Biros Leventét nem sok mindenkinek kell bemutatni.
Az onlineMárkaboltok tulajdonosa, a Szemléletváltó alapítója, a MINDIG TÖBBET ADNI c. könyv szerzője vidéki cukrász alkalmazottból lett szőnyegtisztító, majd üzletkötő, megjárta a mínusz 40 milliós adósságot, és ma 5 milliárd árbevételű cégének már „csak” tulajdonosa, tanácsadója (nem üzemeltetője), ahova évente mindössze 11 munkanapot jár be dolgozni.
Ő Biros Levente, akinek még 2021 év végén volt szerencsém bemutatkozó és kapcsolatfelvételi weboldalát elkészíteni.
Az alap koncepció
Mivel nem volt semmilyen olyan felület, ahol közvetlenül Leventéhez lehetett volna kapcsolódni – az onlineMárkaboltok vagy a Szemléletváltó oldalán nem lett volna túl közvetlen a kapcsolatfelvételi lehetőség –, a média és úgy ámblokk senki számára nem volt ehhez megfelelő platform biztosítva, így Levente érezte, hogy szükségessé vált egy ilyen oldal elkészítése.
Külön kérés volt, hogy ez a weboldal ne az onlineMárkaboltok vagy a Szemléletváltó „testvére” legyen, ennélfogva adott volt, hogy egy teljesen új designt kell húzni rá. Aminek én csak örültem, mivel a honlap megjelenésében mindenképpen szerettem volna azt a nagyságot képviselni és éreztetni, ami Biros Levente nevéhez méltó.
Így alkottam meg az új, prémium minőséget és exkluzivitást, emellett pedig Levente vagányságát megtestesítő arculatot – amely egyébként némi rokonságot mutat MINDIG TÖBBET ADNI című könyve borítójának megjelenésével.
A weboldal célja ezúttal nem az értékesítés volt, hanem információ szolgáltatás. Legyen megtalálhatók egyetlen oldalon belül Biros Levente legfőbb eredményei, és mindaz, amit ő felépített, létrehozott.
Emellett a Leventével történő közvetlen kapcsolatfelvétel lehetőségének biztosítása volt még a honlap feladata.
Ezen elképzelések és instrukciók mentén született meg a biroslevente.com:
A cikk hátralévő részében pedig lássuk, hogyan nyilatkozott Levente a közös munkáról és újdonsült weboldalának eredményeiről!
Biros Levente saját szavaival:
A kiindulási pont és legfőbb célok
A fő motiváció az volt ennek a weboldalnak a létrehozására, hogy külön szerettem volna választani magamat, mint onlineMárkabolt, mint Szemléletváltó és mint Biros Levente.
Korábban én mindig csak a Szemléletváltó oldalon voltam feltüntetve, mint Biros Levente, és csak ott lehetett valamilyen módon elérni – de inkább nem elérni – engem. A cél az volt, hogy ezt a kapcsolatfelvételi lehetőséget könnyebbé, egyszerűbbé, gyorsabbá, egyértelműbbé tegyük. Emellett a Szemléletváltót is szerettük volna egyre inkább “Biros Leventétleníteni”.
Ehhez volt szükség a biroslevente.com weboldalra.
Azért kellett ez a honlap, hogy egy személyes márkát tudjak építeni valahol, amit aztán lehet akár a későbbiek során tovább bővíteni más tartalmakkal, mint például blog cikkek, vagy egyéb tartalmak, amik Biros Leventének a gondolatai és nem a Szemléletváltóé, nem az OnlineMárkaboltoké, és nem az Online Pénztárcáé. Tehát elkülöníteni a “Biros Levente” márkanevet a Biros Levente alapította cégektől.
Ezt egyébként a sikeres vállalkozóknak mindenképpen javasolnám, hogy amikor már elér egy szintre a cégével, nyugodtan csináljon magának ugyanilyen kis portfólió oldalt, ami csak róla szól, ami szűken az ő sikereiről, életéről szól, ha írt könyvet, akkor arról. Ami nem a cégéről szól. Mert ez nagyon pozitív, ha egy embert valamilyen módon el lehet érni, és lehet olvasni kifejezetten őróla, és nem pedig csak a cégével kapcsolatosan. Ez a cégeinek is növeli a márkaértékét.
Ezzel kapcsolatban nagyon ajánlom, hogy akinek ilyesmi re lenne szüksége, keresse fel Melindát! Profi munkát fog kapni tőle, abban biztos vagyok.
A közös együttműködés élménye
Amit az együttműködésünkről leginkább el tudok mondani, az az hogy nagyon könnyű. Ez a mostani beszélgetés is, amiből majd a cikk születni fog, nagyon gyorsan, könnyedén tudott megvalósulni.
Ez, hogy így online beszélgetünk, nem kell fizikailag találkozni, elmenni, utazni, feleslegesen időt pazarolni ilyenekre, nagyon nagy előny és könnyebbség.
