Az eredményes landing oldal 9+1 legfontosabb tartalmi eleme

Ismét egy nagyon izgalmas témát hoztam neked. A landing oldalakról lesz szó, és azon belül is 9 +1 elemről, amelyeknek feltétlenül szükséges szerepelniük a landing oldalakon ahhoz, hogy azok kiemelkedő eredményt tudjanak produkálni.

A landing oldal vagy landing page, az az oldal, amelyre egy linkről látogatók érkeznek. Ez az oldal a leggyakrabban kifejezetten arra és úgy vannak kialakítva, hogy azon a látogatók valamilyen kívánt konverziót (pl. vásárlást, hírlevél feliratkozás, csali megrendelését stb.) végrehajtsanak.

Hogyha inkább videós formában szeretnéd látni a cikket, akkor nézd meg ezt a videót:

Na, de akkor nézzük is, hogy mi az a 9 + 1 elem, aminek feltétlenül szerepelnie kell a landing oldalon ahhoz, hogy tényleg jó kiemelkedő eredményeket tudjon produkálni, és sok vásárlót, sok megrendelőt tudjon hozni a számodra.

1. Nyitóblokk

Biztosan te is láttál már néhány landing oldalt és talán már neked is feltűnt, hogy jellemzően hasonlóan szoktak kezdődni. Egy nyitó képpel és egy ütős mondattal, esetleg egy-két kiegészítő mondattal ellátva. Ez nem hiába van így.

Alapvetően az emberek döntő többsége egyébként nem olvassa el az egész oldalt.

Sőt!

Szinte senki nem olvassa el szóról szóra az egész oldalt. Csak akkor fognak tovább és tovább olvasni, lejjebb és lejjebb gördíteni, hogyha az a pont vagy az a mondat, ahol éppen tartanak, az eléggé érdekesnek tűnik a számukra. Eléggé érdekes ahhoz, hogy azt mondja, hogy jó, nézzük, hogy mi van itt, szeretnék erről még többet tudni, gördítsünk tovább!

A főbb mondatok azok mind olyanok legyenek, amik felkeltik az olvasód érdeklődését.

A jó főmondat ösztönzi a látogatód arra, hogy még többet akarjon megtudni a termékedről, szolgáltatásodról, és arról, amit az adott landing oldalon árulsz.

Úgy működünk mi emberek, hogy amikor megnyitunk egy oldalt, akkor a képernyőnek egy adott részét látjuk. Először is megnézzük, hogy mi van itt és kb. 3-5 másodperc alatt el is döntjük, hogy ez érdekel minket vagy sem. Ha nem érdekel, nem tudta felkelteni a figyelmünket, akkor egyetlen gördítésre sem fogunk időt pazarolni. Egész egyszerűen bezárjuk az oldalt és tovább megyünk valahova máshova.

A nyitóblokkban egy nagyon ütős mondatot kell elhelyezned.

Ez nagyon fontos, hiszen ez a mondat lesz az, amit először meglát az ember, ami először a szeme elé kerül, ami meggyőzi arról, hogy egyáltalán tovább gördítsen. Ez a mondat egyrészt megszólítja a célcsoportodat, azonosítja, hogy kiknek szól ez a termék vagy szolgáltatás. Ha pedig megszólítva érzi magát a látogatód, akkor sokkal nagyobb az esély arra is, hogy tovább fog olvasni.

Ez a mondat mondja el, hogy pontosan mi a terméked, szolgáltatásod, de minél rövidebben megfogalmazva.

Ez legyen pontos meghatározása annak, hogy miről is van az oldaladon szó. Az is nagyon jó még, hogy ha 8 maximum 10 szóban bele tudod még fogalmazni azt is, hogy kiknek szól, mi ez a cucc pontosan, és hova juttatja el az illetőt, illetve hogy mi a legfőbb előny, ami származik ebből a termékből vagy szolgáltatásból.

A főcím alatt még egy mondatban ezt lehet még egy kicsit tovább magyarázni, egy kicsit bővebben ki lehet fejteni, még jobban el lehet mélyülni mondjuk az előnyőkben.

