Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?

Most egy olyan témát hoztam neked, ami sokak érdeklődésére tarthat számot. Ez pedig nem más, minthogy hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat? Mi erre a legjobb módszer?

Mint mindennek, így a marketingben és az életben is mindennek megvan a maga módja és rendje, hogy hogyan lehet azt a leghatékonyabban, a legjobban megcsinálni.

Na de akkor nézzük is, hogy mi a hírlevél feliratkoztatás legjobb módja.

Hogyha inkább videós formában szeretnéd látni a cikket, akkor nézd meg a videót:

A hírlevél feliratkoztatáshoz már jó régen feltalálták a legjobb eszközt, az úgynevezett csalit.

Szép angol nevén lead magnet, vagy mondjuk úgy, hogy lead mágnes. A magnet az ugye mágnest jelent magyarul.

De mi a lead?

A lead eredeti jelentése vezető / vezetés. Itt a marketingben vezető érdeklődőket jelent. Tehát olyan érdeklődőket, vagy olyan embereket jelöl, akik az érdeklődésüket fejezték ki a vállalkozásod, a szolgáltatásod vagy a terméked iránt.

Ha ezt a két szót összetesszük, akkor egy eléggé magyartalan kifejezést kapunk: vezető érdeklődők mágnese, így inkább egy sokkal közérthetőbb szóra fordították le, ez a csali. Ez a leggyakrabban használatos kifejezés a magyar nyelvben erre a dologra.

Hogyan működik a folyamat?

Vegyük végig, hogyan működik ez az egész folyamat, hogyan jut el ténylegesen egy ember a nulláról odáig, hogy feliratkozik a hírlevedre.

Jellemzően ez egyébként Facebookon működik leginkább jól, legjobban talán a Facebook hirdetéseken keresztül találjuk meg az embereket.

Tehát a gyanútlan felhasználó böngészi éppen a Facebookot, és egyszer csak elé kerül egy hirdetés. A te hirdetésed, amelyben valami olyan dolgot ígérsz neki, amivel meg tudja oldani egy konkrét problémáját. Ez felkelti az érdeklődését és rákattint erre a hirdetésre. Ezáltal eljut a weboldaladra, konkrétan egy feliratkoztató oldalra. Ezen a feliratkoztató oldalon egy kicsit jobban ki van fejtve, hogy mi az a dolog, amivel ő közelebb tud kerülni a céljaihoz, amivel meg tudja oldani egy problémáját. Mivel tetszik neki, – reméljük, hogy tetszik neki, – és szeretné megoldani a problémáját, kérjük, hogy adja meg az e-mail címét, és az e-mail címére ki tudjuk neki küldeni ezt a valamit.

Lényegében tehát ez a folyamat:
az érdeklődő meglátja egy hirdetésedet → rákattint → eljut a weboldaladra → ott megadja az e-mail címét → kiküldöd neki ezt a csalit → és onnantól, hogy megadta az e-mail címét, fölkerül a hírlevéllistádra → innentől kezdve pedig hírleveleket tudsz neki küldeni.

Nézzük részleteiben ezt az egész folyamatot.

Bár azt mondtam, hogy a Facebook hirdetéssel kezdődik, valójában eggyel visszább kell lépni.

Először is meg kell határoznunk, hogy mi legyen a csali, mi legyen az az ingyenes dolog, amit mi kínálunk az e-mail címért cserébe.

Hiszen alapból egy kérésről beszélünk (az email címét kérjük) úgy, hogy még nem adtunk semmit neki. Ez nem annyira jó út. Nem szerencsés azzal indítani, hogy gyere, iratkozz fel a hírlevelünkre, mert ez egy kérés.

Sokkal jobb az, hogy adunk előtte valamit, valami ingyenest, amiért úgymond “semmit” nem kérünk. Nyilván az e-mail címét muszáj elkérnünk, hiszen valahogyan muszáj eljuttatnunk neki ezt az ingyenes és értékes dolgot, ezt a csalit. Ezért működik ez annyira jól, mert először adunk és csak aztán kérünk.

A csali

Mi legyen a csali?

Erre a következő blogbejegyzésemben részletesen is ki fogok térni.

Most a leggyakrabban és legkönnyebben megvalósítható formátumokat mutatom meg neked.

