Miről hírlevelezz? – Bizalomépítő bemutatkozó e-mail sorozat

Bemutatkozó hírlevél sorozat

A mai blog cikkben egy olyan témát hoztam, hogy mégis mit kezdj azokkal az emberekkel, akik feliratkoztak a hírleveledre? Mik legyenek az első e-mailek amiket kiküldesz nekik? Milyen tartalom legyen ezekben a levelekben? Egyáltalán hogyan indítsd el a velük való kommunikációt? Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, […]

Miket helyezz el a honlapod főoldalán?

Győzd meg a látogatóidat, hogy maradjanak! Megmutatom neked, hogy milyen elemeket érdemes elhelyezned a honlapod főoldalára, annak érdekében, hogy a leginkább meggyőzd az odalátogató embereket, akik jöhetnek akár a Google-ből, közösségi médiából, vagy bárhonnan az internetről. Segítek, hogy hogyan bírd őket maradásra, hogyan érd el, hogy kicsit jobban érdeklődjenek utánad, megnézzék, hogy hogyan tudsz nekik […]

56 csali (lead magnet) ötlet

A csali vagy lead magnet elengedhetetlen a hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez

A hírlevél feliratkozók gyűjtésének egyik legjobb módja, ha értéket kínálsz nekik a feliratkozáskor. A feliratkozás ösztönzője pedig nem más, mint egy szuper csali vagy másnéven lead magnet. A csali egy olyan ajánlat, amelyért nem fizetnek az érdeklődők. Cserébe általában valamely adatukat (leggyakrabban az e-mail címüket) adják meg. A csalid rendkívül sokféle lehet, ehhez hoztam neked […]

Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?

A hírlevél még mindig nem elavult dolog, hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez kaphatsz pár hasznos tippet

Most egy olyan témát hoztam neked, ami sokak érdeklődésére tarthat számot. Ez pedig nem más, minthogy hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat? Mi erre a legjobb módszer? Mint mindennek, így a marketingben és az életben is mindennek megvan a maga módja és rendje, hogy hogyan lehet azt a leghatékonyabban, a legjobban megcsinálni. Na de akkor nézzük is, […]