Hírlevél bemutatkozás – Bizalomépítő bemutatkozó email minta

Hírlevelezés - Bemutatkozó email szöveg minta

Az új feliratkozóid bizalmának mihamarabbi megnyerése kritikus fontosságú! Nézd meg, mi legyen a bemutatkozó email szöveg ezekben a levelekben! Ebből a blog cikkből pontosan tudni fogod, hogy mi legyen a bemutatkozó emailek szövege annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb hatékonysággal tudjon aztán működni a hírlevelezésed.

A cikkből választ kapsz a következő kérdésekre:

  • Mik legyenek az első bemutatkozó e-mailek amiket kiküldesz a friss hírlevél feliratkozóidnak?
  • Milyen tartalom legyen ezekben a bemutatkozó levelekben?
  • Egyáltalán hogyan indítsd el az emailes kommunikációt a friss feliratkozóiddal?

Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, ami a cikkben is le van írva:

Arról, hogy hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat, már korábban is írtam. 

Gyors emlékeztető a hírlevél feliratkozók gyűjtéséről

A legjobb módszer, a feliratkozó gyűjtéshez, hogy készítesz egy ingyenes anyagot, másnéven csalit, ami a célcsoportod egyik legerősebb problémáját oldja meg instant. 

Egy

  • gyors
  • egyszerű
  • könnyen feldolgozható

anyagra van szükség.

Ezt te az e-mail címükért cserébe, kvázi ingyen odaadod nekik. Így máris növeled a bizalmat, hiszen értékes tartalmat adsz számukra, ezáltal könnyebben feliratkoznak, később pedig könnyebben fognak vásárolni tőled. Szimpatikussá válsz, hiszen először adtál, és csak utána kérsz majd tőlük pénzt. 

De hogyan hírlevelezz általánosságban? 

80-90%-ban adj értéket a feliratkozóidnak, és csak 10-20%-ban értékesíts a hírleveleidben. 

Itt felmerülhet a kérdés, hogy miért fontos ez? Te melyik esetben maradnál szívesen ezen a feliratkozó listán?

  1. Ha folyton értékesítéssel, sales-el bombáznának téged?
    vagy
  2. Ha hasznos tippeket, okosságokat, érdekességeket kapnál, amiket később te is be tudsz építeni az életedbe? 

A másodikra szavazol te is, ugye? 

Most pedig nézzük meg, hogy milyen szövegeket érdemes elhelyezned a rövid bemutatkozó emailjeidben! Az található összes céges bemutatkozó email minta egy minta lehet a saját bizalomépítő bemutatkozásodhoz, ám nem kötelező szigorúan ebben a formában, szöveg tartalomban és sorrendben alkalmaznod őket. 

Lássuk hát, hogyan írjunk bemutatkozó emailt a friss feliratkozóknak!

0. bemutatkozó email minta: csak a csali linkje + rövid bevezető szöveg

Küldd ki azt a csalit ami miatt feliratkozott.

Ez egy nagyon egyszerű levél, csak írd le hogy „Szia, itt van az anyag amit kértél, mellékletként csatolom”.

Ezt meg tudod még spékelni kicsit, azzal, hogy dicséred a feliratkozódat. Például:

  • „Szuper, hogy itt vagy köztünk!”
  • „Szuper, hogy teszel a céljaidért, gratulálok neked!”
  • „Ha csak a 4-5. oldalt nézed meg, már biztos, hogy sokkal jobb leszel abban ami miatt az adott anyagot kérted.”

Tehát próbálj meg egy kis személyességet belevinni, és dicsérd meg az illetőt.

1. bemutatkozó email minta: Céges bemutatkozó levél – Ki vagy te?

A csali utáni első levélben érdemes bemutatkoznod.

Mondd el, hogy…

  • Ki vagy te? Honnan indultál? 
  • Miért csinálod ezt a vállalkozást? 
  • Mi az, ami hajt téged?

Ezáltal tudsz kapcsolódni a feliratkozóidhoz, sokkal jobban fognak benned bízni. Látni fogják, hogy nem csak a pénzért csinálod.

Mondd el a feliratkozódnak, hogy mire számíthat majd tőled a hírlevelekben. Mindenképp úgy építsd fel, hogy azt kommunikáld, az ő számára ez mennyire hasznos lesz. Hiszen olyan tippeket, trükköket, sztorikat, esettanulmányokat fog tőled kapni, amiért megéri feliratkozva maradni. 

Írd le azt is, hogy milyen rendszerességgel fogsz leveleket küldeni.

Érdemes azt is beleírni, hogy jelölje meg a tőled érkező leveleket fontosként. Ha mondjuk gmail-t használ, akkor a promóciók fülről húzza át a beérkező fülre a leveledet, illetve jelölje meg fontosként. 

Ebben a hírlevélben próbálj meg minél tömörebben fogalmazni, minél rövidebb lenni, hiszen sok infót adsz át.

2. bemutatkozó email minta: Oktass!

Adj valami szuper tippet, trükköt, tanácsot, bármit, ami a feliratkozód számára hasznos lehet. Ezzel már a legelején megmutathatod, hogy az első levélben nem csak a szádat járattad, valóban király dolgokat tudsz neki adni.

Ennek a tartalma legyen igazán, nagyon ütős.

3. bemutatkozó email minta: Oktass! (ismét)

Még mindig oktass! Ne legyen az a feliratkozód érzete, hogy az előző levélben kapott valamit, és most már egyből jön a tukmálás. 

Helyette ismételten adj értékes, hasznos tartalmat, ami lehet például

  • szakmád egy vagy több tévhitének eloszlatása
  • tanulságos saját sztori
  • ügyfeled tanulságos sztorija
  • eszköz lista
  • inspirációs forrás lista

Tehát valami olyan, ami hasznos a célcsoportod számára.

