Megérkeztél!

Egy weboldal csak arra jó, hogy online jelen legyél.

A landing oldal az igazi
vevőszerző gépezeted része…

lehet

Persze csak ha megfelel bizonyos feltételeknek…

Ők már bizalmat szavaztak nekem

És nem bánták meg 🙂

DO! marketing - Domán Zsolt - értékesítési tölcsér készítés
Tusnádi Rolan: Service Mastermind weboldal optimalizálás, fejlesztés
BrandBirds Base landing oldal
Bolya Imre - karizmatikus előadó - webdesign

Játszunk egy gyorsat!

Először olvasd el teljesen a leírást! Csak azután cselekedj!
Kattints a zöld “Start” gombra. Ekkor eltűnik a nagy kék doboz, és kisautók jelennek meg a helyén. Válassz magadnak ezen autók közül. Fontos, hogy olyat válassz, amelyik közel áll a szívedhez.
Amikor ez megvan, kattints ismét a gombra.
Most már indíthatod a játékot! 🙂 START!

Ezzel lemérted, hogy mennyi idő alatt tudtál választani 24 autó közül.
Ennek a későbbiekben még lesz jelentősége, csak olvass tovább! 😉

Először is tisztázzuk

Mi az a landing oldal?

A landing oldal kifejezés az angol landing page-ből jön, aminek szó szerinti jelentése landoló oldal. Szokták így is hívni a magyar nyelvben, sőt érkeztető oldalnak is. Azonban a “landing oldal” kifejezés a legelterjedtebb.

A landing oldal a honlap egy speciális aloldala. Ahogy a neve is sugallja, ez egy olyan oldal, ahova (jellemzően hirdetéseken keresztül) megérkeznek a látogatók.

A landing oldalnak EGYETLENEGY CÉLJA VAN.

Ez a cél több minden lehet. Például lehet az, hogy a látogató megvásárolja az adott terméket. Vagy lehet cél a hírlevélre történő feliratkoztatás is. De lehet cél árajánlatkérés, első konzultáció kérése, stb.

Egy jó landing oldal
így változtatja meg az életed

Magas konverzió értékesítési tölcsérben

Magasabban fog konvertálni a weboldalad

Ugyanannyi weboldal látogatóból több vásárlód lesz.

Magas konverzió értékesítési tölcsérben

Kevesebb hirdetési költségből éred el ugyanazt az eredményt

Több marad egyéb üzletfejlesztésre, vagy éppen a család nyaralására.

Magas konverzió értékesítési tölcsérben

Az oldalad eladja helyetted a terméked

Nem kell többé tukmálnod az emberekeket, hogy vegyék meg a cuccodat. A landinged bemutatja a terméked minden előnyét.

Magas konverzió értékesítési tölcsérben

Akár ingyen is megszerezheted vásárlóidat

Bár ehhez már nem elég egyetlen önmagában álló landing oldal, hanem egy komplett stratégiát kell mögé tenni.
De működik!

Miért pont landing oldal?

Miért nem elég a weboldal?

Kísérletek is bizonyítják, hogy egy bizonyos választási mennyiség fölött (ami maximum néhány darab) minél több választási lehetősége van a potenciális vevőnek, annál kevésbé fog végül vásárolni.

Egyszerűen a túl sok választási lehetőség megbénít minket, embereket és döntéshozó képességeinket.

Egy klasszikus weboldal pedig több – némely esetben nagyon is sok – aloldalból áll, tehát számtalan választási lehetőséggel rendelkezik.

Ennél fogva a látogató mindenfelé bóklászhat weboldalunkon bármiféle konkrétabb cél, illetve iránymutatás nélkül.

Az ilyen helyzet pedig sokkal ritkábban vezet vásárláshoz ahhoz képest, mintha csak egyetlen, jól meghatározott céllal – szabályosan – irányítanánk a felhasználót. Egészen a “Megrendelem” gomb lenyomásáig.