  • A leggyakoribb csali a PDF és a videó szokott lenni, mondjuk egy oktató PDF vagy oktató videó. Ezekben részletesen kifejhetsz egy adott témát, illetve azt, hogy hogyan tudja az adott dolgot megvalósítani az illető.
  • Csali lehet mondjuk egy checklista is, egy ilyen csali, amelyen keresztül könnyedén, gyorsan meg tudja nézni, át tudja nézni, hogy minden ponton megfelel-e egy adott témával kapcsolatban.
  • Egy jól kidolgozott teszt is lehet csali. Több vállalkozás is van, amelyik tesztet használ csalinak. A tesztet kitöltve például megtudhatod, hogy milyen típusú a hajad és arra melyik sampon, kondicionáló vagy balzsam jó azok közül, amelyeket az adott cég gyárt.
  • A csali lehet egy e-book, vagy egy élő vagy előre felvett webinárum. Én személy szerint az élőt részesítem előnyben, mert akkor kapcsolódni tudsz a közönséggel, jönnek a kérdések, észrevételek és ezekből rengeteget tudsz tanulni, segítenek a terméked, szolgáltatásod fejlesztésében.
  • Az esettanulmányaidat is felhasználhatod csalinak. Ebben bemutathatod, hogy egy ügyfelednek a terméked, szolgáltatásod hogyan tudott segíteni, hogyan változtatta meg az életét, hogyan segített neki A-ból B-be eljutni.
  • Meglévő könyvedből egy rövid, ingyenes fejezet is lehet csali, hiszen ez igazi, valós betekintést enged az embereknek a könyvedbe. Így látják, hogy ténylegesen mit kapnak és ez alapján el tudják dönteni, hogy érdekli őket a többi része, vagy nem. Ha érdekli őket, akkor pedig meg is fogják vásárolni.

Milyen legyen maga a csali?

Nem mindegy. Csak az igazán jó csali ütőképes.

Igazán jó csali az, ami felkelti az ember érdeklődését, amiért hajlandó rákattintani a hirdetésre, és hajlandó megadni az e-mail címét.

A csalid legyen rendkívül célcsoport, szegmens specifikus, igazodjon a buyer persona-hoz.

A buyer persona a célcsoportodnak egy nagyon konkrét tagja, egy fiktív személyt kell elképzelni. És bár egy fiktív személyről van szó, de olyan részletesen le van írva, mintha tényleg egy teljesen valós személyről lenne szó. Tudsz róla mindent; hogy milyen a neve, hány éves, hol lakik, mit szeret stb. stb. Milyen telefonja van, mivel jár, mennyi a keresete, mennyit költ, mire költ, hol tájékozódik, kiket követ stb. stb.

Az a lényeg, hogy nagyon konkrétan és célzottan meg kell határoznod azt, hogy kiknek fogod ezt a csalit nyújtani, ugyanis ebből lett vezetve a következő pontod. A csalinak nagyon specifikusnak kell lennie.

A csali egyetlen egy konkrét problémára kell, hogy megoldást nyújtson a sok kicsi vagy az általános megoldások helyett.

Néhány példával megmutatom neked, hogy az általános megközelítésből hogyan csinálhatsz szegmens specifikus, problémára fókuszáló csalit. Nem jó (túl általános) megközelítés, ha az mondod, hogy

Hogyan csinálj meg mindenféle alapvető feladatot a kocsidon? → helyette: Hogyan cserélj kereket?

Hogyan ápold a hajad? → helyette: Hogyan ápold a töredezett hajadat, hogy sima legyen?

Hogyan gondozd a növényeket? → helyette: Hogyan kell gondozni az orchideát?

Hogyan legyél magabiztos? → helyette: Hogyan legyél magabiztos a tárgyalásokon, ha egy erős személyiséggel kerülsz szembe?

Ez mind nagyon konkrét, nagyon specifikus feladat. Ilyenekben kell gondolkodnod. Ezeket a konkrét helyzeteket pedig te oldod meg nekik ebben a csaliban.

A csalid nagyon könnyedén feldolgozható legyen.

Semmiféleképpen ne valami borzasztó terjengős dolgot képzelj el, ha mondjuk PDF-ről vagy e-book-ról beszélünk, akkor 5-10, maximum 20 oldalban gondolkodj. Videó esetén 5-10 maximum 15 perc, amit javaslok, tehát rövid, gyorsan, könnyedén feldolgozható tartalmat. Nem érdemes egy több órás videó kurzust beletenned egy csaliba.

Legyen értékes a csalid.

Fontos, hogy a csalid alapból látszódjék értékesnek és természetesen ne csak látszódjék, hanem valóban legyen is az. Mutasd is meg, hogy ez valóban nagyon értékes és megoldást jelent a problémára!