És maga a megértésed is nagyon könnyű. Érezhető volt, hogy nem az első ilyen weboldalt csinálod, és olyan nagyon könnyen átment neked az, hogy mit szeretnék.
Nagyon könnyed, gyors és zökkenőmentes veled az együttműködés.
A honlap általános eredményei
A weboldal rendkívül eredményes! Megtalálnak azok, akik meg akarnak találni. És ez volt a célunk. Ez meg maximálisan meg is valósult.
Ebből volt már nekem konzultációs bevételem, kétszer voltam Erdélyben előadni, ahova hívtak, és a weboldalon találtak meg. Volt, akit a Szemléletváltóba tudtam toborozni. Sőt, most nem sokára megyek Győrbe előadni, ami szintén a weboldalnak köszönhető.
Ez is nagyon jó, hogy gyakorlatilag a világ bármelyik pontjáról nagyon könnyedén meg tudnak találni.
Tehát pontosan betaláltunk oda, ahova akartunk, hogy aki igazán meg akar találni, és szeretne velem kapcsolódni, és mer, és bátor is, az könnyedén meg tudja ezt tenni.
Az oldal elég jól át tudja adni azt a kategóriát, aki vagyok, ami vagyok. Se több, se kevesebb.
Nagyon szeretem az oldalt. Pont azt adja, amiben megállapodtunk, és amire szükség is van.
Aki akar kapcsolódni hozzám, az el tud érni engem. Nem az van, hogy én egy elérhetetlen ember vagyok.
Hozott és hozzáadott értékek
Ami nekem hozzáadott érték volt a mi együttműködésünkben az a felismerés és élmény, hogy lehet így is együtt dolgozni. Hogy van ilyen, hogy ennyire könnyen fel lehet építeni egy ilyen oldalt.
Igaz, hogy ez egy nagyon egyszerű kis oldal, de ha ennél nagyobbat vagy bonyolultabbat építenénk, akkor is ugyanilyen könnyed és egyszerű lett volna, ebben biztos vagyok.
Az emberek sokszor félnek attól, hogy egy nagy kocka webest kap, akinek majd fogalma se lesz arról, hogy mit akar ő, mint megrendelő, csak mindenféle programkódot lát. Nálad viszont ilyen egyáltalán nincs. Te nagyon könnyen megérted az ügyfelet, nagyon gyorsan felveszed a szálat, hogy mi a célja az oldalnak, és könnyűvé teszed az ügyfél számára az egészet.
Mert ugye nem az a fontos, hogy mit kell létrehozni, mert az kevés. Az olyan, mintha én irányítanám a kezedet robotként. Ráadásul, ha én rosszul irányítom a kezedet, akkor te rosszul csinálod. Hanem az a jó, ha én elmondom, hogy mi a célja az oldalnak, és te ez alapján alakítod ki. Ahogyan tetted is. És még egyszer mondom, mindezt egy könnyed folyamatban, mert nem egy programozóként ülsz velem szemben, amikor beszélgetünk, hanem mint egy tolmács, aki egyébként sokszor kelleni szokott a programozó és a megrendelő között. Nagyon jól tudod képviselni magát a tolmácsot is, és magát a létrehozót, kivitelezőt is.
Egy nagy előnyöd az, hogy érted is azt, amit az ügyfél akar, és nem csak végrehajtod azt, amit az ügyfél mond.
Megjegyzés, ez most tőlem, Melindától: Igen… Szoktam is mondani ügyfeleimnek, hogy én nem klasszikus webes, hanem marketing szemlélettel közelítem meg a weboldalt; és nem csak egy egyszerű végrehajtói szerepet töltök be, hanem megnézem azt, hogy egyrészt mire van igény – mert nyilván az ügyfél igényeit is igyekszem kielégíteni –, de mindemellett megvizsgálom azt is, hogy mi a CÉL. És a célhoz javaslom az oldal felépítését, tartalmát, megjelenését, funkciókat.
Egyébként fél millió forint profitot egész biztosan termelt már a weboldal. Méghozzá úgy, hogy sehol nem is hirdettem eddig, és több konzultációs felkérést is visszautasítottam. Ugyanis azt szoktam mondani, hogy először legalább a könyvemet olvassa el az illető – már az is rengeteget tudni adni neki –, és ha az után úgy gondolja, hogy érdemes beszélnünk, akkor üljünk le.
Tudom, hogy ha valamikor szeretném majd hirdetni – mondjuk a konzultációt, vagy egy későbbi szolgáltatásomat, ajánlatomat –, akkor arra is teljesen alkalmas lesz ez az oldal.
Szóval a bővíthetőségét én nagyon kiemelném: könnyen lehet bővíteni, fejleszteni, kifejezetten pénzt termelő oldallá, ha szeretném.
De most nem ez volt a célja, hanem a Biros Leventének, mint márkának a megmutatása.
