5+1 ok, amiért nem vásárolnak tőled

Miért nem vásárolnak tőled az emberek?

Ugye milyen bosszantó az, amikor van egy szuper terméked vagy szolgáltatásod de a vásárlásaid mégsem mennek úgy ahogy szeretnéd? Sajnos ez előfordul néha. A mai cikkben megmutatom neked, hogy mi az az 5+1 pont ami miatt nem vásárolnak tőled az emberek.

Ha jobb’ szeretnéd videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, ami a cikkben is le van írva:

Miért nem vásárolnak tőled? 5+1 ok, és kapcsolódó tippek, hogy megfordítsd a helyzetet

1. Ok, amiért nem vásárolnak tőled: nem tagjai a célközönségednek

Tehát az a termék vagy szolgáltatás amit nyújtasz, nem hasznos számukra, nem érdekli őket, nem tudod jobbá tenni az életüket vele. Az ilyen emberekkel nem kell foglalkoznod, őket egész egyszerűen engedd el. 

2. Ok, amiért nem vásárolnak tőled: nincs rá pénzük

Ez a legritkábban előforduló eset, és legtöbbször valójában csak kifogás, nem valódi indok áll mögötte.

Ha valakinek jobbá tudod tenni az életét a termékeddel, de TÉNYLEG nincs rá pénze (és ez nem csak kifogás), akkor sok mindent nem tudsz tenni. Esetleg részletfizetést tudsz még felajánlani neki.

Ez alól egy kivétel van. Ha olyan a terméked/szolgáltatásod, hogy az közvetlen vagy közvetett módon extra pénzt tud neki hozni. Ilyen esetben érd el, hogy vásároljon tőled, hiszen valójában több pénze lesz így, ezáltal segítesz neki. 

De hogyan tud ő általad több pénzt keresni? 

  • marketing kivitelezéssel (ahol a marketing folyamatai pénzt termelnek neki)
  • tanácsadással, coachinggal (marketing, időgazdálkodás, hatékonyság, szervezettség, harmonikusabb élet)
  • ha több időt tudsz neki felszabadítani, ezáltal pedig ő több időt tud pénzkeresésre fordítani
  • harmonikusabbá teszed az életét
  • szervezetebbé teszed az életét

Ez mind-mind segít, hogy a vásárlód produktívabb legyen, több időt tudjon pénz szerzéssel tölteni, illetve maguk a folyamatai hatékonyabbak legyenek, és ennek révén termeljen több pénzt.. Ezekben az esetekben érdemes valójábanmeggyőznöd őt, hogy vásároljon tőled.

3. Ok, amiért nem vásárolnak tőled: nem elég jó az ajánlatod

Ha a célcsoportod tagja, pénze is van rá, de mégsem vásárol akkor az azért van mert nem elég jó az ajánlatod. 

Nem vagy elég meggyőző.

Van másik száz vállalkozó aki ugyanarra a problémára ad megoldást, mint te. Miért válasszon téged? Muszáj megkülönböztetned magad! mondd el, hogy miért vagy jobb mint a többiek.

Az ajánlatodnak muszáj bitang erősnek lennie. 

Ebben a cikkben leírtam neked lépésről lépésre, hogy, hogyan tudsz visszautasíthatatlan ajánlatot készíteni: 

Így tedd igazán visszautasíthatatlanná, ellenállhatatlanná az ajánlatodat [😋 ELLENÁLLHATATLANUL JÓ!]

4. Ok, amiért nem vásárolnak tőled az emberek: nem hisznek neked

Ahhoz, hogy a fenti állítás megváltozzon, bizalmat kell építened. Szóval

  • mutatkozz be,
  • mesélj magadról,
  • mondd el miért és mióta csinálod a vállalkozásod,
  • mutasd be, hogy hány ügyfeled van, milyen az ügyfélelégedettségi arányod, stb.

Ez mind-mind segít abban, hogy növeld a bizalmat az irányodba. 

Ha voltak PR vagy média megjelenéseid, azokat is kommunikáld. 

Ami pedig a legjobb módon növeli a beléd vetett bizalmat, az az ügyfélvélemény.

Ezeket kommunikáld a social média felületeiden, landing oldaladon, e-mailben, bárhol ahol elérheted a célközönséged.

