablonok összehasonlítása

Egy korábbi blogbejegyzésben részletesen kifejtettem, hogy miért használok weboldal készítéshez WordPresst. A WordPressen belül azonban nem mindegy, hogy milyen sablont használunk. Ma a két legnépszerűbb WordPress sablon, illetve téma bővítmény a Divi és az Elementor. Ebben a cikkben pedig kivesézzük töviről hegyire, hogy melyiknek mi az előnye és mi a hátránya a másikkal szemben. Szeretném leszögezni az […]