A landing oldalon az is nagyon fontos, hogy milyen képet használsz. Ez lehet alapvetően egy háttérkép és a háttérképen a szöveg, vagy lehet az is, hogy a háttér maga egy egyszínű és az egyik oldalon van a szöveg, a másik oldalon pedig egy kép. Lehet egy különálló kép is. Bármelyiket is használod, a lényeg az, hogy ezek a képek kifejezzék azt, hogy hova juttatja el az illetőt, vagy mi az előny, vagy hogyan fogja érezni magát. Tehát mindig a jövőben a vágyott eredményre, vagy a vágyott előnyre utaljanak ezek a képek.

És ami még a landing oldal nyitó blokkjában célszerű, hogy megjelenjen, az egy gomb, egy úgynevezett CTA-call to action. Egyszerű magyar fordításban: cselekvésre történő felszólítás. Ezek a gombok arra szolgálnak, hogy azoknak, akik már előre tartanak a témában, nagyon sürgető nekik a probléma, mihamarabb szeretnék megoldani, vagy már ismernek téged és a termékedet, nem szeretnének többet tudni igazából, ők egyszerűen csak meg akarják venni és kész, azoknak ne kelljen mindent átolvasgatniuk ahhoz, hogy ezt meg tudják tenni, mert különben lehet, hogy félúton elveszíted őket.

A nyitóblokkban lévő CTA gomb jellemzően azoknak szól, akik már tudják, hogy mit akarnak, lépni akarnak minél gyorsabban.

Tehát ez a gomb vezesse el őket minél gyorsabban a megrendelő űrlaphoz.

2. Probléma blokk

A második elem, ami nagyon fontos az a probléma blokk, a problématudat elmélyítése.

Ebben a blokkban beszélsz arról, hogy mi az a probléma, amit a terméked vagy a szolgáltatásod meg tud oldani.

De itt még nem a termékedről vagy a szolgáltatásodról beszélsz, hanem azokról a problémákról, amelyek a célközönséged életében jelen vannak, vagy jelen lehetnek jellemzően.

Nyilván, hogyha ismered a célközönséget, akkor ismered, hogy mik a legfőbb problémáik. Itt fontos az, hogy próbáld meg minél jobban elmélyíteni ezt a problémát.

Ezalatt azt értem, hogy mutasd meg, hogy oké, hogy most van ez a probléma, de ha ezt nem oldja meg most, akkor később, – egy hónap, fél év, öt év, tíz év múlva – milyen sokkal súlyosabb problémákkal kell szembenéznie.

Érdemes ezt a problémát minél jobban, minél mélyebben kibontani.

Például, ha valaki nem él egészségesen, nem étkezik rendszeresen, nem sportol, akkor azért annak nem ma, meg nem holnap, talán nem is két év múlva, de bizony tíz vagy húsz év múlva szembe kell nézni sok esetben több súlyos problémával is, ami az egészségtelen életmódjából adódik.

Ez egy példa volt, de keresd meg a saját iparágadban, a saját termékeddel, szolgáltatásoddal kapcsolatosan azt, ami ellen, ha most nem tesz az ember, akkor a későbbiekben ennek következtében milyen hátulütői, milyen problémái lehetneki belőle.

Le kell festened a baljós jövőt.

Hiszen hogyha az érzelmeire tudsz hatni, akkor nagy valószínűséggel vásárlásra tudod ösztönözni. Számos kutatás igazolja, hogy valójában szinte mindannyian érzelmi alapon döntünk, legfeljebb logikai érvek alapján utólag igazoljuk a vásárlásunkat. De valójában mindig teljesen érzelmi alapon hozunk meg egy döntést, amikor vásárolunk vagy éppen nem vásárolunk.

3. A vágyott állapot

A landing oldal harmadik blokkjában kell beszélned a vágyott állapotról. Miután jól “lehúztad” őket, levitted a mélybe őket, megmutattad nekik, hogy milyen problémákkal kell szembesülniük, ha nem változtatna.