5. Ok, amiért nem vásárolnak tőled: nem tudják elhinni, hogy ez nekik is működik

Ezt a legnehezebb kiküszöbölni, de nem lehetetlen. 

Érdemes folyamatosan gyűjtened a vásárlóidtól hallott kifogásokat, mint például: 

  • ez miért nem jó neki 
  • ő miért más mint a többiek
  • mitől fél

Majd pedig kezeld ezeket a kifogásokat és kommunikáld mindenhol.

Ha még jobban szeretnéd kimaxolni, akkor gyűjts sikersztorikat. Oszd meg mindenkivel, hogy hogyan jutott el az egyik ügyfeled A pontból B pontba a segítségeddel. Akkor a legütősebbek ezek az ügyfélsztorik ha tényleg egy nehéz helyzetből sikerült egy óriási növekedést összehozni.

+1. Ok, amiért nem vásárolnak tőled: nem megfelelő az üzenet

Nagyon fontos, hogy a landing oldalon és a hirdetési szövegben jól kommunikáld a fent említetteket. Ha nem jó üzenetet kommunikálsz az azt jelenti, hogy nem ismered eléggé a célcsoportodat.

Ahhoz hogy ezt kiküszöböld, muszáj folyamatosan piacot kutatnod, kérdezgetni a követőidet, vásárlóidat. 

Kérdezd őket hírlevelekben, posztokban, bárhol, ahol kommunikálni tudsz velük!

Kérdezd meg tőlük, hogy mire van szükségük, mik a félelmeik, a kifogásaik, stb. 

Erről készült korábban egy blog cikk és videó is.
A piackutatás cikket ide kattintva tudod elolvasni, a videót pedig rögtön itt meg tudod nézni:

[ PIACKUTATÁS ] - Hogyan ismerheted meg, mit akar a piac? [ A/B VERZÓ | 5+5 KONKRÉT TIPP ]

Szívesen olvasnál még hasonlókról? Rendszeresen megjelenő hírleveleimben ilyen és egyéb, vállalkozással, online marketinggel, web-/landing oldal készítéssel kapcsolatos fontos tudnivalókat osztok meg. Ha szeretnéd kimaxolni a vállalkozásodban lévő potenciált, akkor iratkozz fel ezekre a hasznos levelekre!

ProduktON! hírlevél feliratkozás

Zárás

Menj végig a fent említett pontokon és tedd helyre amit kell, utána pedig élvezd, hogy pörögnek a vásárlások! 

Remélem, hogy tudtam értékes és hasznos tartalmat adni a számodra, és a fentebb olvasottakat te is kamatoztatni tudod majd!

Ha mélyebben érdekel a téma, szeretnél másokkal is beszélgetni erről, vagy kérdésed van hozzá, akkor lépj be a ProduktON! közösség Facebook csoportjába, ahol hozzád hasonló magyar kisvállalkozókkal beszélgethetsz, és ingyenesen kérdezhetsz tőlem weboldalas, marketinges szakmai témákban.

Ha szükséged lenne külső, szakértői támogatásra, hogy fellendítsük az eladásaid számát, akkor vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlapon, és megbeszéljük a részleteket, hogy pontosan hogyan tudlak támogatni téged ebben!

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Küldés e-mailben
Nyomtatás

Kövess be!

Ha szeretnél értesülni hasonló cikkekről, vagy szívesen tanulnál rövidebb tartalmakból, akkor kövess az alábbi felületeken:

A szerzőről:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Instagramon rengeteg értékes, vállalkozásfej­lesztő posztot találsz. A sztorikon keresztül pedig betekintést nyerhetsz magánéletembe.
Kövess be: @produkton.melinda

TikTokon max. 1-2 perces videókon keresztül sajátíthatod el a weblap készítés és online marketing csínját-bínját.
Kövess be: @produkton.melinda

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Akkor csak kattint ITT a [Kedvelés] gombra!

 

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
E-mail

A valódi pénztermelő honlapok

15 + 3 + 5 pontja
Kérem

Ezek is érdekelhetnek:

50%

Mindjárt kész vagy! Félúton jársz.

Kérlek, add meg, hova küldhetem a valódi pénztermelő honlapok elengedhetetlenül szükséges pontjait, és máris postázom Neked virtuálisan :)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked a vevőmágnes csali 9 pontos csekklistáját!

A jelentkezéssel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.