Megérkeztél!
Egy weboldal csak arra jó, hogy online jelen legyél.
A landing oldal az igazi
vevőszerző gépezeted része…
lehet
Persze csak ha megfelel bizonyos feltételeknek…
Ők már bizalmat szavaztak nekem
És nem bánták meg 🙂
Először is tisztázzuk
Mi az a landing oldal?
A landing oldal kifejezés az angol landing page-ből jön, aminek szó szerinti jelentése landoló oldal. Szokták így is hívni a magyar nyelvben, sőt érkeztető oldalnak is. Azonban a “landing oldal” kifejezés a legelterjedtebb.
A landing oldal a honlap egy speciális aloldala. Ahogy a neve is sugallja, ez egy olyan oldal, ahova (jellemzően hirdetéseken keresztül) megérkeznek a látogatók.
A landing oldalnak EGYETLENEGY CÉLJA VAN.
Ez a cél több minden lehet. Például lehet az, hogy a látogató megvásárolja az adott terméket. Vagy lehet cél a hírlevélre történő feliratkoztatás is. De lehet cél árajánlatkérés, első konzultáció kérése, stb.
Egy jó landing oldal
így változtatja meg az életed
Magasabban fog konvertálni a weboldalad
Ugyanannyi weboldal látogatóból több vásárlód lesz.
Kevesebb hirdetési költségből éred el ugyanazt az eredményt
Több marad egyéb üzletfejlesztésre, vagy éppen a család nyaralására.
Az oldalad eladja helyetted a terméked
Nem kell többé tukmálnod az emberekeket, hogy vegyék meg a cuccodat. A landinged bemutatja a terméked minden előnyét.
Akár ingyen is megszerezheted vásárlóidat
Bár ehhez már nem elég egyetlen önmagában álló landing oldal, hanem egy komplett stratégiát kell mögé tenni.
De működik!
Miért pont landing oldal?
Miért nem elég a weboldal?
Kísérletek is bizonyítják, hogy egy bizonyos választási mennyiség fölött (ami maximum néhány darab) minél több választási lehetősége van a potenciális vevőnek, annál kevésbé fog végül vásárolni.
Egyszerűen a túl sok választási lehetőség megbénít minket, embereket és döntéshozó képességeinket.
Egy klasszikus weboldal pedig több – némely esetben nagyon is sok – aloldalból áll, tehát számtalan választási lehetőséggel rendelkezik.
Ennél fogva a látogató mindenfelé bóklászhat weboldalunkon bármiféle konkrétabb cél, illetve iránymutatás nélkül.
Az ilyen helyzet pedig sokkal ritkábban vezet vásárláshoz ahhoz képest, mintha csak egyetlen, jól meghatározott céllal – szabályosan – irányítanánk a felhasználót. Egészen a “Megrendelem” gomb lenyomásáig.
Mennyivel több egy jó landing oldal?
Egy jó landing oldal leegyszerűsíti és megkönnyíti a vásárlási döntést a felhasználó számára.
Ha túl sok a választék, akkor valószínűbb, hogy semmilyen döntés sem fog születni. Ergo nem vásárol semmit.
Ezzel szemben egy letisztult landing oldal minden egyes eleme egyetlen konverziós célt szolgál.
Ha engem bízol meg landing oldalad elkészítésével, akkor az ilyen lesz:
- Egy alapos marketing tervre épül.
- Jól meghatározott célközönségnek szól.
- Szövege a célközönséged nyomógombjait nyomkodja.
- Kiemeli ajánlatod előnyeit és különlegességeit, amiért megéri téged választani a célközönségednek.
- Megjelenésében kifejezi a személyiségedet és a terméked, szolgáltatásod minőségét.
- Összességében tehát: ELAD!
Neked ajánlott a landing oldal, ha…
Szolgáltatást, kevés terméket értékesítesz
Szolgáltatás vagy egy-egy termék értékesítésére kiválóan alkalmas eszköz.
Nem teljesít jól a weboldalad
Egy klasszikus weboldal sokszor a fentebb ecsetelt “túl nagy választék” szindróma miatt teljesít rosszul. Ellenszere egy jó landing oldal.