Mennyivel több egy jó landing oldal?

Térjünk vissza a játékhoz!

Kattints megint zöld “Start” gombra, válassz ismét egy autót magadnak, és ha megvagy, kattints a piros “Pause” gombra.

Most hasonlítsd össze a két mérés eredményét!

Ha minden igaz, akkor a második esetben sokkal gyorsabban sikerült kocsit választanod (vagyis döntened a kívánt “termék” mellett)? 🙂

Ez tehát egy jó landing oldal lényege.
Leegyszerűsíti és megkönnyíti a vásárlási döntést a felhasználó számára.
Ha túl sok a választék, akkor valószínűbb, hogy semmilyen döntés sem fog születni. Ergo nem vásárol semmit.

Ezzel szemben egy letisztult landing oldal minden egyes eleme egyetlen konverziós célt szolgál.

Ha engem bízol meg landing oldalad elkészítésével, akkor az ilyen lesz:

  • Egy alapos marketing tervre épül.
  • Jól meghatározott célközönségnek szól.
  • Szövege a célközönséged nyomógombjait nyomkodja.
  • Kiemeli ajánlatod előnyeit és különlegességeit, amiért megéri téged választani a célközönségednek.
  • Megjelenésében kifejezi a személyiségedet és a terméked, szolgáltatásod minőségét.
  • Összességében tehát: ELAD!

Neked ajánlott a landing oldal, ha…

Szolgáltatás alapú vállalkozó

Szolgáltatást, kevés terméket értékesítesz

Szolgáltatás vagy egy-egy termék értékesítésére kiválóan alkalmas eszköz.

Szolgáltatás alapú vállalkozó

Nem teljesít jól a weboldalad

Egy klasszikus weboldal sokszor a fentebb ecsetelt “túl nagy választék” szindróma miatt teljesít rosszul. Ellenszere egy jó landing oldal.

Szolgáltatás alapú vállalkozó

Hirdetsz vagy tervezel hirdetni

Nagyon nem mindegy, hogy a hirdetésekre szánt költséged meg fog-e térülni. Egy jól felépített landing oldallal van a legnagyobb esélyed erre.

Szolgáltatás alapú vállalkozó

Rendezvényt, tréninget szerveznél

Workshopoknál és a fenti két esetben is a létező legjobb eszköz, amihez folyamodhatsz, a landing oldal.

Szolgáltatás alapú vállalkozó

Hírlevél listát szeretnél építeni

Az igazán eredményes listaépítés teljességgel elengedhetetlen eszköze a feliratkozást célzó landing oldal.

Mikor nem ajánlott landing oldalt készíttetned?

et|icon_cart|

Ha webshopod van

Természetüknél fogva ez a két eszköz nem igazán működik jól együtt. Ellenkező célokat szolgálnak, teljesen más elv mentén épülnek fel.
Ez alól egyetlen kivétel, hogyha kiválasztasz néhány terméket, amelyet különösen szeretnél nyomni. Akkor ennek a néhány terméknek lehet, hogy érdemes készíteni landing oldalt.

Hogy néz ki egy ilyen landing oldal?

Az igazán jó landing oldalnak számos kritériumnak kell eleget tennie

Egyrészről van egy halom tartalmi elem, amelyet a hatékony landing oldalnak tartalmaznia kell.

A teljesség igénye nélkül ez nagyjából a következőképpen néz ki:

Hogyan néz ki egy landing oldal?

De nem csak ennyiből áll az “élet”

Egy igazán hatékony landing oldal nem ott kezdődik, hogy végigmegyünk a fenti elemeken, és kipipáljuk őket, ha megvannak.

A vásárlószerző, feliratkozó szerző landing oldalak készítése bőven ez előtt kezdődik, mégpedig a tervezéssel, a pontos célközönség és kifejezetten nekik szóló, őket megérintő üzenetek megfogalmazásával.

