Végre használható, beépíthető stratégiákat kapsz
Megmutatom, hogyan tudsz szert tenni magasabb konverziókra, több ügyfélre, jelentősebb bevételre és így egy sokkal nyugodtabb és szabadabb életre.
⭐ Mindezt konzerv megoldások helyett
❣️ őszinte és odaadó figyelemmel,
💎 személyre szabott megoldásokkal
Spórolj te is hónapokat tanácsaimmal!
Profi
együttműködés
Egyedileg kidolgozott rendszer vezet minket
Fókuszált
ülések
A konzultációkon 110%-osan rád figyelek 👁️
Őszinte
kritika
Megmondom azt is, ha valami nem jó
Valóságos
élmény
Nem csak a vállalkozásodnak tesz jót, de személyesen neked is
Kockázatmentes
döntés
Visszakapod a pénzed, ha nem vagy elégedett
Okkal vagy most itt…
Érzed, hogy valami nem stimmel a marketingeddel…
Talán nem éred el a kívánt eredményeket, vagy csak egyszerűen új irányra van szükséged.
Egy vállalkozás online marketingje egy rendkívül összetett és kifinomult szerkezet.
Minden mindennel összefügg, és ha valami nincs rendben, az akár a teljes rendszert megmérgezheti.
- Megfelelően határoztad meg a célcsoportodat?
- Kellően szűk a pozicionálásod?
- Elég erős az ajánlatod?
- A megfelelő csatornákon kommunikálsz?
- Elég ütősek az üzeneteid, a tartalmaid?
- Vajon a legjobb értékesítési útvonalon vezeted végig a potenciális vásárlódat?
- Elegendő bizalomépítő eszközt alkalmazol?
És még számos más területet kell rendbe tenni ahhoz, hogy egy vállalkozás konzekvensen profitot termeljen.
Ezért kell ismerned a célközönségedet, ezért kell ennek megfelelően kialakítanod a termékpalettádat, a vásárlói útvonalakat, és az organikus és fizetett online kommunikációdat.
Olyan aprólékossággal kell felépítened a marketing rendszered, akár egy svájci óra.
Hiába gyártasz tartalmat, hiába futtatsz hirdetéseket, hiába vagy jelen egyre több csatornán… ha az eredmény elmarad, akkor itt az ideje a változásnak!
De először nézzük, valóban ez a szolgáltatás kell-e Nekd!
Jól figyelj, ha...
Ismerősek ezek a gondolatok
Időhiánnyal küzdesz, hiányzik az egyensúly
Teljesen elveszel a vállalkozásoddal kapcsolatos teendőkben, gondot okoz a szervezetlenség, az időhiány, bárcsak lenne belőled még egy.
Folyamatosan tartalomgyártási válságban vagy
Igyekszel rendszeresen posztolni a közösségi médián, bár az is kihívást jelent, hogy kreatív, érdeklődést felkeltő tartalmat gyárts, és az sem segít, hogy alig van lájk és hozzászólás a posztjaid alatt, fogalmad sincs, mitő lehetne jobb a kommunikációd, nem csoda, hogy folyton kis kanállal kell összekotornod a motivációd a következő poszthoz, mindemiatt pedig sokszor már a teljes elkeseredés határát súrolod.
Nehéz jól átadnod a terméked értékét
Te tudod, hogy fantasztikus az, amit nyújtasz az embereknek, de sehogy sem sikerül jól elmagyaráznod, és úgy átadnod azt a követőidnek, hogy ők is tisztán értsék, mekkora érték lakozik mögötte.
Nem működik az értékesítési folyamat
Akár Facebook, Insta vagy email marketinget végzel, egyszerűen nem akarnak jönni a vevők, pedig már részt vettél kismillió kurzuson, és tucatnyi dolgot kipróbáltál, de egyszerűen képtelenségnek érzed rájönni, hol lehet a probléma nálad.
Túl sok befektetett pénz eredmény nélkül
Betelt a pohár, és eleged van már abból, hogy minden marketinges csak ígérgetni tud, a pénzedet elveszik és elköltik, eredményeket nem tudnak mutatni, garanciát nem vállalnak semmire.
Ne aggódj, van remény és kiút mindezekből!
Szakértői segítséggel képes vagy megváltoztatni a játékszabályokat!
Mit nyerhetsz vele?
A tanácsadás után ez az élet vár rád
Persze, csak ha beleteszed a kellő energiát.
Hatékonyabb marketingkampányok
Végre nem csak égetni fogod a pénzed és az időd egy-egy kampány alkalmával, hanem valóban megtérülnek befektetéseid.
Duzzadó bankszámla, szabadabb élet
Stratégiákat dolgozunk ki, amikkel hosszú távon exponenciálisan növelheted bevételeidet, az így megszerzett nyereségből pedig végre azt az életet élheted, amiért elkezdtél vállalkozni.
Minőségibb ügyfelek
Nem csak a penztárcád fog dagadni, de a közérzeted is jobb lesz, mert azok találnak be téged, akikkel a legnagyobb lesz az összhang.
Pozitív visszajelzések
Nincs is léleksimogatóbb az elégedett ügyfelek véleményeinél. Szolgáltatásod felturbózásával tengernyi dicséretet zsebelhetsz be.
Kilépés a szürke hétköznapok mókuskerekéből
Sokszor az ember egymaga nem látja, mit kellene máshogy csinálnia, hogy végre változás legyen. Új perspektívákat nyújtok neked.
Több idő, kevesebb stressz
Optimalizálás révén segítek vállalkozásod hatékonyabb működésében, hogy te végre többet foglalkozhass a számodra kedves tevékenységekkel és emberekkel.