Hirdetsz vagy tervezel hirdetni
Nagyon nem mindegy, hogy a hirdetésekre szánt költséged meg fog-e térülni. Egy jól felépített landing oldallal van a legnagyobb esélyed erre.
Rendezvényt, tréninget szerveznél
Workshopoknál és a fenti két esetben is a létező legjobb eszköz, amihez folyamodhatsz, a landing oldal.
Hírlevél listát szeretnél építeni
Az igazán eredményes listaépítés teljességgel elengedhetetlen eszköze a feliratkozást célzó landing oldal.
Mikor nem ajánlott landing oldalt készíttetned?
Ha webshopod van
Természetüknél fogva ez a két eszköz nem igazán működik jól együtt. Ellenkező célokat szolgálnak, teljesen más elv mentén épülnek fel.
Ez alól egyetlen kivétel, hogyha kiválasztasz néhány terméket, amelyet különösen szeretnél nyomni. Akkor ennek a néhány terméknek lehet, hogy érdemes készíteni landing oldalt.
Hogy néz ki egy ilyen landing oldal?
Az igazán jó landing oldalnak számos kritériumnak kell eleget tennie
Egyrészről van egy halom tartalmi elem, amelyet a hatékony landing oldalnak tartalmaznia kell.
A teljesség igénye nélkül ez nagyjából a következőképpen néz ki:
De nem csak ennyiből áll az “élet”
Egy igazán hatékony landing oldal nem ott kezdődik, hogy végigmegyünk a fenti elemeken, és kipipáljuk őket, ha megvannak.
A vásárlószerző, feliratkozó szerző landing oldalak készítése bőven ez előtt kezdődik, mégpedig a tervezéssel, a pontos célközönség és kifejezetten nekik szóló, őket megérintő üzenetek megfogalmazásával.
Ezeket kapod meg tőlem landing oldalad elkészítés során
Pontos célközönség meghatározás
Egy 41 kérdésből álló kérdéssorozat segítségével közösen elkészítjük azon célszemélyek leírását, akinek értékesíteni szeretnél.
Az ellenállhatatlan ajánlatod kidolgozása
Potenciális vásárlóid sokkal könnyebben mondanak igent egy visszautasíthatatlan ajánlatra a sablonos ajánlatokkal szemben. Meglévő szolgáltatásodból, termékedből kidolgozunk egy olyan ajánlatot, amely abszolút ellenállhatatlanná teszi potenciális vevőid számára.
A legütősebb üzenetek megfogalmazása
Minden értékesítésnek – legyen az weben, telefonon vagy személyesen – az átadott üzenet a lelke. Megtalálod-e a célközönséged legfőbb nyomógombjait, és képes vagy-e azt átütő formába önteni? Ebben a pontban ezt végzem el.
A meggyőző marketingszöveg megírása
Most, hogy megvannak a legütősebb üzenetek, ideje ezeket beleépíteni.
Technikai beállítások
Amennyiben egy teljesen új, különálló weboldalként fog funkcionálni a landing oldal, akkor minden ezzel kapcsolatos technikai terhet leveszek a válladról (domain és tárhely support, weboldal telepítése, alapvető bővítmények és követőkódok beállítása, biztsonságossá tétel).
Hozzád és termékedhez hű webdesign
Az oldal megjelenése hűen fogja tükrözni terméked, szolgáltatásod színvonalát, és ha támogatja a célt, akkor a saját személyiségedet is beleviszem.
Landing oldal lefejlesztése
Ezen a ponton következik az, hogy minden eddigit átültetek a gyakorlatba. Lényegében itt készül maga a landing oldal (amely nem lenne eredményes a korábbi lépések nélkül).
Költséghatékony forgalomterelés
Hiszen mit sem ér a legcsodásabb, legprofesszinálisabban összerakott landing oldal, hogyha nem érkeznek rá látogatók. Hirdetések segítségével elérem, hogy a lehető legkevesebb költségből a célközönséged lehető legtöbb tagja érje el landing oldaladat.
Én leszek a partnered
Gaál Melinda
Szia!
