E-mail marketing

kategória oldal

Bemutatkozó hírlevél sorozat

Miről hírlevelezz? – Bizalomépítő bemutatkozó e-mail sorozat

A mai blog cikkben egy olyan témát hoztam, hogy mégis mit kezdj azokkal az emberekkel, akik feliratkoztak a hírleveledre? Mik legyenek az első e-mailek amiket kiküldesz nekik? Milyen tartalom legyen ezekben a levelekben? Egyáltalán hogyan indítsd el a velük való kommunikációt? Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor

TOVÁBB OLVASOM
A csali vagy lead magnet elengedhetetlen a hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez

56 csali (lead magnet) ötlet

A hírlevél feliratkozók gyűjtésének egyik legjobb módja, ha értéket kínálsz nekik a feliratkozáskor. A feliratkozás ösztönzője pedig nem más, mint egy szuper csali vagy másnéven lead magnet. A csali egy olyan ajánlat, amelyért nem fizetnek az érdeklődők. Cserébe általában valamely adatukat (leggyakrabban az e-mail címüket) adják meg. A csalid rendkívül

TOVÁBB OLVASOM
A hírlevél még mindig nem elavult dolog, hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez kaphatsz pár hasznos tippet

Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?

Most egy olyan témát hoztam neked, ami sokak érdeklődésére tarthat számot. Ez pedig nem más, minthogy hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat? Mi erre a legjobb módszer? Mint mindennek, így a marketingben és az életben is mindennek megvan a maga módja és rendje, hogy hogyan lehet azt a leghatékonyabban, a legjobban megcsinálni.

TOVÁBB OLVASOM
Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró ablakok) alkalmazásától. Félnek, hogy csak elriasztják vele a látogatókat. Pedig nem félni kell, hanem

TOVÁBB OLVASOM
Hogyan szerezz feliratkozókat a weboldaladon

Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?

Vállalkozóként a weboldalunknak csak akkor van értelme, ha direkt vagy indirekt módon pénzt tud termelni számunkra. Ennek egyik módja a feliratkozó szerzés, vagyis hogyha hírlevél feliratkozókat gyűjtesz a honlapodon keresztül. Azok, akik megadják neked az e-mail címüket (feliratkoztak) már egy lépést, egyfajta elköteleződést tettek feléd. Így a nekik kiküldött ajánlataidra

TOVÁBB OLVASOM

Kérsz hasznos infókat?

Facebook oldalamon keresztül értesülhetsz minden újdonságról és Számodra értékes információról (nem csak blog bejegyzésekről).
Kattints a [Kedvelés] gombra!

Kövess Instán a laza tartalmakért!

Az Instás sztorikba olyan egyedi tartalmak is felkerülnek, amelyekkel más felületeimen nem találkozhatsz. Kövess be: @produkton.melinda

Légy tagja a ProduktON! közösségnek!

ProduktON! közösség - Facebook csoport Ezen Facebook csoporton belül jelenleg teljesen ingyenesen tudlak támogatni. Bármit kérdezhetsz, ami vállalkozással, online marketinggel kapcsolatos. Természetesen én egyedül nem fogom tudni mindenre a választ, de sok tagunk van már, akik között valószínűleg lesz olyan, aki fog tudni segíteni neked. Ez a csoport egy alapvetően szakmai, ámde annál lazább, kötetlenebb közösség, ahol barátságok és üzleti kapcsolatok is születnek. A főbb témák a honlap, landing oldal, Facebook marketing, motiváció… és még amire igény van 🙂 Gyere, és csatlakozz ebbe a támogató közösségbe!