A jó csali szakértővé pozícionál.

Hiszen azáltal, hogy szakértővé pozíciónál téged, azáltal bizalmat nyersz az emberek szemében, azok szemében, akik kérték a csalidat és megnézték. Utána bizalommal fognak hozzád fordulni, hogyha az adott témában szakértői segítségre van szükségük. RÁD!

Legyen a csalidban bemutatkozó blokk.

Érdemes lehet a csalidnak az elején, vagy akár a végén elhelyezni egy bemutatkozó blokkot valamilyen formában. Ebben kifejtheted, hogy ki vagy te, honnan jöttél, hogy jutottál el idáig, milyen eredményeid vannak, milyen neves ügyfelekkel dolgoztál már együtt. Megmutathatod, hogy mi tesz téged hitelessé, milyen eredményeid, milyen díjaid, elismeréseid, sajtómegjelenéseid vannak. Ezáltal is erősíted a szakértői pozíciót és növeled a bizalmat az emberekben. A látogatóid meglátják az embert (téged) a termék mögött. Tudni fogják, hogy aki ezt a terméket csinálta, és aki ezt a terméket ajánlja, az hiteles ebben a témában, van már mögötted háttér. Így sokkal előbb fogják letölteni és igényelni a csalid, egyben megadni az e-mail címüket.

A csalid neve mindig fejezze ki, hogy milyen konkrét problémára kínál megoldást.

A csali nevének ki kell fejeznie azt, hogy nagyon konkrétan miről van itt most szó, mi fog történni, mi az a folyamat, amin keresztülvezeti az embert. Ez mondjuk így termék, mert ez is igazából egy termék csak egy ingyenes termék.

Próbáld meg számszerűsíteni a tartalmadat.

Nagyon jó hogyha tudod számszerűsíteni a tartalmadat, ilyenkor ezt mindenféleképpen érdemes megtenni.

Ez azt jelenti, hogy mondjuk 10+1 fogyókúrás tipp, az örök jojózóknak. Ez is nagyon specifikus és egy konkrét problémára ad megoldást.  Vagy lehet ezt még tovább bővíteni, hogy 10+1 tipp az örök jojózó nőknek. Itt kifejezetten azokhoz a hölgyekhez szólsz, akik próbálkoztak már időről időre a fogyással, diétával, mozgással, ki mivel, de a lényeg a lényeg, hogy szerettek volna többször lefogyni, sikerült is valamennyit, de aztán visszahíztak. Tehát ez egy specifikus célcsoport. És ez a lényege, hogy specifikus célcsoport, specifikus szállás, és specifikus problémára, vagy megoldásra. Ezek nagyon fontosak.

Most már megvan, hogy mi a csali, vagy mi tud lenni a csali. És akkor most nézzük magát a folyamatot, amin végigmegy az ember.

A Facebook hirdetés

Ugye azt mondtam, hogy Facebook hirdetéssel kezdünk. (A Facebook hirdetésekről korábban már volt szó. Ha gondolod, akkor nézd meg a korábbi videót Youtube-on, ami erről szól, vagy olvasd el az ehhez kapcsolódó blogbejegyzést.)

Tehát vannak a Facebook hirdetések, rákattint a felhasználó és akkor eljut a feliratkoztató oldaladra, ahol az a cél, hogy feliratkozzon a hírlevélre, ahol kínáljuk ezt a csalit, ezt az ingyenes terméket.

Feliratkoztató oldal

Ez egy úgynevezett optin oldal. Ez a szép hivatalos neve ezeknek a feliratkoztató oldalaknak. Ez is egyfajta landing oldal, és erre is igaz minden, amit korábban a landing oldalakról említettem.

Ha gondolod, akkor nézd vissza a korábbi adásokat vagy a korábbi tartalmakat. Biztos, hogy találni fogsz sok hasznos információt a landing oldalakról.

Tehát az optin oldal, az a feliratkoztató oldal. A landing oldalaknál elég sok tartalmi elemről beszéltünk korábban, az optin (feliratkoztató) oldalak ehhez képest viszont lényegesen rövidebbek.

Fontos is, hogy rövidebbek legyenek, és ne legyenek elnyújtva, mert itt egy kis dologról beszélünk. Maga a termék, a cucc, a csali, amit kínálsz, annak értékesnek kell lennie, de kicsi elköteleződésről beszélünk és alapvetően gyorsan feldolgozható tartalomról.