Gaál Melinda vagyok, marketing szemléletű webszerkesztő, Facebook marketing menedzser, papíron grafikus és webprogramozó.
3 éve beleszerelmesedtem az online marketingbe. Ahogy képeztem magamat ezen a területen, rájöttem, mi is hiányzik a weboldalak többségéből ahhoz, hogy igazán sikeres tudjanak lenni.
Ezért kidolgoztam egy olyan szisztémát, amelyen minden ügyfelemmel végig megyünk annak érdekében, hogy weboldala költsége ne csak kidobott pénz legyen, hanem valós megtérülést hozzon.
Küldetésemnek érzem, hogy partnereimmel együtt dolgozva olyan weboldalakat készítsek, amelyek valódi, kimagasló profitot termelnek.
13+1 kendőzetlen tény rólam
Kezdjük a +1-gyel. Nem vagyok babonás 🙂
Alázattal állok minden projekthez és ügyfélhez.
A legkisebbektől a legnagyobbakig. Tőlem támogató, emberi hozzáállást kapsz. Hogy egyik ügyfelemet idézzem: “Nem azt érzem nálad, hogy csak le akarod tudni az e-mailt. Azt érzem, hogy fontos neked a projekt, és érződik belőle egyfajta alázat törődés.”
Nem fogom egy robotikus feladat végre hajtó szerepét betölteni. Személyemben egy nagy kreativitással megáldott, marketing szemléletű weboldal építőt kapsz. Ezzel együtt pedig egy marketing szempontól is jól átgondolt vevőszerző gépezetet, amely képes egyszerű érdeklődőkből ügyfelet csinálni a számodra.
Minden projektet a sajátomként kezelek. Amelyik projektnél úgy érzem, nem tudnék ily módon azonosulni vele, azt egyszerűen nem vállalom el.
Hiszem, hogy eredményes weboldal, landing oldal és hirdetések csak úgy tudnak születni, ha őszintén figyelek a partneremre. (Elvégre ezért teremtett az Isten nekünk 2 fület és csak 1 szájat.
Magasabb árakon, de inkább kevesebb ügyféllel dolgozom. Így őket magas színvonalon, rövidebb határidőkkel, odafigyeléssel és törődéssel tudom szolgáni. (Saját bőrömön tapasztalam, milyen bosszantó tud lenni hetekig várakozni a legkisebb módosításokra is.)
Cseppet sem vagyok a sablonos, “csak legyünk túl rajta mihamarabb, jó lesz az úgy is” jellegű munka híve. Helyette egyedi megoldásokra törekszem, a lehetőségekhez mérten kísérletezem, és folyamatosan új dolgokat próbálok ki.
Veled együtt gondolkodom: hogyan, milyen eszközökkel lehetne még többet kihozni a vállalkozásodból.
Mindent egy kézben tudhatsz: Szövegírás, webdesign, weboldal építés, automatizáció (alap szinten), forgalom terelés (Facebook marketing).
Nagy kapcsolati hálóval rendelkezem → Ha valamit én magam nem tudok vállalni, arra megvan a dedikált emberem.
Gyorsan dolgozom, mivel nem feltétlenül kell munkatársakhoz és az ügynökségeknél szokásos munkaidőhöz alkalmazkodnom. (SOS esetben akár hétvégén is elérsz.)
Olyan nevekkel dolgoztam már együtt, mint Domán Zsolt (DO! marketing), Tusnádi Roland (Service Mastermind), Mészáros Róbert (BrandBirds), Bolya Imre (Karizmatikus előadó), Bagdi Bella
“A munkám a szenvedélyem” nálam nem csak egy üres frázis. Elhivatottságomnak köszönhetően folyamatosan fejlesztem magam. Ez számadatokban a következőképpen néz ki:
blog poszt
2,9+ millió karakter
könyv
12.024 oldal
óra olvasás
könyvek, posztok, PDF-ek
órányi videó tananyag
474 videó
órányi tanfolyam
58 db tanfolyam
konferencia
tele hasznos tudással
Ezt hallgasd meg, miket mondanak rólam
Pál Magdolna
- Perfect Függöny
Első pillanattól szimpatikus volt az, ahogy kommunikálni tudunk, megértjük egymást.
