Mi az a CDN?

Mi az a CDN, és mire használjuk?

A mai blogcikkben arról fogok neked mesélni, hogy hogyan tudod felgyorsítani a weboldalad, abban az esetben, ha külföldi a célközönséged, vagy külföldi a tárhelyszolgáltatód. Ilyenkor érdemes használnod a CDN-t. De hogy mi is az a CDN, és miért olyan hasznos, azt lentebb láthatod. Jobban szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort […]

Miket helyezz el a honlapod főoldalán?

Győzd meg a látogatóidat, hogy maradjanak! Megmutatom neked, hogy milyen elemeket érdemes elhelyezned a honlapod főoldalára, annak érdekében, hogy a leginkább meggyőzd az odalátogató embereket, akik jöhetnek akár a Google-ből, közösségi médiából, vagy bárhonnan az internetről. Segítek, hogy hogyan bírd őket maradásra, hogyan érd el, hogy kicsit jobban érdeklődjenek utánad, megnézzék, hogy hogyan tudsz nekik […]

Az eredményes landing oldal 9+1 legfontosabb tartalmi eleme

Az eredményes landing oldal elemei, melyek segítik a konverziót

Ismét egy nagyon izgalmas témát hoztam neked. A landing oldalakról lesz szó, és azon belül is 9 +1 elemről, amelyeknek feltétlenül szükséges szerepelniük a landing oldalakon ahhoz, hogy azok kiemelkedő eredményt tudjanak produkálni. A landing oldal vagy landing page, az az oldal, amelyre egy linkről látogatók érkeznek. Ez az oldal a leggyakrabban kifejezetten arra és […]

13 ok, ami miatt nem hoznak vevőket a Facebook hirdetéseid

A Facebook hirdetés sok vevőt hozhat, ha odafigyelsz néhány dologra

Ezúttal Facebook hirdetésekkel kapcsolatos tippeket hoztam nektek. Megnézzük miért nem működnek a hirdetések, vagy miért nem működnek esetleg a te hirdetéseid? Miért nem hoznak a hirdetések vásárlókat, pedig úgy gondolod, te minden tőled telhetőt megtettél. Ehhez 13 szempontot hoztam neked, amelyeket érdemes megvizsgálnod ilyenkor. Segítek abban is, hogy miket érdemes esetleg átállítanod? És az lesz […]

Weboldal sablonok előnyei és hátrányai

weboldal sablonok

Miért ágálok annyira a hagyományos weboldal sablonok ellen? Hallottad már valaha marketinges körökben azt a tanácsot, hogy légy egyedi és megkülönböztethető? Ne aggódj, a kérdés abszolút költői volt. Naná, hogy hallottad, hiszen minden második marketinges poszt, blog cikk, fizetős tananyag és konferencia is ezzel kezdődik. Tehát akkor miért nem jó, ha egy egyszerű, hagyományos weboldal […]

Mennyi idő alatt készül el egy (profi) weboldal?

A weboldal készítős honlapokat olvasgatva talán te is találkoztál már vele, hogy néhol egy-két napot, máshol hónapokat írnak egy weboldal elkészítésének idejére. Vajon mi lehet ennek az oka? Ezt fogjuk kivesézni ebben a cikkben. Egy fontos azonban dolgot tisztázzunk rögtön a legelején. Egy weboldal sose lesz kész igazán. Mindig lehet tökéletesíteni. Mindig érdemes új tartalommal […]

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró ablakok) alkalmazásától. Félnek, hogy csak elriasztják vele a látogatókat. Pedig nem félni kell, hanem megfelelően alkalmazni őket. Ez a […]