Jöhet a felemelés, amikor is elmondod, hogy ezen lehet változtatni.

Van ez ellen megoldás és lehet, hogy eddig még nem ismerte, de itt van, és te most meg fogod mutatni neki. Te megtaláltad erre a legjobb megoldást. Ezt szépen fejtsd ki. De még itt sem magáról a termékről, szolgáltatásról beszélsz, hanem egyszerűen arról, hogy hova tudod őt eljuttatni, hova tudod őt felemelni, hogyan tudod őt segíteni, támogatni?

Ezekről kell írnod ebben a vágyott állapot blokkban.

Mind a probléma blokknál, mint a vágyott állapotnál érdemes azt is kifejteni, vagy azt fejtegetni, hogy hogyan érzi magát ilyenkor vagy ettől az illető.

Tehát hogyha egy picit visszamegyünk a probléma blokkhoz, ott hogyan érzi magát abban a szituációban, amiben jelenleg most van, hogy hogyan fogja érezni magát 5-10-20 év múlva, ha nem változtat most. Illetve itt a vágyott állapotnál hogyan érzi magát, amikor végre abban a stádiumban, abban az állapotban van, amire mindig is vágyott, amit mindig is szeretett volna elérni.

Nézd meg azt is, hogy mi lehet az, ami büszkeséggel tudja eltölteni.

A büszkeség nagyon erős érzelem tud lenni. Hogyha találsz ilyen pontot, akkor azt fejtegesd, hogy mi az a pont, amire ő büszke lehet, vagy mi az, amit mondjuk meg tud védeni.


A termékektől, illetve a célközönségtől függ, hogy kit mi motivál.

Valakit mondjuk az, hogy tényleg büszke legyen magára, vagy hogy dicsekedni tudjon az eredményeivel, a külsejével, az autójával, a ruhájával vagy a tudásával.
Más típusú emberek inkább segíteni szeretnek és védelmezni.
Egy környezettudatos ember jellemzően ilyen, tehát ő szereti védeni az anyaföldet, szeretne minél többet segíteni a környezettudatosságban.
Van akit a fejlődés motivál, tehát hogy a tudását, az önszeretetét, az önmagához való viszonyát fejlesztheti a te szolgáltatásod, vagy a te terméked révén vagy fejlesztheti a cégét, vállalkozását.
Nyilván nagyon sok minden lehet motiváció iparágtól és terméktől, szolgáltatástóll függően.

4. A termék

A landing oldal következő blokkja maga a termék. Először is levittük a látogatókat jó lentre, utána fölemeltük őket, megmutattuk, hogy hova tudjuk eljuttatni őket.

Most megmutatjuk azt, hogy mivel tudjuk eljuttatni őket a vágyott állapotba.

Ezen a ponton részletesen kifejtheted magát a termékedet, illetve szolgáltatásodat. Itt nagyon fontos az, hogy ne a tulajdonságokról beszélj.

A termék tulajdonságait vezesd át előnyökre.

Nézzünk ehhez néhány példát:

  • Nagyon sokszor előkerül nálam két klasszikus példa, az autó meg a fodrászat. Tehát autónál mondjuk azt, hogy 600 lóerős, nagyon erős autó, nagyon sok lóerő van benne, ez ugye egy tulajdonság. Na most ennek az előnye, lehet például az, hogy minden körülmények között biztonságosan fogsz tudni előzni. Ezzel ugye azokat tudod megszólítani, akiknek fontos a biztonság, mondjuk egy középkorú, idősebb családos apát. Lehet egy másik előny ugyanerre a tulajdonságra, a sok lóerőre, hogy gyorsan felgyorsul. Ez alapvetően egy biztos menő járgány, lehet vele vagánykodni, a csajoknál menő lesz. Itt a célcsoportod nyilván egy fiatalabb célcsoport.
  • Nézzük a fodrászos példát. Ott maga a tulajdonság az, hogy szép hajkoronát csinálunk neked. Ennek az előnye az, hogy irigykedni fog rád az összes barátnőd, vagy újra elcsábíthatod a férjedet.
  • Harmadik példaként nézzünk egy kertészetet. A kertészet gyönyörű kertet varázsol neked. Ez egy tulajdonság, de ennek az előnye az, hogy bármikor, amikor ránézel, akkor büszkeséggel tölt el, hogy neked milyen szép kerted van. Bátran és büszkén mutogathatod a rokonoknak és barátoknak. Bármikor, ha szomorú vagy, csak ránézel a csodálatos kertedre és máris sokkal vidámabb leszel.
    Ugye?
    Mennyivel másabb, ha kiemeljük az előnyöket? Nem egyszerűen csak egy gyönyörű kerted lesz, de érzelmi töltete is van.
  • Példaként megnézhetjük a bio termékeket is. Alapvetően az, hogy véded a környezetet, az mondjuk így egy tulajdonság. Viszont az, hogy büszke lehetsz arra, hogy segíted a földanyát, hogy te mindent megteszel az már előny. Tudjuk, hogy sok kicsi sokra megy, tehát te megteszel minden tőled telhetőt, és ezzel segíted a Földet, hogy tovább maradjon egészséges. Elbüszkélkedhetsz a többi környezetbarát barátodnak is ezzel, hogy te milyen módokon segítesz és ha bejön a termék, akkor megmutathatod nekik is, hogy ők is még többet tudjanak tenni a környezetért.
  • Még egy példát hoztam. Teszem azt te időgazdálkodással vagy időmenedzsmenttel foglalkozol éppen valakivel, és coach vagy. Az egy tulajdonság, ha azt mondod, hogy megtanulod kezelni az idődet. Viszont ez azt jelenti, hogy több időd lesz magadra, meg a szeretteidre, meg a családodra, meg a hobbidra és sokkal több mindent fogsz tudni megcsinálni és elmehetsz háromszor is nyaralni a kettő helyett.

Az a lényeg, hogy ilyenekben kell gondolkodnod, amikor azt nézed, hogy tulajdonságból hogyan tudod megfogalmazni az előnyt.

Amikor a termékedről írsz, akkor minél részletesebben mutasd be és figyelj, hogy közben az előnyök is ott legyenek, ne csak a tulajdonságok.

5. Ember a termék mögött

Landing oldalad ötödik blokkjában érdemes megmutatnod, hogy ki van a termék, szolgáltatás mögött,

Itt jön az a rész, amikor te vagy ti, attól függ, hányan vagytok, bemutatkozol/bemutatkoztok.

Milyen utat jártál be idáig, mi juttatott el téged ide, miért vagy hiteles abban, amit csinálsz?

Itt érdemes arról beszélned, hogy min mentél keresztül ahhoz, hogy te hiteles legyél abban, amit itt csinálsz. Milyen hitelességi számadataid vannak? Hány elégedett ügyfél? Hogyha a kertészeti témára visszaérünk, hány gyönyörű kertet varázsoltál, vagy éppenséggel hány mosolyt sikerült csalni az arcokra? Milyen díjakat nyertél, milyen PR megjelenéseid, sajtómegjelenéseid voltak, milyen nagy neves ügyfelekkel dolgoztál eddig együtt? Ezeket mind-mind rakd bele.

Célszerű minél tömörebben fogalmazni, hogy a lényeg benne legyen, és minél inkább listákban, felsorolásokban, blokkokban és képekben érdemes gondolkodni.

6. Bónusz

A következő blokk a landing oldaladon legyen a bónuszblokk. A bónusz, az ugye egy olyan valami, amit hozzáadsz a termékedhez, szolgáltatáshoz, amiért nem kérsz extra felárat, hanem ajándékba adod a vásárlónak.

A bónusz megemeli a terméked vagy szolgáltatásod értékét.

