13 ok, ami miatt nem hoznak vevőket a Facebook hirdetéseid

Szerző: | 2020. 11. 12. | Facebook marketing

13 ok, ami miatt nem hoznak vevőket a Facebook hirdetéseid

Szerző: | 2020. 11. 12. | Facebook marketing

Ezúttal Facebook hirdetésekkel kapcsolatos tippeket hoztam nektek. Megnézzük miért nem működnek a hirdetések, vagy miért nem működnek esetleg a te hirdetéseid? Miért nem hoznak a hirdetések vásárlókat, pedig úgy gondolod, te minden tőled telhetőt megtettél.

Ehhez 13 szempontot hoztam neked, amelyeket érdemes megvizsgálnod ilyenkor. Segítek abban is, hogy miket érdemes esetleg átállítanod? És az lesz az érdekes, hogy nem csak a Facebook hirdetéseken múlik a Facebook hirdetések eredményessége. Ezt fogjuk most átnézni. 

Inkább videós formában szeretnéd látni a cikket? Nézd meg itt:

Mi okozhatja azt, hogy nem jól működnek a Facebook hirdetések? Sokat költesz rá és mégsem jön be annyi vásárló, mint amennyit eleinte vártál tőle. 

Elegen látják a hirdetést? – Nem túlságosan szűk a célközönség?

Az egyik elsődleges szempont, amit érdemes megvizsgálnod, hogy vajon elegendő emberhez jut-e el a hirdetésed.

Elég nagy-e az a célközönség, amit beállítottál a Facebook számára? Nem túl szűk-e esetleg ez a célközönség. 

Azt szokták mondani, hogy minél szűkebb, annál jobb. Bizonyos mértékig ez igazi is a célközönségre, illetve a megcélzott emberekre a marketingben, egy bizonyos szint után azonban már nem feltétlenül. 

Mi számít szűk célközönségnek vagy szűk célzásnak? 

Nagyon nehéz erre egzakt választ adni, hiszen ez függ az iparágtól, a vállalkozástól.

Általános vagy specifikus a terméked, szolgáltatásod?

Élelmiszer, divat vagy ékszer webshopod van? Akkor ez egy elég tág téma, tehát alapvetően a nagyon sok ember, a nagyon nagy célközönség nem feltétlenül annyira nagyon nagy.

Viszont hogyha ennél specifikusabb, teszem azt, ingatlanközvetítés a téma, ott azért jóval szűkebb a célközönség.

Fontos az is, hogy a termékeddel, a szolgáltatásoddal az egész országot vagy akár a külföldi érdeklődőket is kiszolgálod-e, vagy csak egy nagyon szűk helyen, mondjuk egy kisvárosban szolgáltatsz és nem mész kijjebb.

Ezektől mind függ az, hogy mi számít nagy és mi számít szűk célközönségnek. 

A Facebook-ban úgy van, hogy van egy kampány és azon belül vannak hirdetéscsoportok és egy-egy hirdetéscsoport határoz meg egy célközönséget. 

Ha mondjuk egy helyi vállalkozásod van, akkor egy célcsoport, egy facebookos célcsoport, hirdetéscsoport, minimum pár ezer főtől kezdődik, tehát legalább 3-4-5 ezer embernek érdemes benne lennie. Ez is nyilván attól függ, hogy mi a szolgáltatás, mi a termék, amit kínálsz. Ha mondjuk ékszerek, divat, meg ilyesmi, akkor ott azért inkább pár tízezerre is lehet tenni. Nyilván attól is függ, hogy abban a városban, azon a környéken, azon a területen, amelyre célzol, hány ember él egyáltalán. 

Azt mondom, hogy helyi vállalkozás esetén pár ezer, pár tízezer fő legyen a célközönség. Ha egész Magyarországra célzol, akkor pedig sok tízezer, néhány százezer is lehet az ideális méretű Facebook hirdetéscsoportban lévő emberek száma.

Megfelelő emberek vannak megcélozva?

Valóban azok az emberek vannak beállítva a Facebookban, akiket érdekelhet a terméked, a szolgáltatásod?

Vajon nincsen-e beállítva olyan érdeklődési kör, ami igazából nem releváns rájuk nézve.

Vagy mondjuk, ha nagyon férfias témát szolgáltatsz, akkor a nőket kizártad? Ha nagyon nőcis témát szolgáltatsz, akkor a férfiakat kizártad?

Ki vannak-e védve a túlságosan fiatalok és a túlságosan idősek, akik igazából nem tartoznak bele a célcsoportokba, és nagy valószínűség szerint nem is vásárolnak.

Helyi vállalkozásként tényleg csak az adott környékre hirdetsz és nem országosan? Ezeket mindig érdemes megnézni.

Gondolj a vásárlóid kizárására is.

Tehát amikor hirdetsz egy terméket szolgáltatást, akkor zárd ki azokat az embereket a hirdetésből, a hirdetéscsoportból, akik már megvásárolták a termékedet. Ezt a köszönő oldaladnak az URL-jével fogod tudni megtenni. 

Zárd ki azokat is, – ha csalit hirdetsz – akik már a csalidat kérték, nekik nem érdemes újra hirdetni totál fölöslegesen, fölösleges pénzköltésért. 

Elég nagy a hirdetési csoportod? Elegen kattintanak-e a hirdetésedre? 

Elég magas az úgynevezett CTR click true rate, tehát átkattintási arány?

