Marketing tanulságok a horvátországi nyaralásomból

Marketing tanulságok Horvátországból

Nemrég Horvátországban voltunk nyaralni a párommal. Én ilyenkor minduntalan figyelem azokat az eszközöket, praktikákat, ami megfog és marketing oldalról egyfajta tanulsága lehet. A mostani cikkben 4 konkrét marketinges praktikát hoztam neked, melyeket a nyaraláson lestem el.  Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, ami a cikkben is le […]

Vevőszerzés: Hogyan válik az egyszerű emberből tuti biztos vásárló?

Vevőszerzés kisokos

Minden vállalkozásnak szüksége van vásárlókra, vevőszerzésre. Az ő szívüket azonban nem egyszerű elnyerni. Minden nap tenni kell azért, hogy a végén igen-t mondjanak. Most megmutatom, hogy hogyan tudsz egy egyszerű, potenciális érdeklődőt vevővé konvertálni. Készülj fel, ez egy nagyon személyes írás lesz! Jobb szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort sem […]

8+1 tipp, hogy miről posztolj

8+1 tipp, hogy miről posztolj a közösségi médiában

“Mégis miről posztoljak a Facebook oldalamon, Instagram oldalamon vagy egyéb közösségi média felületemen?” – Benned is felmerült már ez a kérdés? Mit és hogyan kommunikálj a közösségi médiában ahhoz, hogy bízzanak benned az emberek, majd végül vásároljanak tőled? Most hoztam neked 8+1 tippet, témát amivel növelni tudod a bizalmat a social medián keresztül a potenciális […]

5+1 ok, amiért nem vásárolnak tőled

Miért nem vásárolnak tőled az emberek?

Ugye milyen bosszantó az, amikor van egy szuper terméked vagy szolgáltatásod de a vásárlásaid mégsem mennek úgy ahogy szeretnéd? Sajnos ez előfordul néha. A mai cikkben megmutatom neked, hogy mi az az 5+1 pont ami miatt nem vásárolnak tőled az emberek. Ha jobb’ szeretnéd videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, […]

Félelmektől vezérelve

Az érzelmek és a vásárlás kapcsolata

Az emberi érzelmekről fogok neked mesélni a legújabb cikkemben, pontosabban arról, hogy a különböző vágyak és félelmek hogyan tudják befolyásolni a vásárlási döntéseinket, akár pozitív, akár negatív irányba. Egy saját példán keresztül pedig megmutatom, hogy a veszteségtől való félelem milyen erősen hat ránk a vásárlásaink során. Hogyha inkább videós formában szeretnéd látni a cikket, akkor […]

Így tedd igazán ellenállhatatlanná az ajánlatodat

Ellenállhatatlan ajánlat

Ma egy olyan témát hoztam, mely akkor is hasznos lehet számodra ha esetleg még csak most indul a vállalkozásod, ha már félúton jársz, vagy ha már egy sikeres vállalkozás vezetője vagy, hiszen egy vállalkozásban mindig van mit fejleszteni. Arról fogok írni, hogy hogyan tudod az ajánlatodat igazán ellenállhatatlanná, varázslatossá tenni. Az alábbi 11 szuper tipp […]

Hogyan érd el, hogy többet költsenek nálad a vásárlók?

Hogyan érd el, hogy többet költsenek nálad a vásárlók?

Több bevételt nem csak úgy lehet elérni, hogy több eladást csinálunk. Azzal is növelheted a profitodat, hogyha eléred, hogy egy adott vásárló több pénzt hagyjon nálad az asztalon. Ehhez pedig több(féle) ajánlatot kell felkínálnod a vásárlónak, több helyen. Ehhez hoztam most 14 módszert és 8 helyet, ahol tudod kommunikálni ezeket az extra ajánlatokat. Inkább videós […]

Ügyfélszerző módszerek

A sikeres vállalkozáshoz szükség van ügyfélszerző módszerekre is.

Egy olyan témát hoztam most neked, ami szerintem sokatokat foglalkoztat. Az utóbbi időben egyre többször kaptam visszajelzést azzal kapcsolatban, hogy milyen nagy problémát jelent sok vállalkozó számára az ügyfélszerzés.  Ebben a bejegyzésben igyekszem neked minél több valóban hatékony ügyfélszerzési módszert megmutatni. Inkább videós formában szeretnéd látni? Nézd meg itt: Számtalan ügyfélszerző módszert hoztam most neked, […]

Vásárlói útvonal – Hogyan csinálj vásárlót egy érdeklődőből?

A vásárlói útvonal lényege, hogy nem tudsz eladni annak, aki még csak nem is kíváncsi a termékedre aki még csak

Ismét egy izgalmas témát fogunk körül járni. Ez pedig nem más, mint a vásárlói útvonal. Szép angol kifejezéssel „buyers journey”. 67% Ez egy óriási szám! Igaz? Mit gondolsz, mi lehet ez a 67%? Ez azoknak a vásárlóknak az aránya, akik már azelőtt meghozták a vásárlási döntést, hogy egyáltalán kapcsolatba kerültek vagy kapcsolatba léptek volna azzal […]

Így adj el eredményesen nyomulás nélkül. [Igaz történet alapján]

Sales tippek, hogy valóban eredményes legyen az eladás

Egy kicsit rendhagyó sztorit hoztam ma neked. Egy saját karácsonyi történetet, ami a nagy karácsonyi bevásárlásommal kapcsolatos. Egy nagyszerű történetet, nagyszerű marketing tanulságokkal. Hogyan adj el nyomulás nélkül, csupán pár perc alatt bizalom építéssel egy terméket, avagy hogyan vettek rá engem egy 30.000 Ft-os termék megvásárlására. Egy olyan termék megvásárlására, amelyet én egyébként magamtól soha […]