Példaként, ha mondjuk van két teljesen ugyanolyan szolgáltatás, és az egyik – a konkurenciáé – kerül 10 ezer forintba. Te pedig azt mondanád, hogy menjünk kicsit ez alá, az enyém legyen 9000 Ft. Ez nem annyira jó taktika. Helyette meg tudod azt csinálni, hogy ugyanúgy 10000, sőt mondjuk 10500 forintért adod a szolgáltatásod, viszont hozzáraksz még két bónuszt, ami mondjuk 7.000 forinttal megnöveli az értékét. Hát akkor naná, hogy a tiédet fogják választani. Tehát ez a bónusznak a lényege.

Bónusznak érdemes olyan dolgot választani, ami nem jár különösebb többlet idő és/vagy pénz befektetésével.

Ez lehet például valami kis PDF oktató könyv, ami a témádhoz kapcsolódik, ami kiegészíti a termékedet, kiegészíti a szolgáltatásodat. Lehet egy kis oktató videó, valamilyen táblázat, vagy kalkulátor, szintén a témádhoz kapcsolódóan. Lehet valamilyen apró tárgyi ajándék.

7. Limit

Landing oldalad következő blokkja lehet a limit.

A limit lehet határidő vagy darabszám limit.

Nagyon-nagyon nagy jelentősége van a limitnek, ugyanis azoknál a kampányoknál, amikor határidő limitet alkalmaznak, szinte kivétel nélkül a vásárlásoknak körülbelül az 50 vagy több mint az 50%-a, az az utolsó 1-2 nap érkezik be. Ha nem lenne ez a határidő limit, akkor igazából úgy nézne ki egy kampány, hogy az elején van egy nagy rendelés. Ilyenkor azok rendelnek, akik már nagyon ismernek téged és igazából bármit raksz eléjük, megveszik. Ők már bíznak benned. Vagy nagyon nagy a problématudatuk, és nagyon sürgősen meg akarják oldani a problémájukat, és éppen ezért bárki rakja eléjük, akkor is megveszik. Jellemzően ők azok, akik a legelején szoktak vásárolni. Tehát az elején van egy nagy roham, aztán szépen csökkennek-csökkennek-csökkennek a vásárlások.

Ha van határidő limit, akkor az utolsó napokban ismét megugrik a vásárlások száma. Mi emberek, szeretünk az utolsó pillanatra hagyni mindent. Éppen ezért, hogyha van egy határidő, akkor nem lehet tovább halogatni, dönteni kell.

Határidő limit nélkül, a kezdeti kiugrás után visszaesik és szépen ellaposodik a görbe, aztán úgy megy folyamatosan szinte ugyanazon a szinten. Határidő limit nélkül azok, akik halogatnak, azok nem vásárolnának nagyjából soha. Vagy talán 20 év múlva, vagy amikor eljön nekik az a pillanat, hogy tényleg atomsürgős, atomfontos nekik az, hogy megoldják ezt a problémát.

A limittel vásárlásra ösztönözzük a látogatókat.

Amikor berakjuk ezt a limitet és ösztökéljük őket arra, hogy előbb vásároljanak, előbb oldják meg a problémát, talán még azt a problémát is, ami még nem alakult ki, akkor ez igazából a vásárlók segítését szolgálja.

Sokan ugye a marketinget negatív hangvételű befolyásolásnak gondolják, főleg amikor ilyen limitekről van szó. A személyes véleményem az, hogyha neked megvan a célcsoportod, tudod, hogy kiknek szeretnél segíteni, mi az ő problémájuk és te azt meg tudod oldani, akkor miért ne vetnél minden eszközt annak érdekében, hogy jobbá tedd annak az embernek az életét.

A határidő limit mellett említettem már a darabszám limitet is. Kommunikáld a landing oldaladon, hogy miért csak ennyi darab? Fontos, hogy ez valós legyen. Ne írj ki olyan limitet, amit nem tartanál be.

A limit több helyen is kommunikálható.

A limitet jelezheted a landing oldal tetején, lehet félúton és ebben a blokkban is. Itt mondjuk részletesebben kifejted, hogy mi az oka a limitnek. Miért csak az adott darabszám érhető el a termékből vagy miért csak egy adott határidőig. Így sokkal könnyebben fognak tudni vásárolni az emberek.