Ezeket kapod meg tőlem landing oldalad elkészítés során

fas|fa-crosshairs|

Pontos célközönség meghatározás

Egy 41 kérdésből álló kérdéssorozat segítségével közösen elkészítjük azon célszemélyek leírását, akinek értékesíteni szeretnél.

mt|local_offer|

Az ellenállhatatlan ajánlatod kidolgozása

Potenciális vásárlóid sokkal könnyebben mondanak igent egy visszautasíthatatlan ajánlatra a sablonos ajánlatokkal szemben. Meglévő szolgáltatásodból, termékedből kidolgozunk egy olyan ajánlatot, amely abszolút ellenállhatatlanná teszi potenciális vevőid számára.

far|fa-comment-dots|

A legütősebb üzenetek megfogalmazása

Minden értékesítésnek – legyen az weben, telefonon vagy személyesen – az átadott üzenet a lelke. Megtalálod-e a célközönséged legfőbb nyomógombjait, és képes vagy-e azt átütő formába önteni? Ebben a pontban ezt végzem el.

fas|fa-pen-alt|

A meggyőző marketingszöveg megírása

Most, hogy megvannak a legütősebb üzenetek, ideje ezeket beleépíteni. 

et|icon_cogs|

Technikai beállítások

Amennyiben egy teljesen új, különálló weboldalként fog funkcionálni a landing oldal, akkor minden ezzel kapcsolatos technikai terhet leveszek a válladról (domain és tárhely support, weboldal telepítése, alapvető bővítmények és követőkódok beállítása, biztsonságossá tétel).

fas|fa-palette|

Hozzád és termékedhez hű webdesign

Az oldal megjelenése hűen fogja tükrözni terméked, szolgáltatásod színvonalát, és ha támogatja a célt, akkor a saját személyiségedet is beleviszem.

fas|fa-desktop|

Landing oldal lefejlesztése

Ezen a ponton következik az, hogy minden eddigit átültetek a gyakorlatba. Lényegében itt készül maga a landing oldal (amely nem lenne eredményes a korábbi lépések nélkül).

fas|fa-bullhorn|

Költséghatékony forgalomterelés

Hiszen mit sem ér a legcsodásabb, legprofesszinálisabban összerakott landing oldal, hogyha nem érkeznek rá látogatók. Hirdetések segítségével elérem, hogy a lehető legkevesebb költségből a célközönséged lehető legtöbb tagja érje el landing oldaladat.

Én leszek a partnered

Gaál Melinda

Szia!

Gaál Melinda vagyok, marketing szemléletű webszerkesztő, Facebook marketing menedzser, papíron grafikus és webprogramozó.

3 éve beleszerelmesedtem az online marketingbe. Ahogy képeztem magamat ezen a területen, rájöttem, mi is hiányzik a weboldalak többségéből ahhoz, hogy igazán sikeres tudjanak lenni.

Ezért kidolgoztam egy olyan szisztémát, amelyen minden ügyfelemmel végig megyünk annak érdekében, hogy weboldala költsége ne csak kidobott pénz legyen, hanem valós megtérülést hozzon.

Küldetésemnek érzem, hogy partnereimmel együtt dolgozva olyan weboldalakat készítsek, amelyek valódi, kimagasló profitot termelnek.

Gaál Melinda (ProduktON!) - online marketing tanácsadó, webfejlesztő, Facebook marketing kivietelező

13+1 kendőzetlen tény rólam

Kezdjük a +1-gyel. Nem vagyok babonás 🙂

Alázattal állok minden projekthez és ügyfélhez.
A legkisebbektől a legnagyobbakig. Tőlem támogató, emberi hozzáállást kapsz. Hogy egyik ügyfelemet idézzem: “Nem azt érzem nálad, hogy csak le akarod tudni az e-mailt. Azt érzem, hogy fontos neked a projekt, és érződik belőle egyfajta alázat törődés.”