4. bemutatkozó email minta: Egyéb felületek promótálása

Miután már volt 2 (csalival együtt 3) értékes tartalmad, itt már kérhetsz egy kis elköteleződést a feliratkozóidtól. 

Érdemes lehet megemlítened az egyéb platformjaidat, mint pl. Facebook, YouTube, Instagram, stb. Ezeket nyugodtan promotálhatod itt. 

Mondd el a feliratkozódnak, hogy melyik felületen mit talál, és miben különböznek az adott felületeken található tartalmak, melyiket miért érdemes követnie.

5. bemutatkozó email minta: Oktass! (ismét)

Mivel az előző levélben kértél valamit az olvasódtól, most adj megint te!

Ismét oktass, adj neki értékes tartalmat! Mélyítsd el benne az érzést, hogy továbbra is érdemes maradnia a hírleveleden feliratkozva, hisz csupa-csupa, számára hasznos értéket kap tőled.

(Ha eddig nem tetted, akkor belecsempézhetsz egy kis humort is.)

6. bemutatkozó emailtől: Bemutatkozás részleteiben, oktatással vegyítve

Innentől kezdve már teljesen vegyesen variálhatod a tartalmakat. Az arány lehet például 2 hasznos tartalom, 1 bemutatkozás részleteiben kifejtve. 

Ez a bemutatkozás szólhat arról, hogy 

  • pontosan hogyan indultál
  • milyen nehézségeid voltak
  • hol tartasz most
  • mit szeretsz a szakmádban
  • mi az értékrended
  • mi a fontos számodra
  • mi az amit megvetsz
  • milyen módszerekkel eszközökkel dolgozol
  • mi az ami téged különlegessé tesz a piacon

Egy levélben javaslom, hogy csak 1 témát fejts ki a fentiek közül. 

Itt már bemutathatod a termékeidet, szolgáltatásaidat is, de nem feltétlenül kell értékesítened. Bemutathatod, hogy mik az előnyei a termékeidnek.

Célszerű ügyfél véleményeket is beleraknod. Ezek segítenek meggyőzni a potenciális vásárlókat, hogy bízzanak benned.

Végső soron pedig végre értékesíthetsz is, jöhetnek a kifejezetten eladást szolgáló levelek.

Viszont még egyszer szeretném hangsúlyozni, hogy ha bemutatkozást, értékeadást és értékesítést is szeretnél a hírlevél sorozatoban, akkor az alábbi arány mentén érdemes eljárnod:

  • 60-70% értékadás (szakmailag hasznos tippek, tanácsok, információk)
  • 20-30% bemutatkozás, bizalomépítés, referenciák, ügyfélvélemények
  • 10-20% eladás

Ezzel tudod elérni, hogy sok feliratkozód legyen a hírlevél listádon, akik sokáig meg is maradnak. Hiszen ha nem érdekli őket a tartalom akkor le fognak iratkozni a hírlevél listádról.

Szívesen olvasnál még hasonlókról? Rendszeresen megjelenő hírleveleimben ilyen és egyéb, vállalkozással, online marketinggel, web-/landing oldal készítéssel kapcsolatos fontos tudnivalókat osztok meg. Ha szeretnéd kimaxolni a vállalkozásodban lévő potenciált, akkor iratkozz fel ezekre a hasznos levelekre!

ProduktON! hírlevél feliratkozás

Remélem, hogy tudtam értékes és hasznos tartalmat adni a számodra, és a fentebb olvasottakat te is kamatoztatni tudod majd!

Ha mélyebben érdekel a téma, szeretnél másokkal is beszélgetni erről, vagy kérdésed van hozzá, akkor lépj be a ProduktON! közösség Facebook csoportjába, ahol hozzád hasonló magyar kisvállalkozókkal beszélgethetsz, és ingyenesen kérdezhetsz tőlem weboldalas, marketinges szakmai témákban.

Ha a fentieknél személyesebb iránymutatásra lenne szükséged hírleveleid hatékonyságának növeléséhez, akkor vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlapon, és megbeszéljük a részleteket, hogy pontosan hogyan tudlak támogatni téged ebben!

Sikeres és produktív vállalkozást kívánok neked!

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Küldés e-mailben
Nyomtatás

Kövess be!

Ha szeretnél értesülni hasonló cikkekről, vagy szívesen tanulnál rövidebb tartalmakból, akkor kövess az alábbi felületeken:

A szerzőről:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Instagramon rengeteg értékes, vállalkozásfej­lesztő posztot találsz. A sztorikon keresztül pedig betekintést nyerhetsz magánéletembe.
Kövess be: @produkton.melinda

TikTokon max. 1-2 perces videókon keresztül sajátíthatod el a weblap készítés és online marketing csínját-bínját.
Kövess be: @produkton.melinda

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Akkor csak kattint ITT a [Kedvelés] gombra!

 

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
E-mail

Ezek is érdekelhetnek:

A csali vagy lead magnet elengedhetetlen a hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez

56 csali (lead magnet) ötlet

A hírlevél feliratkozók gyűjtésének egyik legjobb módja, ha értéket kínálsz nekik a feliratkozáskor. A feliratkozás ösztönzője pedig nem más, mint egy szuper csali vagy másnéven lead magnet. A csali egy

Tovább olvasom
50%

Mindjárt kész vagy! Félúton jársz.

Kérlek, add meg, hova küldhetem a valódi pénztermelő honlapok elengedhetetlenül szükséges pontjait, és máris postázom Neked virtuálisan :)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked a vevőmágnes csali 9 pontos csekklistáját!

A jelentkezéssel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.