Melinda nagyon pontosan leírta azokat a folyamatokat, amit ő tesz a webemmel.
Nagyon-nagyon szimpatikus, hogy gyorsan haladt a munka, meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Folyamatában is, ahogy ezek történtek. Pillanatok alatt elértük egymást, többféle módon kommunikáltunk.
Szokták mondani, minden jó, ha a vége jó. A vége az meg nagyon jó lett 🙂
Peter Jones
- Happy Kids Nemzetközi Óvoda
Nagyon örülök annak, hogy Melinda minden weboldal változtatást és frissítést azonnal elvégzett, amelyekre felkértük, és nagyon jó tanácsokat adott nekünk az általános megjelenés, a grafika, a keresőiptimalizálás és a közösségi média területén is.
Schmidt András
- ASC Global
Összefoglalta azt, hogy a weboldalunknak milyen előnyei és milyen hátrányai vannak.
Nagyon jól esett, hogy megdicsérte azokat az előnyöket, amikre egyébként már évek óta odafigyelünk, fejlesztünk, és szeretnénk elérni azt, hogy valóban egy marketing orientált weblapunk legyen.
Viszont összeszedte azokat a nüansznyi vagy nem annyira nüansznyi problémákat, amiket javasolt javításra.
Én gyakorlatilag Melindát bárkinek nagyon szívesen ajánlom. Ha szeretne egy olyan személlyel együttműködni, akinek fontos az, hogy minőségi weboldallal rendelkezzen, kultúráltan nézzen ki, és gyakorlatilag egy adott határidőn belül az általa biztosított elvárásoknak, céloknak megfelelő eredményt kapjon.
Teljesen ámultam, amikor egy olyan aloldalt szerettem volna létrehozni, aminek nem volt meg a teljes koncepciója, és az egész weboldalt gyakorlatilag ő rakta össze.
És gyakorlatilag már termelt az oldal, és egy sokkal jobb oldalt tudtunk így összehozni, mintha a saját elképzeléseimet tettük volna bele.
Mit nyersz, ha itt és most
rám bízod a landing oldaladat?
Lesz egy felületed, amely tényleg képes vásárlókat hozni számodra
A hirdetési költséged végre nem kidobott pénz lesz, hanem sokszorosan térül meg
Ez nem egyszeri befektetés, hosszú távon automatikusan is képes pénzt hozni neked
Mit veszítesz, ha most nem-et
mondasz a landing oldalra?
csak égeted a hirdetésre szánt pénzedet.
Ez csak az az összeg, amit elveszítesz.
De ott van még az az összeg is, amit nem nyersz meg.
Egy jól működő landing oldallal ugyanis – iparágtól függően – akár
több százezer, vagy millió extra bevételre tehetnél szert.
És akkor még mindig nem beszéltünk az olyan “apróságokról”, mint az
állandó idegeskedés és agyalás,
hogy hogyan lesz még több bevétele a vállalkozásodnak.
Ne halogasd tovább, hogy valódi vevőszerző oldalad legyen!
Kiemelt referencia munkáim
Gyakran Ismételt Kérdések
Mennyibe berül egy landing oldal?
Egy landing oldal ára számos paramétertől függ. De leginkább attól, hogy mennyire hosszú az adott landing oldal.
Az oldal szükséges terjedelme pedig nagyban függ attól, hogy mit akarunk eladni a landing oldalon.
Egy több 100.000 Ft-os szolgáltatást? Egy 20.000 Ft-os terméket, esetleg egy webináriumra történő jelentkezést vagy hírlevél feliratkozást?
Mindezektől függően az ár valahol 50 és 500 ezer forint között lesz (beleszámítva a szövegírást, a webdesignt és a fejlesztést is).
Néhány konkrétabb példa:
- Hírlevél feliratkoztató (optin) oldal 50-70.000 Ft körül szokott lenni.
- Webinárium regisztrációs oldalra 80-150.000 Ft között lehet számolni.
- A legtöbb értékesítési oldal 150-300.000 Ft-ra tehető.
- Azonban extrém hosszú landing esetén ez még több is lehet.