Nem szabad a feliratkoztató oldalnak bonyolultnak lennie.

Máskülönben azt sugallaná, hogy maga a cucc is nagyon bonyolult. Az optin oldalak alapvetően két-három blokkosak szoktak lenni.

Lényegében áll egy fő címsorból, egy viszonylag rövid leírásból, amibe leírjuk, részletezzük, hogy akkor pontosan mi ez a cucc? Mik a legfőbb előnyei? Hova fogja eljuttatni a feliratkozót?  Milyen problémára ad megoldást, milyen esetben hasznos ez számára?

Legyen termékillusztráció a feliratkoztató oldalon is.

Mindenféleképpen célszerű, ha az optin oldalon van egy illusztrációja a termékednek. Ha fizikai terméked van, akkor értelemszerűen azt jelenítsd meg. Ha nem fizikai termékről van szó, hanem egy PDF, egy videó, egy check lista vagy hasonló, a csalid, akkor is illusztráld. Ezt úgy hívják, hogy Mockup.

Ez egyfajta illusztrációja az online terméknek, amikor is egy füzet, egy doboz vagy egy könyv formájában meg van jelenítve. Képzelj el magad elé mondjuk egy lecsupaszított magazin borítót, és ezt a borítót helyezed rá egy ilyen Mockup-ra, ezáltal fizikai megjelenítést tudunk adni az egyébként nem fizikai termékeknek. Ez azért fontos, mert, ha eltudja képzelni, látja maga előtt az optin oldalad látogatója a terméket, akkor megint csak növekszik irántad a bizalma, és akkor előbb fogja letölteni, és előbb fogja megadni az e-mail címét is.

Az optin oldalad főcíme lényegében a csali címe.

Már csak ezért is nagyon fontos, hogy jól válaszd meg a csalid címét. Az legyen nagyon figyelemfelkeltő, nagyon vonzó, éreztesse, hogy egy adott problémát fog megoldani, segítségével egy lépést tud előre tenni az ember. Úgyhogy a címet mindenféleképpen nagyon körültekintően kell megválasztanod hozzá.

Használj vázlat pontokat a leírásban.

A leírásban érdemes vázlat pontosan bemutatni, hogy milyen problémára, kiknek ad megoldást és hova juttatja el az embert. Érdemes az érzelmi pontokat, érzelmi fájdalompontokat is érinteni, ahogyan korábban a landing oldalaknál is volt róla szó.

Legyen CTA (Call To Action) gomb a feliratkoztató oldaladon.

A feliratkoztató oldalad egyik nagyon fontos eleme a CTA (Call To Action) gomb, amely gyakorlatilag egy cselekvésre történő felszólítás. Ez az a gomb, amire rá kell kattintania ahhoz a felhasználónak, hogy be tudja írni az e-mail cím nevét, és igényelni tudja ezt az ingyenes terméket, amire ha jól építetted fel az egész folyamatot már nagyon vágyik.

Az a cél, hogy tényleg olyan érzése legyen az embernek, hogy hú, hát erre nekem nagyon szükségem van. Én ezt akarom. Hol kell igényelni. Hol kell kérni? Az a cél, hogy mind a Facebook hirdetéssel, mind a csali címével, illusztrációjával, leírásával ezt a hatást érjük el.

Használj dupla optin oldalt!

Célszerű nem magán az oldalon elhelyezni a feliratkoztatási űrlapot, hanem egy úgynevezett dupla optint alkalmazni, ami azt jelenti, hogy először csak a gomb látszódik. Ez a gomb legyen beszédes.

Amikor erre a gombra rákattint, akkor egy pop-upban megjelenik maga az űrlap, ahol megadhatja az e-mail címét, esetleg a nevét.

Csak annyi adatot kérj be, amennyire feltétlenül szükséged van a csali kiküldéséhez.

Minél több szövegmező van, minél több adatot kérsz be, minél több helyre kell kattintania a felhasználónak, annál kisebb lesz az esélye, hogy el fogja küldeni az űrlapot, tehát annál kisebb lesz az esélye, hogy kérni fogja a csalit. Úgyhogy e-mail cím, maximum név. Többet ne kérj be.

Jogilag ezzel még nem veheted fel a hírlevélküldő rendszeredbe, csak ezt az egy csalit küldheted ki neki.