Specifikusan a te igényeidre és céljaidra szabva
Nem sablon megoldásokkal dolgozom, és nem a „saját kedvencemet” nyomatom, hanem kifejezetten a te vállalkozásodra szabva alakítom ki a stratégiákat, és olyan megoldásokat építünk be, amik nagy eséllyel nálad jól működnek.
Ezekben a témákban tudlak a legjobban segíteni
Az online marketing tanácsadás során a következő témákban tudok támogatást adni neked:
Piackutatási módszerek
Megmutatom, hogyan szerezd meg azokat az információkat, amelyekkel megértheted vásárlóid gondolkodását.
Célközönség meghatározása és szegmentálása
Definiáljuk, kik azok, akik a leginkább érdeklődnek terméked iránt, így sokkal eredményesebb lesz a kommunikációd.
Pozicionálás
Kialakítjuk márkád egyedi értékajánlatát, világossá tesszük a célközönségednek, hogy miért kihagyhatatlanul különleges az, amit kínálsz.
Márka arculat és identitás
Letisztázzuk márkád értékeit és üzeneteit, valamint a vizuális és egyéb arculati elemeket, hogy erős márkád lehessen.
Termékportfólió megtervezése
Sokkal könnyebb kis elköteleződést szerezni, majd azt átalakítani naggyá, mint kapásból a nagy elköteleződésre hajtani. Ezt a marketing trükköt aknázzuk ki egy jó termékpiramissal.
Termékfejlesztés / ajánlatfejlesztés
Felturbózzuk az alap termékedet, hogy a potenciális vásárlód képtelen legyen rá nemet mondani, de ez neked nem kerül több idődbe, pénzedbe.
Ügyfélútvonal megtervezése
Felületekkel együtt megtervezzük az ügyfél életciklusának minden lépését, a tudatosságtól a vásárláson át a hűséges vásárlóvá válásig.
Ajánlásmarketing fejlesztése
Programokat és ösztönzőket dolgozunk ki, hogy elégedett ügyfeleid új vásárlókat hozzanak neked.
Weboldal, landing oldal optimalizálás
Finomhangoljuk tartalmadat, designodat és technikai elemeidet, ami javítja a felhasználói élményt, és ennek révén növeli a konverziók számát.
Képszerkesztés
Technikai segítséget nyújtok Canvához, Photoshophoz vagy Illustratorhoz, hogy még gyorsabban még szebb képeket készíthess vállalkozásodnak
WordPress technikai beállítások
Bármilyen elakadásod lenne WordPressben, szinte egész biztosan meg tudom oldani a számodra. A legnépszerűbb bővítmények kezelésére is megtaníthatlak.
Elementor és Divi kezelés
Elkészült a weboldalad, de nem tudod szerkeszteni, a webesedre pedig napokat, heteket kell várni, de neked nincs ennyi időd? Megmutatom, hogyan módosítsd az oldalad te magad.
Mitő más?
A ProduktON! formula titkos összetevői
Teljes támogatás a starttól a célig
A valódi sikerhez nem elég egyetlen alkalom. Komplett folyamatban támogatlak, tervezéssel, rendszeres találkozókkal, gyakorlati feladatokkal.
Hatékonyságnövelő előkészületek
Az alkalmak előtt felkészülök a konzultációra, előzetesen ötletelek, ha szükséges, konzultációs vázlatot írok. Így a teljes ülést a legfontosabb dolgoknak szentelhetjük, egy másodperc se vész kárba.
Útontartás, ösztönzés az alkalmak között
Folyamatosan számonkérem, hogyan állsz, elvégezted-e azt, amiben megegyeztük. Finoman noszogatlak, vagy ha szükséges, akkor erősebben. A te érdekedben.
Kérdezési lehetőség az alkalmak között is
A konzultációs lehetőség nem merül ki az ülésekben. Két alkalom között is kérdezhetsz e-mailben vagy Messengeren. Így nem kell attól félned, hogy elakadsz.
Konzultációk felvétele
Megbeszéléseinkről felvétel készül, amit kizárólag veled osztok meg Google Drive felületen, és amit az utolsó alkalom után még legalább 30 napig visszanézhetsz.
Jegyzetelés a konzultáción
Helyetted is feljegyzem a lényeget a konzultációkon, hogy azonnal meglegyenek neked a főbb pontok, teendők, feladatok, gondolatok, amint egy-egy alkalom végére érünk. Ezeket eléred a dedikált Drive felületedről.
A te vállalkozásod az én vállalkozásom
Végig a tanácsadási folyamat során vállalkozásodat úgy kezelem, mintha csak a sajátom lenne.
Ezt nem csak én mondom, hanem több ügyfelem is visszajelezte, hogy maximálisan így érezte a folyamat során.
Akkor lehetek én is sikeres, ha ügyfeleim is azok.
Ez az online marketing tanácsadási folyamat neked való, ha...
- Szolgáltatás alapú vállalkozó vagy (ügyfeleim jelentős része szolgáltatás alapú vállalkozó, így ebben van a legnagyobb tapasztalatom).
- Szolgáltatásod egy valós problémára ad megoldást, meglévő igényt elégít ki.
- Új vállalkozást indítanál, és egyből jól akarod csinálni.
- Már működik a bizniszed, de nem jutsz egyről a kettőre, a cég stagnál és új impulzusra lenne szükség a szintlépéshez.
- Nincs időd a szakmai feladatok mellett a marketing tervezésre, kell valaki, aki terhet vesz le a válladról.
- Több potenciális ügyfelet szeretnél szerezni (egy vagy több személyes) értékesítő csapatod számára.
- Több emberrel szeretnéd megismertetni a szolgáltatásodat.