Nem fogom egy robotikus feladat végre hajtó szerepét betölteni. Személyemben egy nagy kreativitással megáldott, marketing szemléletű weboldal építőt kapsz. Ezzel együtt pedig egy marketing szempontól is jól átgondolt vevőszerző gépezetet, amely képes egyszerű érdeklődőkből ügyfelet csinálni a számodra. 

Minden projektet a sajátomként kezelek. Amelyik projektnél úgy érzem, nem tudnék ily módon azonosulni vele, azt egyszerűen nem vállalom el.

Hiszem, hogy eredményes weboldal, landing oldal és hirdetések csak úgy tudnak születni, ha őszintén figyelek a partneremre. (Elvégre ezért teremtett az Isten nekünk 2 fület és csak 1 szájat.

Magasabb árakon, de inkább kevesebb ügyféllel dolgozom. Így őket magas színvonalon, rövidebb határidőkkel, odafigyeléssel és törődéssel tudom szolgáni. (Saját bőrömön tapasztalam, milyen bosszantó tud lenni hetekig várakozni a legkisebb módosításokra is.)

Cseppet sem vagyok a sablonos, “csak legyünk túl rajta mihamarabb, jó lesz az úgy is” jellegű munka híve. Helyette egyedi megoldásokra törekszem, a lehetőségekhez mérten kísérletezem, és folyamatosan új dolgokat próbálok ki.

Célom, hogy minden munkámban tükröződjön a tulajdonos személyisége, a vállalkozása nyújtotta értékek és a termék/szolgáltatás minősége.

Veled együtt gondolkodom: hogyan, milyen eszközökkel lehetne még többet kihozni a vállalkozásodból.

Mindent egy kézben tudhatsz: Szövegírás, webdesign, weboldal építés, automatizáció (alap szinten), forgalom terelés (Facebook marketing).

Nagy kapcsolati hálóval rendelkezem → Ha valamit én magam nem tudok vállalni, arra megvan a dedikált emberem.

Gyorsan dolgozom, mivel nem feltétlenül kell munkatársakhoz és az ügynökségeknél szokásos munkaidőhöz alkalmazkodnom. (SOS esetben akár hétvégén is elérsz.)

Olyan nevekkel dolgoztam már együtt, mint Domán Zsolt (DO! marketing), Tusnádi Roland (Service Mastermind), Mészáros Róbert (BrandBirds), Bolya Imre (Karizmatikus előadó), Bagdi Bella

“A munkám a szenvedélyem” nálam nem csak egy üres frázis. Elhivatottságomnak köszönhetően folyamatosan fejlesztem magam. Ez számadatokban a következőképpen néz ki:

blog poszt

2,8+ millió karakter

könyv

5782+ oldal

óra olvasás

könyvek, posztok, PDF-ek

órányi videó tananyag

494+ videó

órányi tanfolyam

38 db tanfolyam

konferencia

tele hasznos tudással

Ezt hallgasd meg, miket mondanak rólam

Pál Magdolna

Pál Magdolna

  • Perfect Függöny

Első pillanattól szimpatikus volt az, ahogy kommunikálni tudunk, megértjük egymást.

Melinda nagyon pontosan leírta azokat a folyamatokat, amit ő tesz a webemmel.

Nagyon-nagyon szimpatikus, hogy gyorsan haladt a munka, meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Folyamatában is, ahogy ezek történtek. Pillanatok alatt elértük egymást, többféle módon kommunikáltunk.

Szokták mondani, minden jó, ha a vége jó. A vége az meg nagyon jó lett 🙂

Peter Jones

Peter Jones

  • Happy Kids Nemzetközi Óvoda

Nagyon örülök annak, hogy Melinda minden weboldal változtatást és frissítést azonnal elvégzett, amelyekre felkértük, és nagyon jó tanácsokat adott nekünk az általános megjelenés, a grafika, a keresőiptimalizálás és a közösségi média területén is.