Ahhoz képest, hogy nem volt célja ennek a weboldalnak a pénz termelés, profitot is termelt.
De itt ennél a weboldalnál nem is a bevétel a lényeg, hanem a segítési lehetőség. Több vállalkozó is volt, aki rám írt – hála ennek a weboldalnak –, hogy bajban van, nagyjából ugyanabban a helyzetben érzi magát, mint amikor én voltam a mínusz 40 milliós szituációban, és fogtam magam és felhívtam őket, hogy „Figyelj, miben tudok segíteni?”. Ez a honlap egy nagyszerű lehetőséget ad arra, hogy segíteni tudok olyan embereknek, akik bajban vannak. És itt most nyilván nem pénzbeli segítségről van szó. Hanem arról, hogy ilyenko én elmondom nekik, hogy „figyelj, én amikor ebben a helyzetben voltam, azt így és így oldottam meg”. És nagyon hálásak! Ezeket full ingyen csináltam. Nem azért, hogy én pénzt keressek. Mert igazából tényleg ez a lényege. A segítés.
Szoktam kapni könyv véleményeket is. Tehát sokan vannak, akik elolvassák a könyvemet, rám keresnek, megtalálják ezt az oldalt, és akkor ott megírják a véleményüket. Még csak külön kérnem sem kell rá őket. Ezeket a véleményeket szépen szoktam gyűjtögetni, és ha szükségem van rá, bőven van már miből válogatnom.
És ez is milyen jó dolog, hogy valaki elolvassa a könyvet, van egy “Aha!” élménye, és tud írni az írónak. Nem az van, hogy elérhetetlen az író. Ez mekkora jó már!
Nagyon köszi, hogy ilyen klassz dolgot csináltál! Így tudunk segíteni az embereknek.
Összeségében amit hozott a weboldal: személyes konzultációkat, árbevételt, két erdélyi előadási lehetőséget, ami nekem presztízs növelő is volt, és olyan emberek is elérnek rajta, akik valamelyik cégemnek az ügyfele.
És ezzel a honlappal a cégeim vevőelégedettségét is tudom növelni, azzal, hogy ha valaki nagyon akar, az meg tud keresni engem, el tud érni, és el tudja mondani a véleményét, akár pozitív, akár negatív.
Mi lenne, ha nem lenne ez a weboldal?
Ha nem készítetted volna el nekem ezt a weboldalt, akkor ez a rengeteg konverzió – segítés, megkeresés, megköszönés – ez mind-mind hiányzott volna nekem.
A honlap révén én is rengeteg hasznos visszajelzést kapok. Nekem is nagyon jó érzés az, hogy az emberek személyesen leirogatják az élményeiket a könyvvel, vagy rendezvényekkel, vagy akár onlineMárkaboltos vásárlással kapcsolatosan.
Ezek mind nem történtek volna meg, hisz nem tudták volna felvenni velem a kapcsolatot, mert nem volt eddig erre platform.
Ez mind egy óriási hiány lett volna. És persze amikor az ember még nem tudja, hogy ez jöhet, akkor ezt még nem érzi hiánynak.
Most már, hogy tudom, hogy ilyen is lehet, ha nem lenne ez a weboldal, akkor hatalmas hiányt okozna.
Ha most megszűnne a honlap, akkor ez minden téren hiányt okozna nekem is és az embereknek is.
Zárszó
Biros Levente sikersztorija és a biroslevente.com weboldal létrehozása megmutatta, hogy a személyes márkaépítés ereje felbecsülhetetlen.
Az oldal létfontosságú szerepet játszott abban, hogy Levente közvetlenül elérhetővé vált azok számára, akik valódi kapcsolatot kerestek vele. Ez a honlap nemcsak egy eszköz a vállalkozó számára az üzleti és személyes céljainak eléréséhez, hanem egy platform, ahol megoszthatja tudását, tapasztalatait és inspirálhatja az embereket.
Ahogy Biros Levente mondja, az oldal sokkal több, mint egy egyszerű weboldal: egy kapu, amelyen keresztül emberek érik el, akik segítségre, tanácsra vagy egyszerűen csak egy megerősítő szóra vágynak. Ezen keresztül Biros Levente nem csak üzletemberként, hanem mentor, tanácsadó és inspirátor szerepben is megmutatkozik.
Ez az esettanulmány tökéletes példája annak, hogy a digitális jelenlét miként változtathatja meg az emberek életét – a weboldal tulajdonosáét és azokét is, akik rábukkanak. A biroslevente.com honlap tehát nem csak egy weboldal, hanem egy inspirációforrás, amin keresztül Biros Levente új kapcsolatokat épít, segít másoknak és továbbra is növeli személyes és üzleti márkájának értékét.
Ha neked is szükséged van hasonló, bemutatkozó weboldalra, vagy kifejezetten pénztermelő honlapra, akkor vedd fel velem most a kapcsolatot: