[ INGYENES GOOGLE SHEET SABLON]

Az eszköz, ami nélkül nem lehet hatékony a marketinged

Se a social média posztjaid vagy videóid, se a hírleveleid, se a blogcikked, se a hirdetéseid, kampányaid….

Meggyőzni az embereket arról, hogy megvásárolják a termékedet, szolgáltatásodat, sosem volt egyszerű feladat.

Ha pedig nem tudod tűpontosan, hogy igazából kit és hogyan is kellene meggyőznöd, akkor veszett fejsze nyele minden marketingbe és értkéseítésbe ölt próbálkozásod, időd, pénzed.

Ez a sablon kézen fog és végigvezet mindazokon a tudnivalókon, amelyeket ismerned kell az ideális vásárlódról.

Az ideális vásárlód meghatározásának (és egyben ezen sablon) X vitathatatlan előnye:

Az ideális vásárlói profil létrehozása lehetővé teszi számodra, hogy részletesebb ismereteket szerezz a vásárlóidról, például az életkorukról, a demográfiai adataikról, az érdeklődési körükről, a viselkedési szokásaikról, a fájdalom- és vágypontjaikról, stb. Mindez segíteni fog téged abban, hogy jobban megértsd a célközönséged tagjait, és jobban alkalmazkodhass a szükségleteikhez és elvárásaikhoz.

Ha jól megérted a vásárlóidat, akkor sokkal (költség)hatékonyabbá válnak a marketingkampányaid, mert tudni fogod, hogy mely termékeket vagy szolgáltatásokat lehet a legjobban eladni, melyik piacokon érdemes célzott hirdetéseket indítani és milyen marketingkampányokra van szükség a legnagyobb hatékonyság érdekében, valamint azt is pontosan tudni fogod, hogy hol, mit és hogyan kommunikálj a célközönségeddel. Például, ha tudod, hogy a vásárlóid nagy része a közösségi médiát használja, akkor célzott hirdetéseket helyezhetsz el a megfelelő platformokon.

Jobban megérted majd a vásárlóid szükségleteit és igényeit, és így jobban  meg fogsz tudni nekik felelni. Ha például tudod, hogy a vásárlóid fontosnak tartják a gyors és pontos kiszállítást, akkor olyan szállítási opciókat kínálhatsz nekik, amelyek megfelelnek ezeknek az elvárásoknak.

Ha jobban megérted a vásárlóidat, és jobban tudsz nekik megfelelni, akkor nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőled újra, és ajánlják tovább ismerőseiknek is a termékedet, szolgáltatásodat.

Az ideális vásárló meghatározása segít a versenyelőny megszerzésében. Ha jobban megérted a vásárlóidat és megfelelően tudsz nekik szolgáltatni, akkor az üzleted hatékonyabbá válik a versenytársaiddal szemben. Egyedülálló szolgáltatásokat és termékeket kínálhatsz a vásárlóidnak, amelyek elnyerhetik a figyelmüket, és emlékezetessé teszik azt, amit nyújtasz nekik.

A profil segítségével megismerheted a vásárlóid igényeit és elvárásait, és ezeket az információkat felhasználhatod az üzleti stratégiád és az új termékek vagy szolgáltatások kialakításában. Ez hozzájárulhat az üzleti sikerhez és a növekedéshez.

Lehetővé válik számodra, hogy jobban megértsd a vásárlóidat, és jobb kapcsolatot alakíts ki velük. Ha tisztában vagy a vásárlóid igényeivel és elvárásaival, akkor hatékonyabban tudsz velük kommunikálni és megoldani a problémáikat. Az ügyfélkapcsolatok javítása pedig hosszú távon hozzájárulhat az üzleti sikerhez és a lojális vásárlók bázisának növeléséhez.

Ez a sablon segít neked abban, hogy kialakítsd a saját ideális vásárlód, és később egyetlen oldalon ott lesz előtted róla minden fontos információ.

Ha élsz a kibővített ajánlattal, akkor megkapod mellé AJÁNDÉKBA a Célcsoport priorizálás eszközt is, amely segít neked döntést hozni arról, hogy a célközönségeden belül melyik szegmenssel érdemes jobban foglalkoznod. Ehhez kattints a gombra, és pipáld be a checkboxot!

Kattints a gombra, hogy tiéd legyen az ingyenes Google sheet sablon! 👇

marketing iránymutató

Kapcsolat: hello@produkton.hu

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked az Ideális Vásárló sablont!

A jelentkezéssel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked a vevőmágnes csali 9 pontos csekklistáját!

A jelentkezéssel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.