Bolya Imre, karizmatréner, a karizma.hu tulajdonosa, egy olyan különleges tréningprogramot kínál – Karizmatikus Előadó Tréning –, melynek célja, hogy a résztvevők megszabaduljanak a lámpaláztól, és fejlesszék előadói készségeiket, hogy magabiztosan, hitelesen és karizmatikusan tudjanak előadni.
A kiindulópont
Bár a tréning maga már rendkívül értékes és hatékony volt, a hozzá kapcsolódó értékesítési oldal nem tükrözte ezt a minőséget, és ennél fogva nem is hozta azokat az eredményeket, amelyek elvárhatóak lettek volna tőle.
Az oldal nem volt kellően profi, sem megjelenésben, sem szövegezésben, és Imre úgy érezte, hogy ez a szolgáltatás sokkal több potenciált rejt magában.
„A zászlóshajó termékem a 2 napos Karizmatikus Előadó Tréning. Ehhez kapcsolódóan volt egy régi sales page, amit én kattintgattam össze úgy, ahogy tudtam. De ez nem volt túl profi. Se megjelenésében, se szövegezésében.”
– mondta Bolya Imre.
Célunk
A projekt célja egy új, prémium webdesign kialakítása volt, amely méltó Imre imidzséhez és a tréning magas színvonalához.
Az új designnak és szövegnek képesnek kellett lennie arra, hogy jobb konverziót és több eredményt érjen el, kiemelve a tréning valódi értékét és a résztvevők számára nyújtott előnyöket.
A kihívás
Az elsődleges kihívás egy olyan értékesítési oldal létrehozása volt, amely tükrözi a tréning magas színvonalát, és képes vonzani és konvertálni a látogatókat.
Az oldalnak vizuálisan vonzónak, professzionálisnak és összhangban kell lennie a márka arculatával. Emellett a szövegnek is meg kell győznie és információnak kell lennie a látogatók számára, hogy megértsék a tréning előnyeit és értékét.
A megoldás
1. Tervezés
A tervezési fázisban szorosan együttműködtünk Imrével, hogy alaposan megértsem az ő elképzeléseit és igényeit.
2. Marketingszöveg írás
A szövegírás kulcsfontosságú szerepet tölt be minden értékesítési célú landing oldalnál, mely ez esetben úgy valósult meg, hogy az iránymutatásaim alapján Imre által előre megírt szöveget véleményeztem, módosítottam és javítottam, hogy még hatékonyabb és meggyőzőbb legyen.
Az oldal szövegezésében felhasználtuk a tréning korábbi visszajelzéseit is, hogy a potenciális ügyfelek számára még vonzóbb és informatívabb legyen.
„Emlékszem, még azt is megcsináltad, hogy átküldtem a tréning addigi összes visszajelzését, átbogaráztad őket, és többek között az itt található információk alapján tettél javaslatot a landing szövegezésre.”
– mondta Imre
3. Webdesign megtervezése
A projekt során az értékesítési landing oldal új, felturbózott és esztétikus minőséget mutató webdesign-ját úgy alkítottam ki, hogy az méltó legyen a tréning prémium jellegéhez, ugyanakkor friss és modern megjelenést biztosítson.
A webdesign tervezésekor figyelembe vettem Imre meglévő márka arculatát, és a design-t szorosan összehangoltam a márka üzenetével és értékeivel.
„Ismersz már… Eléggé maximalista vagyok. Szeretem, hogy ha határidőre elkészülnek a dolgok. És itt eléggé szűkös volt a határidő. Ennek kapcsán emlékszem, hogy telefonáltunk, amikor épp mentetek valahova egy hétvégi kiruccanásra, és amíg odaértetek, te ott utazás közben az autópályán Photoshopozgattál csak hogy időben elkészülj a dizájnnal.”
– emlékezett vissza Imre.
Az ominózus esetről még fotó is készült 🙂
4. Fejlesztés
Az oldal technikai felépítését Imre végezte el, az általam elkészített design és a közösen írt szöveg felhasználásával.
Meg kell mondjam, Imre nagyon ügyesen ugrotta meg laikusként (nem ezen terület szakembereként) ezt a feladatot. Az általam nyújtott designt majdhogynem pixelpontosan ültette át a kivitelezésbe. Ami rendkívül fontos. Hiszen hiába adtam volna én számára egy professzionális webdesignt, ha annak a kivitelezése a fejlesztés során elcsúszik, akkor már nem olyan konverziókat produkált volna a sales oldal, mint amilyenekkel most büszkélkedhet.
