Milyen a sikeres és jó landing oldal?

Milyen a jó landing oldal?

Landing page, landing oldal, landoló oldal, érkeztető oldal, céloldal, értékesítési oldal, optin oldal, köszönőoldal… Mégis mi fán teremnek ezek a kifejezések? Ma megmutatom neked, hogy mi is az a landing oldal és hogyan csinálj jó landing oldalt. Azt a célt tűztem ki, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsek, hogy olyan értékesítési oldalaik legyenek, melyek tényleg […]

Reszponzív weboldal (avagy mobil barát) – ha nem akarod kidobni a bevételed felét

Reszponziv weboldal

Ugye nem akarod kidobni az ablakon a vásárlód, ezáltal pedig a bevételed nagy részét? Akkor ez a mostani cikk neked szól! A reszponzív (azaz mobilbarát) weboldalakról fogok írni. Elmesélem, hogy egyáltalán mi is az a reszponzivitás, eszik-e vagy isszák, és, hogy miért annyira bődületesen fontos egy vállalkozó számára, ha weboldalt készíttet. Jobban szereted nézni, mint […]

Weboldal készítés folyamata – ahogy én csinálom

Weboldal készítés - ahogy én csinálom

Ma elfoglak kalauzolni téged a színfalak mögé. A téma a weboldal és landing oldal készítés úgy, ahogy én csinálom. Megmutatom, hogy én milyen folyamatokon szoktam végigmenni az ügyfeleimmel, amikor egy weboldalt vagy landing oldalt készítünk. Ez egy közös munka, nekem ugyanúgy szükségem van az ügyfélre, mint neki rám. Eddig még soha nem került ennyire részletesen […]

Weboldal elemzés több, mint 100 szempont alapján

Weboldal elemzés szempontok

Alapvetően több, mint 100 szempontot szoktam figyelembe venni, akkor amikor weboldal elemzést végzek. Ebben a cikkben a weboldal elemzésről fogok írni, pontosabban arról, hogy miket kell megvizsgálnod akkor, hogyha egy teljeskörű weboldal auditot szeretne elkészíteni az ember. Azt fogom megmutatni, hogy én milyen szempontokon szoktam végigmenni egy-egy weboldal elemzés, optimalizálás, új honlap készítés vagy landing […]

Weboldal készítés – Bárki képes rá. Kérdés, hogy megéri-e magadnak csinálni?

Egész biztos vagyok benne, hogy weboldalt készíteni te is tudsz. Sőt, valószínűleg egy működő weboldal is menne. Az első kérdés az, hogy jól működő weboldalt tudsz-e készíteni. A másik és ennél sokkal fontosabb kérdés az, hogy tudsz-e készíteni olyan weboldalt, ami profitot hoz számodra? Ebben a cikkben megmutatom, hogy a weboldal készítés bárkinek megy, csak […]

Így használd jól a képeket és ikonokat a webodaladon

Így használd jól az ikonokat és képeket a weboldaladon

“Látom, látom, de nem értem.  Miért?  Hát mert lusta vagyok elolvasni.” Pontosan így működnek a weboldalad látogatói. Ma megmutatom, hogy miért olyan fontos, hogy megfelelően használd a képeket és ikonokat a weboldaladon. Milyen jelentőségük van a konverzió szempontjából és hogyan befolyásolják a honlapod sikerességét. A végén pedig természetesen segítek abban is, hogy hogyan alkalmazd őket […]

A vevőszerző honlap 10+1 titkos összetevője

Vevőszerző honlap összetevői

Jönnek, nem vesznek, elmennek… Jönnek, nem vesznek, elmennek…  A mai cikkben megmutatom mit kell tenned ahhoz, hogy a vásárlóid ne a fentiek szerint járjanak el. 10+1 titkos összetevőt adok neked, melyek segítségével egy igazi, vevőszerző holnapot építhetsz fel. Ha azt szeretnéd, hogy a weboldalad valóban eladjon, a lehető legtöbb vásárlást, bevételt tudd kihozni belőle, akkor […]

Ilyen egy igazán ütős webdesign

A jó webdesign segíti a látogatókat és növeli a konverziót is.

A te weboldalad csak névjegykártyaként funkcionál, vagy valóban képes vásárlókká konvertálni a látogatókat? Te tudod, hogy mi szükséges ahhoz, hogy a weboldalad látogatóiból tényleges vásárlók legyenek? Valójában számtalan tényező függvénye. Most a webdesign oldaláról fogjuk megközelíteni a témát és azt fogjuk megnézni, hogy melyek azok a minimum követelmények, amelyek segítenek a weboldalad látogatóiból vásárlókat konvertálni. […]

Mi az a CDN?

Mi az a CDN, és mire használjuk?

A mai blogcikkben arról fogok neked mesélni, hogy hogyan tudod felgyorsítani a weboldalad, abban az esetben, ha külföldi a célközönséged, vagy külföldi a tárhelyszolgáltatód. Ilyenkor érdemes használnod a CDN-t. De hogy mi is az a CDN, és miért olyan hasznos, azt lentebb láthatod. Jobban szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort […]

Miket helyezz el a honlapod főoldalán?

Győzd meg a látogatóidat, hogy maradjanak! Megmutatom neked, hogy milyen elemeket érdemes elhelyezned a honlapod főoldalára, annak érdekében, hogy a leginkább meggyőzd az odalátogató embereket, akik jöhetnek akár a Google-ből, közösségi médiából, vagy bárhonnan az internetről. Segítek, hogy hogyan bírd őket maradásra, hogyan érd el, hogy kicsit jobban érdeklődjenek utánad, megnézzék, hogy hogyan tudsz nekik […]