8. Garancia

A landing oldalad következő blokkja legyen a garancia. A garanciával kapcsolatban sokakban az a tévhit él, hogy ha adok egy garanciát, akkor azt ki fogják használni az emberek, és majd teljesen tönkremegyek, mert mindenkinek ingyen kell adom, mert mindenki majd vissza fogja kérni a pénzt. Ez egy tévhit.

Valószínű, hogy lesznek olyanok, akik visszaélnek a bizalmaddal. S valószínű, hogy lesznek olyanok is, akik jogtalanul fogják visszakérni a pénzt.

A garancia kommunikálása sokkal, de sokkal több vásárlót hoz neked, mint ahányan vissza fogják kérni a pénzüket.

Nézzünk egy példát: Mondjuk lenne alapvetően száz vásárlód. Kiírod, hogy 100% elégedettségi garancia vállalsz, bármi nem kóser, szó nélkül visszaadod a pénzt. A garancia miatt így mondjuk 200 vevőd lesz. Öten azt mondják, hogy visszakérik a pénzt, és egyébként ők jogtalanul kérik vissza, és mondjuk öten még azt mondják, hogy szintén visszakérik a pénzt, de ők mondjuk tényleg tök jogosan, mert valami gikszer csúszott az egészbe.

Igazából lényegtelen is, hogy jogosan vagy nem jogosan. Ezzel 90 extra vevőre tettél szert. Nem biztos, hogy száz százalékosan ezek az arányok lesznek, de azért egy másfélszeres szorzóval simán lehet számolni, ha garanciát vállalsz.

Nem kell feltétlenül a szokásos, standard, 100% pénz-visszafizetési garanciát ígérni. Lehet mást is és lehet kreatív neveket adni ezeknek a garanciáknak.

9. Gy.I.K

A következő fontos eleme a landing oldalnak a Gy.I.K, azaz a gyakran ismételt kérdések.

Ez az a blokk, amit sokan félre szoktak érteni, nem feltétlenül úgy használják, ahogy kellene. Azon túlmenően, hogy ebben a blokkban megválaszolod a termékeddel, szolgáltatásoddal, rendeléssel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket ez a blokk az, amit – ha eddig nem tetted meg az oldalon- ,használhatsz kifogáskezelésre.

Itt kezelhetsz minden olyan kifogást, amit esetleg a korábbi szövegekben nem tudtál.

Azon túl, hogy megválaszolod az alapkérdéseket, tegyél fel olyan kérdéseket, amik kifogásként szoktak jelentkezni a célcsoportod tagjainál, és válaszold meg őket. Így rögtön kezeled is ezeket, ezzel mintegy kihúzod a méregfogát.

Amikor a felhasználók, a célcsoportok tagjai olvassák a landing oldalad, akkor nem tudsz ott lenni velük.

Számtalan gondolat van a fejükben. Láttak, hallottak, tapasztaltak ezt-azt az életben, meg ismerősöktől hallottak dolgokat, és akarva-akaratlanul is jönnek kifogások, kételyek;
– azoknál az embereknél biztos működött, de nálam biztos nem fog, mert én már más vagyok
– nekem ez a problémám, meg az a problémám, másoknak nincsen ilyen problémájuk, csak nekem
– most nincs pénzem, meg amúgy se tudom, hogy ez megéri-e nekem és a többi.

A jellemző kifogásokat itt szuperül tudod kezelni, úgyhogy használd fel erre is ezt a blokkot.

+1 CTA (Call To Action – cselekvésre történő felszólítás)

Landing oldalad mindenképpen tartalmazon CTA gombot. Ez az a gomb, – ahogy a neve is sugallja, – felszólítja a látogatót arra, hogy cselekedjen, megrendelje a termékedet, megrendelje a szolgáltatásodat, lefoglalja az időpontot, stb. stb.