A személyes adatok védelméről szóló törvény kimondja, hogy személyes adatokat csak olyan mértékig lehet kezelni, ameddig feltétlenül szükséges. Ahhoz, hogy eljuttasd neki a csalit feltétlenül szükséges megadni az e-mail címét. Tehát ilyen mértékig még kezelheted, de ezen túlmenően nem.

Kötelező elemként az űrlapon szerepelnie kell, hogy a gomb megnyomásával egyúttal engedélyezi az adatai kezelését és elfogadja az adatkezelési tájékozatót. Ez legyen mindenképpen elérhető a számára, hogy el tudja olvasni, le tudja tölteni.

De van megoldás arra is, hogy feliratkozzon a hírleveleidre.

Ahhoz, hogy föl tudd rakni a hírlevél listádra, kell lennie egy check boxnak, amin bepipálhatja, hogy szeretne feliratkozni a hírlevelekre. Fontos! Ez a box nem lehet előre bepipálva, a csalid sem kötheted a check box kipipálásához. Ennek a boxnak a bejelölése saját elhatározásán kell, hogy alapuljon.

A check box szövegének lehetőleg ne az általános “igen, kérek hírlevelet”, “igen, szeretnék feliratkozni a hírlevéllistára” szöveget használd. Itt is legyél kreatív és fogalmazz meg valami űtős szöveget. Például: ha egy vállalkozásnak segítesz abban, hogy valamilyen módon megnövelje a bevételét, akkor a check box szövege lehet az, hogy “kérem a bevétel növelő leveleket”, vagy fodrászként írhatod azt, hogy “igen, kérem a további hajápolási tippeket”

Ezzel igazából ő kijelenti, hogy igen, ő szeretné kérni, hogy te küldj neki rendszeresen tippeket, hírlevelet. Így máris felveheted a hírlevél listádra.

Köszönő oldal

Miután rányomott a gombra és kéri a csalidat eljut egy köszönő oldalra.

Ez a köszönő oldal lehet egy klasszikus köszönő oldal.

A köszönő oldalon erősítsd meg a döntését, gratulálj neki!

Hogyha csak ennyiből áll a folyamatod, hogy csali és utána köszönöm oldal, akkor itt érdemes feltüntetned a közösségi média jelenléteidet. Először is gratulálj neki, erősítsd meg, hogy ő most egy jó döntést hozott azzal, hogy kérte ezt az anyagot és elindult azon az úton, amely megoldja a problémáját. Utána kiírhatod, hogy ha szeretne még több hasznos infót, tippet, tanácsot, akkor kövessen be ezeken a felületeken (Facebook, Instagram vagy amilyen felületen éppen jelen vagy)

Érdemes lehet esetleg a köszönő oldalon megjegyezni, ösztönözni őt arra, hogy a tőled érkező leveleket jelölje meg fontosként, vegye ki a spam mappából, promóciók mappából, helyezze át az elsődleges fülre, hogyha gmail-t használ. Hiszen azért csinálod ezt az egészet, hogy aztán majd hírlevélben értékesíts neki.

A másik opció a köszönő oldal belépő termékkel.

Ezt a fajta köszönő oldalt akkor érdemes alkalmazni, ha van belépő terméked. A belépő termék az egy nagyon olcsó termék, és ezt követi a fő terméked, ami pedig egy drágább termék, hogyha ezen a lépcsőn vezeted végig az embereket, akkor összességében sokkal több vásárlód lesz, és sokkal kisebb hirdetési költséggel sokkal több vásárlót tudsz szerezni. Ez a lényege.

Ha van belépő terméked, akkor a csali feliratkoztató oldal után a belépő termék értékesítési oldalára érdemes vinned a látogatókat.

Érdemes lehet esetleg a köszönő oldalon megjegyezni, ösztönözni őt arra, hogy a tőled érkező leveleket jelölje meg fontosként, vegye ki a spam mappából, promóciók mappából, helyezze át az elsődleges fülre, hogyha gmail-t használ. Hiszen azért csinálod ezt az egészet, hogy aztán majd hírlevélben értékesíts neki.

Hírlevelezés

Mivel ezt az egészet azért csinálod, hogy aztán hírlevelezz nekik, és a hírlevélben eladj nekik, csak akkor tud jól működni, ha megfelelő stratégiával csinálod. Ha folyamatosan csak a saját cuccodat nyomod majd nekik a hírlevélben, akkor nagyon hamar le fognak iratkozni az emberek. Ezt úgy tudod ellensúlyozni, hogy edukálsz, tippeket vagy elmesélsz egy-két tanulságos történetet.

