Hogyan növeld a landing oldalad hitelességét

Hogyan növeld a landing oldalad hitelességét

Egy csomóan látogatják a weboldalad, mégsem vásárolnak? Mitől lehet ez? Valószínűleg azért, mert nem elég ütős a landing oldalad. Most hoztam neked 8+2 olyan (nem csak) értékesítési oldal elemet, melyek használatának köszönhetően nagyobb eséllyel fognak vásárolni a látogatóid a honlapodon. Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, ami […]

56 csali (lead magnet) ötlet

A csali vagy lead magnet elengedhetetlen a hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez

A hírlevél feliratkozók gyűjtésének egyik legjobb módja, ha értéket kínálsz nekik a feliratkozáskor. A feliratkozás ösztönzője pedig nem más, mint egy szuper csali vagy másnéven lead magnet. A csali egy olyan ajánlat, amelyért nem fizetnek az érdeklődők. Cserébe általában valamely adatukat (leggyakrabban az e-mail címüket) adják meg. A csalid rendkívül sokféle lehet, ehhez hoztam neked […]

Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?

A hírlevél még mindig nem elavult dolog, hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez kaphatsz pár hasznos tippet

Most egy olyan témát hoztam neked, ami sokak érdeklődésére tarthat számot. Ez pedig nem más, minthogy hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat? Mi erre a legjobb módszer? Mint mindennek, így a marketingben és az életben is mindennek megvan a maga módja és rendje, hogy hogyan lehet azt a leghatékonyabban, a legjobban megcsinálni. Na de akkor nézzük is, […]

Az eredményes landing oldal 9+1 legfontosabb tartalmi eleme

Az eredményes landing oldal elemei, melyek segítik a konverziót

Ismét egy nagyon izgalmas témát hoztam neked. A landing oldalakról lesz szó, és azon belül is 9 +1 elemről, amelyeknek feltétlenül szükséges szerepelniük a landing oldalakon ahhoz, hogy azok kiemelkedő eredményt tudjanak produkálni. A landing oldal vagy landing page, az az oldal, amelyre egy linkről látogatók érkeznek. Ez az oldal a leggyakrabban kifejezetten arra és […]