Ez a gomb akkor a legjobb, hogyha kiemelkedik a környezetből. Illeszkedjen az arculatodba, ne üssön el túlságosan, de mindenképpen legyen feltűnő.

Már a weboldal tervezéskor is célszerű egy elsődleges színt használni, esetleg egy kiegészítő díszítő színt és egy az arculatba illeszkedő, mégis különálló, figyelemfelkeltő színt a gomboknak és azoknak az elemeknek, amelyekre hangsúlyt szeretnél fektetni.

A gombok szövege rövid, tömör és beszédes legyen.

Ne csak az legyen rajta, hogy megrendelem, hanem mondjuk legyen az, hogy kérem a könyvcsomagot, vagy kérem a kártyás könyvcsomagot. Vagy mondjuk jelentkezem a konzultációra, vagy jelentkezem az ingyenes konzultációra, hogyha mondjuk az első konzultáció ingyenes.

Legyenek egy kicsit beszédesek ezek a gombok. Egyet mindenféleképpen helyez el legfölül, az úgynevezett hajtás felett, tehát azon a részén az oldaladnak, amit belépéskor először lát a látogató. A landing oldal legalján is mindenféleképpen legyen, mert ha valaki azt mondja, hogy jó végiggördített mindent, de a lap tetejére már nem szeretne visszagörgetni, akkor ott legyen előtte ez a gomb.

Ezen túlmenően a landing oldalon egy-két blokkonként is nyugodtan elhelyezhetsz egy-egy CTA gombot, hiszen segíti és növeli a konverziót.

Az, hogy a te esetedben konkrétan mi lehet pl. ilyen bónusz vagy garancia, vagy hogy mit és hogyan érdemes kidomborítanod a landing oldalad szövegében, egy tanácsadás keretében meg tudjuk beszélni, ha szeretnéd.

Szerző:

Gaál Melinda

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kérsz még ilyen hasznos infókat?

Facebook oldalamon keresztül értesülhetsz minden újdonságról és Számodra értékes információról (nem csak blog bejegyzésekről).
Kattints a [Kedvelés] gombra!

Kövess Instán a laza tartalmakért!

Az Instás sztorikba olyan egyedi tartalmak is felkerülnek, amelyekkel más felületeimen nem találkozhatsz. Kövess be: @produkton.melinda

Légy tagja a ProduktON! közösségnek!

ProduktON! közösség - Facebook csoport Ezen Facebook csoporton belül jelenleg teljesen ingyenesen tudlak támogatni. Bármit kérdezhetsz, ami vállalkozással, online marketinggel kapcsolatos. Természetesen én egyedül nem fogom tudni mindenre a választ, de sok tagunk van már, akik között valószínűleg lesz olyan, aki fog tudni segíteni neked. Ez a csoport egy alapvetően szakmai, ámde annál lazább, kötetlenebb közösség, ahol barátságok és üzleti kapcsolatok is születnek. A főbb témák a honlap, landing oldal, Facebook marketing, motiváció… és még amire igény van 🙂 Gyere, és csatlakozz ebbe a támogató közösségbe!  

Ezek is érdekelhetnek:

Miért nem jó a hasonlítgatás

Miért nem jó a hasonlítgatás?

Ez a mai cikk azért is különleges, mivel volt egy, a maximalizmusom leküzdését elősegítendő kihívásom, mely szerint készítenem kellett egy olyan tartalmat amire nem készülők előre, nem készítek hozzá jegyzeteket. Szóval ez egy nagyon különleges blogcikk számomra. A hasonlítgatás témáját...

Tovább olvasom
Felejtsd el a maximalizmust

Felejtsd el a maximalizmust!

Mindig mindennek tökéletesnek kell lennie. Vagy mégsem? Ebben a cikkben megmutatom, hogy hogyan ne legyél maximalista és miért érdemes nem annak lenned. Én magam is elég erőteljesen maximalista vagyok és rájöttem, hogy nagyon sok negatívum az életemben a túlzott maximalizmus...

Tovább olvasom