Mennyi idő alatt készül el egy landing oldal?
Ebben az esetben is nagyon sok múlik a landing oldal hosszúságán.
Legjobb talán, ha itt is konkrét példákkal szolgálok:
- Feliratkoztató oldal: kb. 1 hét
- Webinárium oldal: 1-1.5 hét
- Közepes méretű értékesítési oldal: 1.5-3 hét
Módosítható később a landig oldal?
Igen.
A landing oldalakat olyan rendszerben készítem, amellyel bármikor könnyedén módosítható a tartalom, illetve akár tovább bővíthető az oldal.
Baj, ha nincsen konkrét elképzelésem arról, hogy az én esetemben mi lenne jó landing oldal?
Dehogyis!
Az első közös konzultációnk épp arról fog szólni, hogy meghatározzuk a pontos irányt.
Fogom tudni én is szerkeszteni?
Igen. Egy minimális informatikai affinitás szükségeltetik hozzá, de a rendszer nagyon könnyedén kezelhető, és igény esetén személyes oktatást is tartok Neked a kezelés elsajátításához.
Milyen technológiákkal dolgozol?
Személyesen kizárólag WordPress tartalomkezelő rendszert használok.
Új weboldalak esetében Divi sablonra építem az egyedi designt. De már meglévő honlapok esetében Elementor vagy Avada használata sem jelent gondot.
HTML-t, CSS-t, bizonyos fokig JavaScriptet/jQuery-t szükség esetén használok, azonban ha olyan mértékű módosításra van szükség, amely ezeknél mélyebb beavatkozást igényel, akkor azt programozó partneremre bízom.
Hogyan fog elkészülni a weboldalam? Hogyan fog kinézni a közös munka?
- Legelső lépésként, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot az oldal alján található űrlap segítségével. Írd le igényedet, amennyire részletesen csak tudod!
- Ezt követően leveled alapján utánajárok a szükséges témáknak, bővítményeknek, és kalkulálok egy előzetes, becsült árat vagy – ha minden szükséges információ a kezemben van, akkor – egy végleges, pontos árajánlatot a Számodra. Szükség esetén jelzem, hogy milyen további adatok kellenek még a pontos ajánlathoz. Mindezt maximum 2 munkanapon belül megküldöm Neked. (Kivételt képez ez alól, ha épp nyaraláson vagyok :))
- Amennyiben elfogadod az ajánlatot, szerződést kötünk. Ez mindkettőnk érdeke, hiszen a legtöbb pont Téged véd.
- Ezután jön maga a weboldalkészítés, amely további fázisokra bontható.
- Első körben még valószínűleg kérek be tőled extra információkat, hogy minél jobban megértsem terméked/szolgáltatásod és célpiacod. De jómagam is készítek piackutatást.
- Ezt követően megtervezem a weboldal felépítését.
- Elkészítem a honlap szövegezését.
- Majd a webdesignt.
- Végül jön a teljes fejlesztés, folyamatos teszteléssel.
- A teljesen “kész” folyamatot egy utolsó, teljes weboldalas tesztelés zárja.
A teljes folyamat során több ponton is kérni foglak, hogy véleményezd az aktuális állapotot. Így könnyedén korrigálhatsz, ha valamit máshogy szeretnél. Minden ponton lehet alakítani, hogy az maximálisan megfeleljen igényeidnek. Addig fejlesztem a weboldalt, amíg maximálisan elégedett nem leszel vele. Ekkor tekintjük késznek a honlapot.
- Hogyha minden pöpec, helyén van, működik, és maximálisan elégedett vagy, akkor megtörténik a kifizetés.
- Ezt követően átadom Számodra a kész honlapot. Vagyis feltöltöm és beüzemelem Neked a saját tárhelyeden, és megkapod az összes hozzáférési adatot.
- Ezt követően is mindig melletted maradok, bármilyen további kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal, és én legjobb tudásom szerint segítek Neked, támogatlak Téged a továbbiakban is.
Most már tényleg mindent tudsz rólam. Úgyhogy nincs más hátra, mint előre 🙂
Kérj ingyenes árajánlatot!