Nem csak az ajánlataidat nyomd a hírlevélben, adj értéket is.

Küldhetsz nekik rövidebb checklistákat is, hogy miket érdemes megnézniük, megvizsgálniuk egy adott témával kapcsolatban, hogy minden a helyén legyen. Először ilyeneket írj, legalább két-három-négy ilyen jellegű értékes edukáló, értéket adó hírlevél menjen ki. Ez után mehet egy értékesítési e-mail, ha így csinálod, akkor sokkal kevesebb lesz majd a leiratkozás.

A másik tippem még a hírlevelezéshez kapcsolatosan, az az, hogy érdemes az elején, tehát amikor valaki föliratkozik, 2-3-4 levélben egy bemutatkozó sorozatot tartani neki. Amiben szépen hírlevélről hírlevélre bemutatod magadat, kicsit részletesebben, mint a köszönő oldalon, vagy a csaliban.

Bemutatod magad, hogy hogyan jutottál el idáig, honnan jöttél, hova jutottál el, milyen eredményeid vannak? Milyen neves ügyfelekkel dolgoztál együtt? Milyen hitelességi számadatokkal tudsz büszkélkedni, hogy elégedett ügyfelek száma, megvalósított projektek száma, kiadott könyvek száma, illetve kiadott vagy eladott példányszámok, hogyha a könyveid vannak. Milyen sajtó megjelenéseid, vagy PR megjelenéseid voltak.

Egyrészt bemutatod magadat, hogy miért vagy te szakértő, miért vagy te hiteles? Másrészt pedig bemutatod, hogy mire számíthat tőled a jövőben a hírlevelek révén kapcsán. Milyen jellegű tartalmakra számíthat, milyen gyakran fogsz hírlevelet küldeni. Bemutathatod újra a social media felületeidet, hogyha még több tudást szeretne, vagy még több infóra kíváncsi, akkor hol tud még több infót szerezni, akár rólad, a termékedről, ezekről a dolgokról.

Érdemes itt is megértetni vele, hogy a tőled kapott e-mailek azok fontosak, hiszen elsősorban tanácsokkal, tippekkel, okosságokkal fogod ellátni. (és ugye csak nagyon-nagyon másodsorban lesz értékesítés a leveleidben) Elsősorban az ő érdekét szolgálja az, hogy elolvassa, és megkapja a leveleidet, úgyhogy ennek érdekében jelölje fontosnak, tegye át a promóciókról az elsődleges fülre.

Ha szeretnél egy ilyen feliratkoztató rendszert készíteni, de nem szeretnél belevágni egyedül, akkor keress, meg tudok segíteni benne.

Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni hasonlókról, akkor kövess az alábbi felületeken:

Szerző:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Gaál Melinda

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kérsz még ilyen hasznos infókat?

Facebook oldalamon keresztül értesülhetsz minden újdonságról és Számodra értékes információról (nem csak blog bejegyzésekről).
Kattints a [Kedvelés] gombra!

Kövess Instán a laza tartalmakért!

Az Instás sztorikba olyan egyedi tartalmak is felkerülnek, amelyekkel más felületeimen nem találkozhatsz. Kövess be: @produkton.melinda

Légy tagja a ProduktON! közösségnek!

ProduktON! közösség - Facebook csoport Ezen Facebook csoporton belül jelenleg teljesen ingyenesen tudlak támogatni. Bármit kérdezhetsz, ami vállalkozással, online marketinggel kapcsolatos. Természetesen én egyedül nem fogom tudni mindenre a választ, de sok tagunk van már, akik között valószínűleg lesz olyan, aki fog tudni segíteni neked. Ez a csoport egy alapvetően szakmai, ámde annál lazább, kötetlenebb közösség, ahol barátságok és üzleti kapcsolatok is születnek. A főbb témák a honlap, landing oldal, Facebook marketing, motiváció… és még amire igény van 🙂 Gyere, és csatlakozz ebbe a támogató közösségbe!  

Ezek is érdekelhetnek:

Ingyenes képszerkesztő programok

5+1 ingyenes képszerkesztő program

Miért tartom fontosnak írni egy blog cikket az ingyenes képszerkesztő programról? Legyen szó akár egy hétköznapi posztról vagy egy hirdetésről, csak akkor fogsz célba találni, csak akkor fogják elolvasni a hozzá tartozó szöveget, akkor fognak rákattintani a linkre, ha maga...

Tovább olvasom