- A következő kampányod sokkal hatékonyabban szeretnéd kivitelezni.
- Úgy érzed, már mindent kipróbáltál, mégsem jött meg az átütő siker.
- Nem vagy biztos benne, hogy megfelelő a célközönséged / pozicionálásod / márkakommunikációd.
- Rengeteget posztolsz a social mediára, de a kemény munka mégsem hozza meg a várt eredményt.
- Fontosnak tartod az online marketinget, és úgy érzed, hogy sokkal többet lehetne kihozni belőle.
- Nem spórolni akarsz, hanem több profitot termelni.
Ha magadra ismertél, itt az ideje, hogy lépj és éld meg a változást!
Nem való neked ez a szolgáltatás, ha...
Csak szeretnéd olcsón megúszni a marketinget
Ha pusztán a legolcsóbb megoldást keresed, és nem a minőséget, akkor sajnálom, de nem én vagyok a te embered. Az online marketing tanácsadás nem a spórolásról szól, hanem a hosszú távú értékteremtésről.
Úgy gondolod, hogy az online marketing pofon egyszerű, csak a megfelelő varázsige kell hozzá
Ha azt hiszed, hogy a marketing valójában rendkívül egyszerű, és egyenes út vezet a sikerhez, mindössze csak alkalmazni kell egy-két trükköt, és ezek azonnal megoldják minden problémádat, akkor tévedésben vagy. Az online marketing tanácsadás egy folyamat, ami időt és energiát igényel, a te részedről is. Ha bárki mást mond és gyors / könnyű sikert ígér, akkor fuss, menekülj!
"Csak legyünk kész minél gyorsabban" típus vagy
Ha nem vagy hajlandó időt és energiát fektetni a folyamatba, akkor nem fogunk tudni sikeresen együttműködni. Az online marketing (tanácsadás) nem sprint, hanem maraton.
Te magad egyáltalán nem akarsz foglalkozni a marketinggel
Téves feltételezés, ha valaki azt hiszi, hogy egy marketinges mindent megold helyette, és neki cégvezetőként semmit nem kell tennie. A saját terméked, saját célpiacod akkor is te ismered a legjobban. Ezért nem vagy kihagyható a képletből! Az igazi sikerhez a te aktív részvételed is szükséges.
"Majd én jobban tudom" mentalitással rendelkezel
Ha nem vagy nyitott a tanácsaimra és új perspektívákra, akkor kár a gőzért. Ez a folyamat együttműködést és kölcsönös tiszteletet igényel.
Ha az utóbbi listában magadra ismertél, akkor sajnos ez az ajánlat nem neked szól.
De ne aggódj, mindenki megtalálja a hozzá illő utat.
További sikeres vállalkozást kívánok!
Ügyfeleim őszinte véleménye munkámról
Nagyon profi a hozzáállásod és az egész együttműködés. Először furik voltak a keretek. 1 óra konzi = 1 óra és nem 1óra 20perc pl 😀 De ez nekem segített fejlődni 🙂 és amúgy tök jogos a szablyok/keretek tartása 😉 Megtanultam egy konzi alatt nem csapongani. Tudtam, hogy pont 1 óránk van, így nem beszéltem a vakvilágba a nagy kommunikációs képességemmel órákig 🙂 Tetszett, hogy olyan emberrel gondolkodtam közösen, aki használható, beépíthető, szakértői segítséget adott.
Nem tudtam, hogy mit kapok, csak azt tudtam, hogy szükségem van külső segítségre. Azt nem mondanám, hogy volt egy tervem, és azt megvalósítottuk A-Z-ig, mert időközben lett 20 másik ötletem, és mindre találtunk megoldást 🙂 Picit ezért néha nem láttam, hogy hova fut ki a 6 alkalom, de közben meg sokkal többet megvalósítottunk mint az elején gondoltam. Ennek örülök.
Brutál profi a kivitelezés, együttműködés az ügyféllel: Clickup, és a Drive megoldás. Imádtam, hogy minden egy helyen van, hogy a konzikat vissza tudom nézni, imádtam, hogy konzi alatt jegyztelesz azonnal, és utána azt is megosztod velem. Ilyen rendszer nem hiszem, hogy sokmindenkinél van, ez 5******* Nagyon jó volt, hogy minden konzin éreztem, hogy nem máshol kalandozol, hanem a vállalkozásomra fókuszálsz és segítesz a legtöbbet kihozni belőle. Végre egy olyan szakértőt/kivitelezőt kaptam magam mellé, akivel egy élmény volt együtt dolgozni, aki pillanatok alatt ráérzett a vállalkozásomra, aki hónapokat spórolt nekem az ötleteivel, és aki csoda új oldalakat készített nekem. Ami pedig a kivitelezést illeti, a kapott munka tökéletes. Teljesen a vállalkozásomra lett szabva, az álom sales oldalam vált valóra, pont olyan amilyet elképzeltem, mintha a gondolataimban olvasnál 🙂
Nagyon tetszett, hogy őszinte voltál, tudtunk együtt nevetni, és nem finomkodtál azzal kapcsolatban, ha valami nem jó. Csak azt az egyet sajnálom, hogy élőben nem tudtunk találkozni, és nem tudtad feltérképezni a szalont.
