Vevőszerzés: Hogyan válik az egyszerű emberből tuti biztos vásárló?

Vevőszerzés kisokos

Minden vállalkozásnak szüksége van vásárlókra, vevőszerzésre. Az ő szívüket azonban nem egyszerű elnyerni. Minden nap tenni kell azért, hogy a végén igen-t mondjanak. Most megmutatom, hogy hogyan tudsz egy egyszerű, potenciális érdeklődőt vevővé konvertálni. Készülj fel, ez egy nagyon személyes írás lesz! Jobb szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort sem […]

5+1 ok, amiért nem vásárolnak tőled

Miért nem vásárolnak tőled az emberek?

Ugye milyen bosszantó az, amikor van egy szuper terméked vagy szolgáltatásod de a vásárlásaid mégsem mennek úgy ahogy szeretnéd? Sajnos ez előfordul néha. A mai cikkben megmutatom neked, hogy mi az az 5+1 pont ami miatt nem vásárolnak tőled az emberek. Ha jobb’ szeretnéd videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, […]

Félelmektől vezérelve

Az érzelmek és a vásárlás kapcsolata

Az emberi érzelmekről fogok neked mesélni a legújabb cikkemben, pontosabban arról, hogy a különböző vágyak és félelmek hogyan tudják befolyásolni a vásárlási döntéseinket, akár pozitív, akár negatív irányba. Egy saját példán keresztül pedig megmutatom, hogy a veszteségtől való félelem milyen erősen hat ránk a vásárlásaink során. Hogyha inkább videós formában szeretnéd látni a cikket, akkor […]

Így tedd igazán ellenállhatatlanná az ajánlatodat

Ellenállhatatlan ajánlat

Ma egy olyan témát hoztam, mely akkor is hasznos lehet számodra ha esetleg még csak most indul a vállalkozásod, ha már félúton jársz, vagy ha már egy sikeres vállalkozás vezetője vagy, hiszen egy vállalkozásban mindig van mit fejleszteni. Arról fogok írni, hogy hogyan tudod az ajánlatodat igazán ellenállhatatlanná, varázslatossá tenni. Az alábbi 11 szuper tipp […]

Így adj el eredményesen nyomulás nélkül. [Igaz történet alapján]

Sales tippek, hogy valóban eredményes legyen az eladás

Egy kicsit rendhagyó sztorit hoztam ma neked. Egy saját karácsonyi történetet, ami a nagy karácsonyi bevásárlásommal kapcsolatos. Egy nagyszerű történetet, nagyszerű marketing tanulságokkal. Hogyan adj el nyomulás nélkül, csupán pár perc alatt bizalom építéssel egy terméket, avagy hogyan vettek rá engem egy 30.000 Ft-os termék megvásárlására. Egy olyan termék megvásárlására, amelyet én egyébként magamtól soha […]