Schmidt András

Schmidt András

  • ASC Global

Összefoglalta azt, hogy a weboldalunknak milyen előnyei és milyen hátrányai vannak.

Nagyon jól esett, hogy megdicsérte azokat az előnyöket, amikre egyébként már évek óta odafigyelünk, fejlesztünk, és szeretnénk elérni azt, hogy valóban egy marketing orientált weblapunk legyen.

Viszont összeszedte azokat a nüansznyi vagy nem annyira nüansznyi problémákat, amiket javasolt javításra.

Én gyakorlatilag Melindát bárkinek nagyon szívesen ajánlom. Ha szeretne egy olyan személlyel együttműködni, akinek fontos az, hogy minőségi weboldallal rendelkezzen, kultúráltan nézzen ki, és gyakorlatilag egy adott határidőn belül az általa biztosított elvárásoknak, céloknak megfelelő eredményt kapjon.

Teljesen ámultam, amikor egy olyan aloldalt szerettem volna létrehozni, aminek nem volt meg a teljes koncepciója, és az egész weboldalt gyakorlatilag ő rakta össze.

És gyakorlatilag már termelt az oldal, és egy sokkal jobb oldalt tudtunk így összehozni, mintha a saját elképzeléseimet tettük volna bele.

Mit nyersz, ha itt és most
rám bízod a landing oldaladat?

Lesz egy felületed, amely tényleg képes vásárlókat hozni számodra

A hirdetési költséged végre nem kidobott pénz lesz, hanem sokszorosan térül meg

Ez nem egyszeri befektetés, hosszú távon automatikusan is képes pénzt hozni neked

Mit veszítesz, ha most nem-et
mondasz a landing oldalra?

Minden egyes perccel, amíg nem egy tűpontosan fókuszált oldalra irányítod weboldal látogatóidat…

csak égeted a hirdetésre szánt pénzedet.

Ez csak az az összeg, amit elveszítesz.

De ott van még az az összeg is, amit nem nyersz meg.

Egy jól működő landing oldallal ugyanis – iparágtól függően – akár

több százezer, vagy millió extra bevételre tehetnél szert.

És akkor még mindig nem beszéltünk az olyan “apróságokról”, mint az

állandó idegeskedés és agyalás,

hogy hogyan lesz még több bevétele a vállalkozásodnak.

Ne halogasd tovább, hogy valódi vevőszerző oldalad legyen!

Kiemelt referencia munkáim

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyibe berül egy landing oldal?

Egy landing oldal ára számos paramétertől függ. De leginkább attól, hogy mennyire hosszú az adott landing oldal.

Az oldal szükséges terjedelme pedig nagyban függ attól, hogy mit akarunk eladni a landing oldalon.

Egy több 100.000 Ft-os szolgáltatást? Egy 20.000 Ft-os terméket, esetleg egy webináriumra történő jelentkezést vagy hírlevél feliratkozást?

Mindezektől függően az ár valahol 50 és 500 ezer forint között lesz (beleszámítva a szövegírást, a webdesignt és a fejlesztést is).

Néhány konkrétabb példa:

  • Hírlevél feliratkoztató (optin) oldal 50-70.000 Ft körül szokott lenni.
  • Webinárium regisztrációs oldalra 80-150.000 Ft között lehet számolni.
  • A legtöbb értékesítési oldal 150-300.000 Ft-ra tehető.
  • Azonban extrém hosszú landing esetén ez még több is lehet.
Mennyi idő alatt készül el egy landing oldal?

Ebben az esetben is nagyon sok múlik a landing oldal hosszúságán.

Legjobb talán, ha itt is konkrét példákkal szolgálok:

  • Feliratkoztató oldal: kb. 1 hét
  • Webinárium oldal: 1-1.5 hét
  • Közepes méretű értékesítési oldal: 1.5-3 hét
Módosítható később a landig oldal?