Mi biztosak vagyunk benne, hogy mással nem lett volna ilyen az együttműködésünk. Egy ideje kerestük a megfelelő embert, és egyrészt nem akartunk férfit (fúj, diszkrimináció, de ezt a témát egy férfi egyáltalán nem tudta volna jól kezelni), másrészt nem akartunk sablon-embert (tudod, amikor ránézel, oké, újabb öltönyös huszonéves - köszi!). Annyira jól megfeleltél az összes elvárásunknak, hogy arra nem is találom a szavakat. Egyre többen jelentkeznek be online. Úgy vélem, ez részben annak is a sikere, amit csináltunk. A közös együttműködés tényleg közös volt. Megértetted a problémánkat, kerested a jó és személyre szabott megoldásokat, és nem egy konzervdobozt hoztál sosem, hanem a számunkra is jól emészthető süteményt. Így mi is könnyebben tudtuk teljesíteni a ránk váró feladatokat, és nem éreztük azt, hogy a százezredik ügyfelek vagyunk egy hosszú nap egyik órájában. Semmiképp se változtass a természetességeden, és azon, hogy önmagad vagy 🙂
Élő bizonyíték
Barbi és Peti sikertörténete
Gondoltam, segít jobban átlátni online marketing tanácsadási szolgáltatásomat az, ha hozok neked egy konkrét történetet arról, hogy hogyan néz ki egy ilyen folyamat.
Barbiékkal egy nehezített pályás időszakban vágtunk bele a tanácsadási folyamatba, és mégis nagyszerű eredményeket értünk el közösen.
A hatékony konzultációknak hála kevés ülés alkalmával sok témát sikerült érinteni.
A számukra adott tanácsok már rövid távon is eredményeket hoztak, hosszú távra pedig megalapozták a vállalkozás sikerességét.
Lássuk a teljes folyamatot!
Nem túl rózsás helyzetből indultunk
Barbival és Petivel egy olyan időszakban kezdtünk el együtt dolgozni szépségápolási szolgáltatásuk és frissen indult webshopjuk marketingjén, amikor minden körülmény adott volt ahhoz, hogy nagyon gyenge eredményeket sikerüljön produkálni. (2022, Covid utóhatások, bődületes infláció, pénzmegszorítások minden háztartásban, főleg a luxus cikkek tekintetében, mint amilyen az ő termékpalettájuk is volt.)
Témák, amikről beszéltünk
A 6 alkalmas online konzultációs együttműködés keretében…
- átbeszéltük, hogy milyen lead gyűjtési lehetőségeik vannak,
- közösen felépítettük a komplett értékesítési tölcsérüket,
konkrét iránymutatást kaptak a feliratkoztató oldaluk felépítéséhez, - átnéztem és fejlesztési tanácsokkal láttam el őket Facebook hirdetéseikhez,
- megterveztük a szolgáltatásaikat promótáló webinárium teljes folyamatát,
- az ügyfélélményhez kapcsolódó, valamint keresőoptimalizálási javaslatokat tettem a weboldalukra vonatkozóan,
- és jó néhány ötletet kaptak tőlem hírlevelezés, blog cikkek és egyéb marketing folyamatok témakörében.
Természetesen mindegyik területen konkrét javaslatokkal szolgáltam a számukra.
Így zajlott a folyamat
Mire egy-egy konzultáció végére értünk, addigra kész volt az aznapi tanácsadás jegyzete, benne a leglényegesebb tudnivalókkal.
Megbeszéltük, hogy mi a következő lépés, és hogy milyen konkrét feladatot kell elvégezniük. Attól függően, hogy ez a feladat mennyire volt komplex és rövid időn belül vállalható, már ott helyben megebeszéltük a következő konzultáció időpontját, vagy ha a feladatuk komplexebb volt, akkor vártunk addig az egyeztetéssel, amíg már biztos nem volt, hogy tudunk érdemben tovább haladni a következő alkalmon.
Az alkalmak között folyamatosan időről-időre rákérdeztem, hogy hogyan állnak az aktuális „házi feladattal”, előre láthatólag tudják-e tartani az előre megbeszélt határidőt, vagy van-e bármi, amivel tudom esetleg segíteni őket benne.
Eredmények
A tanácsadási folyamatnak köszönhetően…
- lényegesen előrébb kerültek a Google keresőben,
- elérték a több, mint 2 millió forintos webáruház forgalmat (ami ráadásul nem a fő bevételi forrásuk, mindössze 20%-a vállalkozás össz. bevételének)
- 2022-ben a TOP100-ban, 2023-ban már a TOP30-ban voltak „Az Év Webshopja” versenyen. (Ha így folytatják, 2024-re TOP 10, utána pedig dobogósok lesznek :))
Visszajelzésük leglényegretörőbb része, Petit idézve:
„Ha megnézzük, hogy milyen folyamatokat indítottunk el együtt, illetve azoknak így jó 1 évvel később milyen továbbgyűrűző hatásai vannak, azt tudom mondani, hogy az egyik legjobb befektetésünk volt az, hogy befizettünk nálad egy 6 alkalmas konzultációra. Még akkor is, ha mi csak 5-ön voltunk ott agyban is.”
Brutál hasznos marketing segédeszközök ajándékba!
🎁 40+ db (csekk)lista
hogy mindig minden fontos infó kéznél legyen egy pillanat alatt
- "Mire is kellene figyelni ennél az értékesítő / feliratkoztató oldalnál, hogy jól teljesítsen?"
- "Vajon elég jó a design / szöveg így?"
- "Mégis mi a csudáról posztoljak?"
- "Jó lenne optimalizálni a Facebook hirdetéseket, de hogyan csináljam?"
- "Jó lenne optimalizálni a Facebook hirdetéseket, de hogyan csináljam?"
Ismerős gondolatok?
Közel 50 (csekk)listát kapsz ajándékba a tanácsadási folyamat mellé
amik pontosan abban segítenek neked, hogy ha terítékre kerül egy feladat, akkor pikk-pakk tudni fogod, hogy
- mit kell átgondolj,
- milyen lépéseken kell végigmenj,
- mik a lehetőségeid…
Ezekkel a listákkal brutál mód lerövidítheted a munkát.
