[ INGYENES CSEKKLISTA ]

Hogyan csábítsd el a vásárlóidat?

Íme az első lépés a sikeres értékesítéshez

Ajtóstul a házba… sose volt egy jó stratégia. A marketingben sem.

Ha a potenciális vevőidnek kapásból a termékedet értékesíted, mindenféle előpuhítás nélkül, akkor ne számíts túl sok eredményre (azaz eladásra).

Helyette alkalmazd a fokozatosság elvét, és először adj valami ingyenes anyagot (csalit), amivel elnyered a bizalmát. Így sokkalta nagyobb esélyed lesz arra, hogy a következő lépésben valóban kinyitja neked a pénztárcáját a potenciális vevőd.

A csali készítés (és egyben ezen ingyenes anyag) 7 vitathatatlan előnye:

A csali lehetővé teszi, hogy megmutasd a potenciális vásárlóidnak, hogy milyen értéket tudsz nyújtani számukra. Ez nagyban növeli az esélyét annak, hogy az érdeklődők vásárlókká alakulnak.

A csali segítségével felépíthetet a potenciális vásárlók bizalmát és elköteleződését. Ha már értékes és hasznos tartalmat kínáltál nekik ingyen, akkor nagyobb valószínűséggel lesznek hajlandók fizetni az általad kínált termékekért vagy szolgáltatásokért.

A jó csali olyan értékes és hasznos információkat kínál, amelyek megerősítik a szakértelmedet és szakmai tapasztalatodat. Egy ilyen anyaggal megalapozhatod a szakértői státuszod, ami javítja ügyfeleid bizalmát és növeli a vásárlási esélyeket.

Az egyedi és hasznos ajánlattal rendelkező csali segít megkülönböztetni téged a piacon. Ha összehasonlíthatatlanná válsz, akkor gyakorlatilag nem lesz versenytársad.

Az e-mail címek begyűjtése lehetővé teszi, hogy egy sokkal közvetlenebb kapcsolatot tarts fenn az érdeklődőiddel, mint amire bármely social media platform képes lehet. Ez a lista örökre a tiéd marad. Még akkor is, amikor a Facebook és az Instagram már rég a feledés homályába veszett (ahogy történt ez az iWiW-vel, MySpace-szel, fórumokkal is). Rendkívül jó eléréssel kérheted a feliratkozóidat a fizetős termékeid, szolgáltatásaid megvásárlására, ami nagyban növeli a vásárlás esélyét.

A marketing és az értékesítés sosem volt (és valószínűleg nem is lesz) egy könnyű folyamat. Ha nem jönnek az eredmények az elején, az hamar lerombolhatja az összes motivációdat, emiatt pedig vagy a nem megfelelő dolgokat fogod csinálni, vagy akár teljesen fel is adod. Ezzel szemben, hogyha látod, hogy van értelme annak, amit csinálsz, akkor sokkal könnyebben fogsz tudni eredményes marketing folyamatokat építeni.

Az ingyenes ajánlatokra – természetüknél fogva – kevesebb pénzt kell elköltened, hogy igényeljék őket. A mágia azonban nem itt van, hanem abban, ami ezután következik. A fenti pontokból már láttad, milyen egyéb előnyökkel jár egy ilyen csali. Ezek teszik lehetővé, hogy az értékesítési folyamatod további lépéseivel összességében sokkal olcsóbban tudj megszerezni egy vásárlót, mintha egyből a fizetős termékedet kínálnád a célcsoportod számára.

Ebből az ingyenes csekklistából megtudhatod, hogy mi az a 8 lényeges szempont, amellyel a tiéd lesz a leghatékonyabb csali.

Ha élsz a kibővített ajánlattal, akkor megkapod mellé AJÁNDÉKBA a 22 pontos „Hogyan készítsd el a tökéletes csalit?” csekklistát is, amely a kivitelezésben segít téged, és amellyel elkészítheted a tökéletes csalit. Ehhez kattints a gombra, és pipáld be a checkboxot!

Kattints a gombra, hogy tiéd legyen az ingyenes csekklista! 👇

marketing iránymutató

Kapcsolat: hello@produkton.hu

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked a vevőmágnes csali 9 pontos csekklistáját!

A jelentkezéssel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.