Az eredmények
Az új értékesítési oldal bevezetése óta az oldal konverziója jelentősen növekedett.
Konkrét statisztikai adatokat nem mért Imre, de az összesített tapasztalatai alapján alsó hangon legalább kétszeres konverzió növekedést becsül.
Nem beszélve Imre egyéb szolgáltatásainak sales oldaláról, amiket szintén az általam készített sablonra épített fel.
Az új értékesítési oldal nem csak a konverziót növelte, hanem a márka hitelességét és profizmusát is erősítette, a landing oldal sokkal vonzóbb lett a látogatók számára, ami további pozitív visszajelzéseket és ajánlásokat eredményezett.
„Egyszer egy volt osztálytársam is eljött a tréningemre, és azt mondta, hogy ő utálja az ilyen típusú weboldalakat, amiken ennyi rengeteg szöveg van, de hogy annyira profin meg van csinálva, hogy egyszerűen ellenállhatatlan vágyat érzett, hogy megvegye a jegyet.”
– nyilatkozta Imre
Emellett Dr. Mészáros Ádám (párkapcsolati coach, mediátor) is hihetetlen mód elismerően nyilatkozott az oldalról. Ádám vállalkozása sikeres fejlesztése okán már tapasztalt rókának számít nem csak az előbb említett területeken, hanem a marketing szakmában is. Ahogy Imre fogalmazott „nagyon képben van online marketingben, ő nagy guru”, és egy ilyen szakember nyilatkozta azt, hogy:
„Imi, elképszetően király* ez a landing.”
*Az eredeti idézet valójában nem így hangzott, de szerettünk volna egy kicsit szofisztikáltabb megfogalmazást alkalmazni 🙂
Őszintén szólva, mindig nagy öröm számomra, amikor ennyire erős érzelmeket generálnak az általam készített landing oldalak 😀 Az ilyen esetek mindig egy visszacsatolás, hogy pöpecül végzem a dolgom 🙂
Imre elmondása alapján az új design és tartalom jelentősen hozzájárult a tréning sikerességéhez. Az oldal most sokkal inkább tükrözi a karizma.hu márkát és a tréning magas színvonalát.
Extra haszon
Az új oldal nem csak a konverziót növelte, hanem Imre számára is inspirációt és útmutatást adott további landing oldalak és sales page-ek készítéséhez.
Nem rég készült új landing oldal a karizmapodcast.hu számára. Korábban ez is egy alacsony minőségű landoló oldal volt, amit korábban szintén Imre kattintgatott össze legjobb tudásához mérten, de még így is nagyon fapados volt.
Amikor Imre megírta a briefet a karizmapodcast.hu kivitelezőjének, meghagyta neki, hogy az általam készített Karizmatikus Előadó Tréning oldal a TOP, és azt vegye alapul design és arculati szempontból.
Így tehát Imre több landing oldalán és weboldalán is azok az arculati és design elemek szerepelnek, amik még az én fejemből pattantak ki anno.
„Amit te dizájnoltál, az egy etalon lett a jövőbeni landingekhez, sales page-ekhez.”
– fejtette ki Imre
Összegzés
A projekt során sikerült egy olyan értékesítési oldalt létrehoznunk, ami nem csak vizuálisan vonzó, hanem az eredményeket is egyértelműen hozza. Az új design és a finomított tartalom jelentősen növelte az oldal konverziós arányát, és hozzájárult a tréning sikerességéhez és Imre márkájának erősítéséhez.
Imre karizmatikus képzését egyébként első kézből tudom ajánlani, ugyanis az értékesítési landing oldal olyannyira meggyőzőre sikeredett, hogy én magam is részt vettem a 2 napos tréningen 😀 Nagyon profin fel van építve, és valóságos csodát tesz az emberrel. Én sem hittem, mekkora átalakulást tud nyújtani, amíg nem voltam én magam is részese. Nagyon meleg szívvel ajánlom mindenkinek, aki valamilyen formában szokott előadásokat, prezentációkat tartani.
Ha hasonlóan magas színvonalú, konverziót növelő webdesignra és szövegírásra van szükséged, ne habozzon kapcsolatba lépni velem! Készen állok, hogy segítsek maximalizálni weboldalad potenciálját, és elősegítsem üzleti sikered! Vedd fel velem a kapcsolatot most! 👇