Íme a teljes lista
- Belépő termék kiválasztás
- Bevételnövelési lehetőségek
- Bizalomépítő elemek (nem csak) weboldalra
- Blog kimaxolása csekklista
- ChatGPT parancs csekklista
- Csali formátumok lista
- Csali készítés csekklista
- Csali kiválasztás csekklista
- Csali promótálási lehetőségek
- Ellenállhatatlan Ajánlat csekklista
- Értékemelő lehetőségek, Bónusz opciók
- Facebook hirdetések csekklista
- Facebook Vállalkozáskezelő beállítása csekklista
- FB hirdetés optimalizálási lehetőségek
- Hírlevél – Bemutatkozó email tartalom csekklista
- Hírlevél feliratkozó gyűjtési lehetőségek
- Hírlevél küldés csekklista
- Hírlevél ötletek termék promócióhoz
- Hírlevél szegmentálási lehetőségek
- Hírlevelezés kimaxolása
- Instagram profil csekklista
- Kampány időszakra öngondoskodó lista
- Kampány ötletek
- Kampány tartalmak
- Konverzió növelő lehetőségek
- Limitált ajánlathoz kapcsolódó apropó lehetőségek
- Márkanév csekklista
- Optin (feliratkoztató) oldal csekklista
- Piackutatás: Hol, kikkel tudod végezni?
- Piackutatási csoportok, felületek, módszerek
- Poszt (készítés) csekklista
- Sales Oldal Tartalom csekklista
- Sales Oldal Szöveg csekklista
- SEO csekklista
- Ügyfélszerző rendszerek (felépítése, összehasonlítása)
- Űrlap csekklista
- Vágyak lista
- Villám bevételszerzési lehetőségek
- Webdesign csekklista
- Webinárium csekklista
- Weboldal Biztonság csekklista
- Weboldal Hibajavítás csekklista
- Weboldal Látogatószerzési lehetőségek
- Weboldal Sebesség csekklista
- Weboldal Technikai beállítások csekklista
- YouTube SEO csekklista
- Marketing- és vállalkozásfejlesztési csekklista*
*Kizárólag Száguldozóna csomag választása esetén hozzáférhető
Össz értékük kb. 40-50.000 Ft
🎁 Értékesítési Landing oldal brief
hogy fullos összképet kapj a vállalkozásodról
Ez az a dokumentum, amin végig megyünk az ügyfeleimmel akkor is, amikor értékesítési landing oldalt készítek nekik.
Fél évtized folyamán fejlesztettem, tökéletesítettem, mígnem elnyerete a mai formáját. De fejlesztése valójában soha nem ér véget.
Azért tartom rendkívül értékesnek, mert ha tisztességgel végigmész rajta és megválaszolod az ebben található kérdéseket, akkor garantáltan nem csak olyan landing oldal szövegeket, de social media posztokat és hírleveleket is tudsz írni, amik igazán megfogják a célközönségedet, bizalmat építesz velük, és képes leszel eladni a szolgáltatásodat.
Értéke: 10.000 Ft
🎁 További rengeteg eszköz, sablon, cselekvési terv
amik töredékére rövidítik a folyamatokat
Az elmúlt 5 év során rengeteg olyan segédeszközt gyártottam, amelyek megkönnyítik egy-egy marketing folyamat, összetevő kidolgozását.
Szerepel köztük többek között Célcsoport priorizáló eszköz, Ideális vásárló sablon, Webinárium forgatókönyv, részletes Kampányfelépítés, Megtérülés kalkultáor, több, mint 10-féle cselekvési terv, és még sok minden más.
Ha mindet kihasználnád, az értékük feltehetőleg több, mint 100.000 Ft-ra rúgna, mivel azonban ezek közül elsősorban azokat fogom megosztani veled, amelyekkel kapcsolatban konzultálni fogunk, ezért ennek az értékénél csak egy rendkívül csekély összeggel számolok.
Értéke: 5.000 Ft
Én leszek a jobb kezed
Üdv!
Itt Gaál Melinda, marketing szemléletű webszerkesztő, papíron grafikus és webprogramozó, landing queen, (online) marketing fanatikus. ❤️
Tapasztalatom évszámokban mérve:
- Az első weboldalamnak már több mint 19 éve. Még lázadó tini titánként tákoltam össze.
- 9 éve hivatásszerűen is űzöm a weboldalkészítés számomra eszméletlen gyönyörű mesterségét.
- Ezen kívül volt egy 1,5 év, ahol elsősorban ügyfélkezelést és értékesítést tanultam.
- 7 éve pedig szabályosan beleszerelmesedtem az online marketingbe, és azóta alaposan beleástam magam a bugyraiba.
A kezdeti sok minden (Facebook és Google Ads kezelés, SEO-zás, blog írás, hírlevél szekvenciák és funnelek készítése) után végül a landing oldal készítésben találtam meg a Nagy Ő-t!
Azonban már régóta tudom, hogy egy igazán jól konvertáló landing oldalhoz…
- kell egy remek termék,
- amihez alaposan ismerni kell a célközönséget,
- amit célszerű szegmentálni is,
- kell kiváló vizuális és verbálus kommunikáció,
- márkaidentitás és ütős üzenetek,
- és persze egy megfelelő termékportfólió,
- aminek a segítségével egy lépésről lépésre úton visszük végig a potenciális ügyfeleket,
- míg végül célba érnek vásárlókként.
Amíg ezek nincsenek rendbe rakva, addig a legjobb landing oldaltól se várj nagy csodát! Ezeket a területeket a kivitelezésre felkért ügyfeleimmel is át szoktuk beszélni.
Rengeteg valós életbeli példával találkoztam már saját vállalkozásom fejlesztése és az ügyfelekkel folytatott munka során is.
Mindig arra törekszem, hogy a legjobbat hozzam ki az adott projektből, mintha csak a saját vállalkozásomról lenne szó. Ez az odaadás és elkötelezettség az, ami különlegessé teszi számodra szolgáltatásomat. Tudom, hogy milyen nehéz megtalálni a helyes irányt a digitális marketing dzsungelében, de én itt vagyok, hogy segítsek.
Nagy büszkeséggel tölt el, hogy olyan neves ügyfelekkel dolgozhattam már, mint Domán Zsolt (DO! marketing), Tusnádi Roland, Biros Levente, Bolya Imre, BrandBirds, Bagdi Bella.
Célom, hogy azokat az embereket is elérd, akik esetleg most még nem is tudják, hogy a Te termékedre, szolgáltatásodra van szükségük!
Mire számíthatsz tőlem?
- Őrületes maximalizmus, precizitás és lelkesség.
- Előzetes felmérés, elemzés, javaslattétel.
- Rávilágítok a vállalkozásod legfőbb marketinges problémáira.
- A jelenre és a jövőre koncentrálunk. A múlttal csak annyit foglalkozunk, amennyit feltétlenül szükséges.
- Jó eséllyel ki kell majd lépned a komfortzónádból.
- Egy teljesen új perspektívát kapsz, ami teljesen új utakat nyit meg.
Mi az, ami nem lesz?
- Nem foglak a saját, irreleváns sztorijaimmal untatni. Te leszel a legfőbb téma.
- Nem fogok szó nélkül bólogatni mindarra, amit te jónak látsz. Igenis finoman, de határozottan irányítalak a szakmailag megfelelő irányba.
- Nem foglak kinevetni, elítélni, kigúnyolni, ha valamely terület esetleg kevésbé lenne otthonos a számodra.
- Nem fogom senkinek sem továbbadni a külön, írásos engedélyed nélkül mindazt, ami a konzultációkon vagy azon kívül elhangzik. (Az engedélyeddel is csak referenciaként használnám fel.)
Eredmények számokban
9 év
szakmai tapasztalat
5.8+ mFt
költése szakmai önfejlesztésre
7.800+ óra
szakmai önfejlesztés és gyakorlat
50+ ügyfél
gyakorlati tapasztalat
93%-os
ügyfélelégedettségi ráta
Néhány név, akikkel már együtt dolgoztam
GaranciÁT VÁLLALOK
100% rizikómentes választás
Visszaadom a pénzed, ha nem vagy elégedett!
Ügyfeleim elégedettsége kiemelten fontos számomra. Nem csak azért, mert eszméletlen maximalista vagyok, hanem mert sokkal profitábilisabb üzleti modell kevés ügyfélnél elérni a lehető legmagasabb elégedettségi szintet, mintsem állandóan új ügyfelek után kajtatni. Így aztán valóban a legjobbat nyújtom.
De ha ezt olvasod, akkor valószínűleg még nem ismersz igazán. Személyiségem és tudásom. Nem volt még közös együttműködésünk. Ezért kétségek vannak benned, hogy vajon valóban megéri-e számodra az én tudásomba fektetni a pénzed.
Megértelek! Én is biztonsági játékos vagyok.
Épp ezért biztosítok számodra sziklaszilárd pénzvisszafizetési garanciát, hogy minden kockázatod elvegyem, és maximális nyugalommal dönthess.
Hogy működik? Egyszerűen!
Ha úgy érzed, hogy a tanácsadás nem hozta meg a várt eredményeket, vagy nem érzed azt az értéket, amit vártál, akkor csak jelezd ezt bármikor a folyamat feléig, és visszafizetem neked a teljes addig befizetett összeget.
Nincs bonyolult procedúra, nincs apróbetűs rész. Csak a te elégedettséged számít. Ez a garancia a bizonyíték arra, hogy teljes bizalommal és elkötelezettséggel állok melletted.
Hiszek abban, hogy online marketing tanácsadásommal valódi értéket és előrelépést tudok biztosítani neked!
Ezzel a garanciával teljesen rizikómentesen hozhatsz döntést a tanácsadás mellett.
Nincs vesztenivalód, nincs kockázat! Csak is nyerhetsz!
CSOMAGOK
Válaszd ki a saját utad!
🏁 Pályán vagyok
ha lightos tempóban nyomnád-
3 × 60 perc konzultáció
(értéke: 60.000 Ft) -
Felkészülés, utánajárás, előkészítés, vázlatok
(értéke: 30.000 Ft) -
Útontartás, ösztönzés
(értéke: 6.000 Ft) -
Kérdezési lehetőség alkalmak között
(értéke: 9.000 Ft) -
10 db lista, csekklista*
(értéke: ~10.000 Ft) -
Konzultációk felvétele
(értéke: 1.500 Ft) -
Jegyzetelés konzultáción
(értéke: 3.000 Ft) -
100% pénzvisszafizetési garancia
össz érték: 126.500 Ft
díja:
99.000 Ft
kedvezmény mértéke: 27.500 Ft (22%)
🚗 Haladó sáv
ha komolyabban veszed-
6 × 60 perc konzultáció
(értéke: 120.000 Ft) -
Felkészülés, utánajárás, előkészítés, vázlatok
(értéke: 60.000 Ft) -
Útontartás, ösztönzés
(értéke: 12.000 Ft) -
Kérdezési lehetőség alkalmak között
(értéke: 18.000 Ft) -
20 db lista, csekklista*
(értéke: ~20.000 Ft) -
Értékesítési Landing oldal brief (értéke: 10.000 Ft)
-
További rengeteg eszköz, sablon, cselekvési terv
(értéke: 5.000 Ft) -
Konzultációk felvétele
(értéke: 3.000 Ft) -
Jegyzetelés konzultáción
(értéke: 6.000 Ft) -
100% pénzvisszafizetési garancia
össz érték: 260.000 Ft
díja:
199.000 Ft
kedvezmény mértéke: 61.000 Ft (23%)
✈️ Száguldozóna
ha igazi fenegyerekké akarsz válni-
9 × 60 perc konzultáció
(értéke: 180.000 Ft) -
Felkészülés, utánajárás, előkészítés, vázlatok
(értéke: 90.000 Ft) -
Útontartás, ösztönzés
(értéke: 18.000 Ft) -
Kérdezési lehetőség alkalmak között
(értéke: 27.000 Ft) -
47 db lista, csekklista
(értéke: ~47.000 Ft) -
Értékesítési Landing oldal brief (értéke: 10.000 Ft)
-
További rengeteg eszköz, sablon, cselekvési terv
(értéke: 5.000 Ft) -
Konzultációk felvétele
(értéke: 4.500 Ft) -
Jegyzetelés konzultáción
(értéke: 9.000 Ft) -
100% pénzvisszafizetési garancia
össz érték: 405.500 Ft
díja:
269.000 Ft
kedvezmény mértéke: 136.500 Ft (34%)
*Te választhatod ki, hogy melyik listákat kéred, de én is szívesen ajánlok számodra.
Konkrét témád van,
és nincs szükséged folyamatra?
Az alkalmi tanácsadás díja:
19.900 Ft
Az alkalmi tanácsadásnál:
Nincs felkészülés, utánajárás, előkészítés a témáddal kapcsolatbanNincs útontartás, ösztönzésNincs jegyzetelésNincs extra kérdezési lehetőségNincsenek bónuszok (csekklisták, sablonok, brief)
A konzultációról készült felvételt megkapod.
A pénzvisszafizetési garancia az első alkalom feléig él.
Annyiszor jössz, ahányszor csak szeretnél.
Azonban szeretném még egyszer hangsúlyozni, hogy ha a cél a marketing stratégiád rendbe tétele, ahhoz mindenképp folyamatban célszerű gondolkodnod.
KORLÁTOZOTT LEHETŐSÉG
Limitáltan férhetsz csak hozzám
Maximum 5 fő!
Annak érdekében, hogy a legjobbat nyújthassam, csak korlátozott számú ügyfelet tudok fogadni. A kivitelezői és egyéb saját vállalkozás fejlesztési feladatok mellett egy hónapban mindössze csak 5 emberrel tudok online marketing tanácsadás keretében együtt dolgozni.
Ez biztosítja, hogy minden egyes ügyfélnek maximális figyelmet és személyre szabott megoldásokat biztosíthassak.
(Ha pedig többekkel is hosszabb ideig együttműködünk, akkor lehet, hogy hónapokig csak ezzel az 5 emberrel tudok foglalkozni.)
Ha most még csak gondolkodsz rajta, akkor javaslom, mielőbb vedd fel velem a kapcsolatot, mert lehet, hogy néhány hét múlva tudjuk elkezdeni a folyamatot. Pont akkor, amikor már aktuálissá válik a számodra.
De ha most aktuális és épp van szabad helyem, akkor főleg mihamarabb célszerű jelentkezned!
FOLYAMAT
Így kezdjük a közös folyamatot
Jelentkezés
A csomagoknál kattints a számodra legmegfelelőbbre, és a felugró ablakban töltsd megrendelő űrlapot, add meg elérhetőségedet, és mondd el röviden, mivel kapcsolatban kéred a segítségemet.
Megrendelés
Elküldöm a szerződéstervezetet, átnézed. Bekérem az adataidat, mely alapján elkészítem a hivatalos szerződést és kiállítom a számlát. A közös munkát a számla kiegyenlítését követően kezdjük meg.
Felmérés
Egy felmérő kérdőív segítségével mélyebben megismerem vállalkozásodat, jelenlegi helyzetedet, elakadásaidat és motivációdat, céljaidat.
Célok és ütemterv
A felmérő kérdőív alapján javaslatot teszek és közösen kijelöljük, hogy pontosan mely területeken fejlesszünk a folyamat során, és ez alapján meghatározzuk az alkalmak tematikus felépítését.
Tanácsadás
Hétről hétre összeülünk az online konzultációkra, és átbeszéljük az aktuális témát, megtervezzük a következő lépést, segítek a feladatod kivitelezésében, vagy amire éppen szükség lesz. Az alkalmak között pedig folyamatosan is melletted leszek.
Közös ünneplés
Utolsó lépésként pedig közösen megünnepeljük, amikor beérik kemény munkánk gyümölcse 😊
Ez a felépítés több alkalmas tanácsadási folyamat esetén érvényes.
Alkalmi konzultáció esetén e-mailben mondhatod el nagy vonalakban, hogy mire lenne szükséged, a részleteket pedig a konzultáción beszéljük meg.
Gyakran Ismételt Kérdések
Biztosan fogsz tudni nekem segíteni?
Nem fogok kertelni, erre a kérdésre a válaszom, nem. De ha így lenne, akkor bele sem kezdünk a folyamatba.