Igen.

A landing oldalakat olyan rendszerben készítem, amellyel bármikor könnyedén módosítható a tartalom, illetve akár tovább bővíthető az oldal.

Baj, ha nincsen konkrét elképzelésem arról, hogy az én esetemben mi lenne jó landing oldal?

Dehogyis!

Az első közös konzultációnk épp arról fog szólni, hogy meghatározzuk a pontos irányt.

Fogom tudni én is szerkeszteni?

Igen. Egy minimális informatikai affinitás szükségeltetik hozzá, de a rendszer nagyon könnyedén kezelhető, és igény esetén személyes oktatást is tartok Neked a kezelés elsajátításához.

Milyen technológiákkal dolgozol?

Személyesen kizárólag WordPress tartalomkezelő rendszert használok.

Új weboldalak esetében Divi sablonra építem az egyedi designt. De már meglévő honlapok esetében Elementor vagy Avada használata sem jelent gondot.

HTML-t, CSS-t, bizonyos fokig JavaScriptet/jQuery-t szükség esetén használok, azonban ha olyan mértékű módosításra van szükség, amely ezeknél mélyebb beavatkozást igényel, akkor azt programozó partneremre bízom.

Hogyan fog elkészülni a weboldalam? Hogyan fog kinézni a közös munka?
  1. Legelső lépésként, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot az oldal alján található űrlap segítségével. Írd le igényedet, amennyire részletesen csak tudod!
  2. Ezt követően leveled alapján utánajárok a szükséges témáknak, bővítményeknek, és kalkulálok egy előzetes, becsült árat vagy – ha minden szükséges információ a kezemben van, akkor – egy végleges, pontos árajánlatot a Számodra. Szükség esetén jelzem, hogy milyen további adatok kellenek még a pontos ajánlathoz. Mindezt maximum 2 munkanapon belül megküldöm Neked. (Kivételt képez ez alól, ha épp nyaraláson vagyok :))
  3. Amennyiben elfogadod az ajánlatot, szerződést kötünk. Ez mindkettőnk érdeke, hiszen a legtöbb pont Téged véd.
  4. Ezután jön maga a weboldalkészítés, amely további fázisokra bontható.
    1. Első körben még valószínűleg kérek be tőled extra információkat, hogy minél jobban megértsem terméked/szolgáltatásod és célpiacod. De jómagam is készítek piackutatást.
    2. Ezt követően megtervezem a weboldal felépítését.
    3. Elkészítem a honlap szövegezését.
    4. Majd a webdesignt.
    5. Végül jön a teljes fejlesztés, folyamatos teszteléssel.
    6. A teljesen “kész” folyamatot egy utolsó, teljes weboldalas tesztelés zárja.
      A teljes folyamat során több ponton is kérni foglak, hogy véleményezd az aktuális állapotot. Így könnyedén korrigálhatsz, ha valamit máshogy szeretnél. Minden ponton lehet alakítani, hogy az maximálisan megfeleljen igényeidnek. Addig fejlesztem a weboldalt, amíg maximálisan elégedett nem leszel vele. Ekkor tekintjük késznek a honlapot.
  5. Hogyha minden pöpec, helyén van, működik, és maximálisan elégedett vagy, akkor megtörténik a kifizetés.
  6. Ezt követően átadom Számodra a kész honlapot. Vagyis feltöltöm és beüzemelem Neked a saját tárhelyeden, és megkapod az összes hozzáférési adatot.
  7. Ezt követően is mindig melletted maradok, bármilyen további kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal, és én legjobb tudásom szerint segítek Neked, támogatlak Téged a továbbiakban is.

Most már tényleg mindent tudsz rólam. Úgyhogy nincs más hátra, mint előre 🙂
Kérj ingyenes árajánlatot!

Ajánlatkérés

10 + 1 =