Nem vagyok sem mindenható, sem mindent tudó. Ha a jelentkezésed pár soros leírásából, esetleg az azt követő rövid üzentváltásokból úgy ítélném meg, hogy nem fogok tudni neked segíteni, akkor a szerződésig sem jutunk el. Ha pedig esetleg a részletes felmérést követően érezném ezt, akkor pedig visszaadom a pénzed, és nem kezdünk bele a tanácsadás folyamatába. Bár ezekre eddig még nem volt példa, sosem lehet tudni, mikor találnak be egy olyan problémával, amivel kapcsolatban nem érzem kompetensnek magam.
A lényeg: Nem fogunk belekezedni semmiben sem akkor, ha én magam nem érzem biztosnak, hogy fogok tudni neked segíteni.
Milyen gyakran fogunk konzultálni?
Ez leginkább a témáktól és tőled függ.
Nem akarom, hogy ez is csak egy olyan tanácsadás legyen, amit egyszer meghallgatsz, aztán sosem foglalkozol a megvalósítással, hisz akkor ssoem jutsz egyről a kettőre.
Éppen ezért egy komplett megvalósítási folyamaton fogunk végigmenni közösen, amelynek az elméleti részében segítek neked a konzultációkon, az ülések között pedig gyakorlati feladatokat kapsz, amiket el kell végezned.
Attól függően, hogy mennyire komplex az adott feladat (alapvetően mennyi időre van szükség a megvalósításához), illetőleg te magad mennyi időt tudsz szánni a kivitelezésre… Ezektől függ az, hogy mikor kerítünk sort a következő alkalomra.
De jellemzően pár nap, max. 1-2, ami két konzultáció között el szokott telni.
Hol lesznek a konzultációk?
Online, Zoomon tartjuk a konzultációkat.
Hogyan zajlik az időpontegyeztetés a konzultációkra?
Az együttműködés megkezdését követően kapni fogsz tőlem egy időpontfoglaló linket, amelyen keresztül mindenkor egyszerűen és kényelmesen le tudod foglalni a neked megfelelő időpontot a következő konzultációra.
Mennyi ideig használhatom fel a kifizetett alkalmakat?
Bármely csomag esetén fél év áll rendelkezésedre, hogy felhasználd a kifizetett konzultációkat. Ezt a(z egyébként nem szigorú) korlátozást annak érdekében vezettem be, hogy ezzel is ösztönözzelek a megvalósításra.
Mivel készüljek a konzultációkra?
Minden alkalommal tudni fogod előre, hogy mi lesz a következő konzultáció témája. Írd össze az adott témával kapcsolatos kérdéseidet.
Van lehetőség személyes, offline konzultációra?
Erre sajnos nincs lehetőség.
Hogyan tudok fizetni?
Banki átutalással fogsz tudni fizetni.
Van lehetőség részletfizetésre?
Igen. A „Haladó sáv” és a „Száguldozóna” csomag választása esetén van lehetőséged több részletben fizetni. Ez a következők szerint néz ki:
A Haladó sáv csomag 2 részletben fizethető, melyek összege 120.000 Ft.
A Száguldozóna 3 részletben fizethető, melyek összege 108.000 Ft.
Az első részletet az első konzultáció előtt kell megfizetni, a második részletet a harmadik konzultáció előtt, harmadik részlet esetén pedig a hatodik konzultáció előtt kell teljesíteni a részletfizetést.
Milyen információkat kell megosztanom a felmérő kérdőívben?
Semmilyen túlságosan intim információt nem fogok kérdezni tőled (de egyébként a szerződésnek amúgy is része egy titoktartási nyilatkozat), azonban minden olyan információra szükségem van, ami szükséges a számodra legjobb terv kidolgozásához.
A következő témákban foglak kérdezni:
- Mivel foglalkozol? Mióta csinálod? Milyen termékeket, szolgáltatásokat nyújtasz?
- Célközönséged (kik ők, mennyire ismered őket)
- Hírlevelezési szokásaid, stratégiáid
- Social media posztolási szokásaid, stratégiáid
- Hogyan áll össze az ajánlatod
- Ügyfélútvonal (hogyan vezeted végig az embereket az ajánlatodig)
- Néhány egyéb marketing eszközre is rákérdezek
Hányan vehetnek részt a konzultációkon?
Tulajdonképp akárhányan. Azonban javasolt, hogy maximum 2-3 embernél ne legyen több az aktív résztvevő, különben nem fogunk tudni megfelelő hatékonysággal átbeszélni mindent 60 perc alatt. Azonban hallgatni akárhányan hallgathatják a megbeszélést.
A folyamat végével van lehetőségem további segítséget kérni tőled?
Természetesen. Attól, hogy véget ért egy közös tanácsadási folyamat, attól még nem kell egy életre elválnunk egymástól, sőt!
Ha szívesen folytatnád velem a közös munkát, akkor ismét megrendelheted bármely csomagomat, vagy ha szeretnél 9 alkalomnál hosszabb ideig velem dolgozni, akkor egyedi ajánlatot is tudok készíteni számodra.
Illetőleg ha a közös folyamat során megfelelően a helyükre kerültek az alapok, lehet, hogy neked már csak egy-egy alkalmi tanácsadásra lesz szükséged időközönként. Ezzel a lehetőséggel is élhetsz.
Kivitelezésben is tudsz segíteni?
Amennyiben weboldal (illetve landing oldal) szövegírásról, webdesignról, webszerkesztésről van szó, úgy minden további nélkül. Különösen hatékony tud lenni az a kivitelezési munkafolyamat, ahol előtte már közösen rendbe tettük az alapokat.
Ha pedig keresőoptimalizálásra, email automatizációra, blog írásra, Facebook / Google hirdetések kezelésére lenne szükséged, ezekhez pedig a legtöbb esetben tudok számodra megbízható kivitelezői partnert ajánlani.
Vannak képzéseid?
Jelenleg sajnos nincsenek képzéseim.