Az átkattintási arány azt jelenti, hogy ha 100 ember látja a hirdetésed, akkor hányan kattintanak rá. Például, ha százan látják, és hárman rákattintanak, akkor ez egy 3%-os CTR-nek, rextron rate-nek megfelelő számarány. 

Mi számít itt jónak? 

Ez is nagyon iparág és egyéb függő. Azt lehet nagyon nagy általánosságban mondani, hogy 3% alatt az azért annyira nem jó CTR. 

3 és 5% között nagyjából az a közepes, az 5-6-7-8% fölött már tényleg nagyon jó

A Facebook-ban nem egy, hanem többféle CTR is van. 

Érdemes a kifelé irányuló egyedi CTR-t – átkattintási arányt – nézni. Ezek lesznek azok az emberek, akiket csak egyszer számít bele a Facebook, nem többször. Ha valaki kattintott kétszer-háromszor a hirdetésedre, azt nem veszi bele.

Egy Facebook hirdetésnél sok helyre lehet kattintani.

Lehet kattintani az oldalra, a profilképre, lehet kattintani a képre, ha a hirdetés tartalmaz egy képet, lehet kattintani like-okra, lehet like-olni, ez is egy kattintás. Kattintásnak számít az is, hogy hozzászól a poszthoz, vagy akár egy másik ember hozzászólásához. Ezek mind-mind igazából egyfajta átkattintás a Facebook szemében. Éppen ezért az, hogy kifelé irányuló jelenti azt, hogy tényleg rákattintott, úgy, hogy a weboldaladon találja magát. Ezt érdemes nézni. 

És még egyszer, egy 3% alatti CTR nem annyira tekinthető jónak, de ez nagyban függ az iparágtól, a célközönségtől, a szolgáltatástól és a terméktől. 

Tehát, hogyha ez alatt vagy, akkor tényleg érdemes megnézned magát a hirdetést,

  • hogy a megfelelő célközönségnek van-e célozva?
  • elég nagy, de nem túl szűk-e ez a célközönség?
  • azt az üzenetet közvetíti-e, amit szeretnél?
  • elég ütős-e ez az üzenet ahhoz, hogy rákattintson?
  • elég vonzó-e az, amit abban a hirdetésben kínálsz, hogy átkattintson?
  • a kép, vagy egyéb kreatív (videó, galéria vagy hasonló) elég vonzó, elég figyelemfelkeltő-e?

A Facebookon ezeknek a kreatívoknak lényegében az az elsődleges céljuk, hogy felkeltsék a figyelmet, és a szöveg az, ami segíti, hogy megtörténjen végső soron az átkattintás. 

Csak hideg célközönségnek hirdetsz, és egyből a fő ajánlatod?

A negyedik tippem, amit érdemes megnézni egy Facebook marketing kampányban amikor arra keresed a választ, hogy miért nem konvertál jól a Facebook hirdetés vagy miért nem vásárolnak az emberek, az az, hogy vajon csak hideg közönségnek hirdetsz-e?

Ráadásul a fő ajánlatodat közvetíted csak nekik

Szerezd meg a bizalmukat!

Amikor teljesen vadidegen emberként odaállsz valaki elé, – például a Facebook felületén egy hirdetésben, – akkor nem bízik benned, hiszen teljesen idegen vagy számára. Nem bízik benned, nem ismer téged, nem tudja, hogy te hogy dolgozol, mennyire vagy megbízható. Számtalan kérdés van a fejében, és először bizalmat kell keltened benne. 

Ők az úgynevezett hideg célközönség. Ők azok az emberek, akik nem ismernek, semmilyen kapcsolatba nem léptek még veled, nem látták az ajánlatodat, nem látták a honlapodat, nem követnek a Facebookon és soha nem találkoztak még a neveddel sem. Őket nagyon nehéz meggyőzni. Éppen ezért először a bizalmat kell felépíteni és valami kisebb dologgal próbálkozni. Először adni nekik valami értéket, és akkor utána egy új körben sokkal könnyebb lesz őket vásárlásra bírni. 

Mit adhatsz nekik?

Lehet ez egy csali termék, vagy egy úgynevezett lead magnet. Egy olyan ingyenes dolog, amivel értéket adsz számára, amivel segíted. A legfontosabb, hogy ez teljesen ingyenes legyen, illetve általában az e-mail címet szoktuk ezért cserébe elkérni, ezáltal tudunk hírlevél listát építeni. A hírlevél mind a mai napig a legjobban konvertáló marketingeszköz, úgyhogy nagyon tudom ajánlani. 

Adj nekik valamit.

És ha ezek az emberek valamilyen mikro elköteleződést tettek feléd, akkor azzal már bizalmat adtál nekik, építesz, megismerteted magad velük. 

A csali lehet egy ingyenes PDF, egy blogcikk, amit publikusan nem osztasz meg, hanem csak ilyen módon elérhető. Lehet ez egy csekklista, egy kvíz, egy teszt, amiből megtudják, hogy ők milyenek, vagy mondjuk milyen termék, milyen kozmetikum jó nekik. Lehet egy oktató videó, egy kicsi termék vagy egy termék minta.  

Akár a blogcikkek, akár a csali mellett egy olyan oldalt is lehet hirdetni, ami rólad szól, amelyen keresztül megismernek és ezáltal bizalmat tud építeni bennük.  

Milyen meleg célközönségeket tudsz használni? Kik azok, akik valamilyen formában kapcsolatot létesítettek veled? 

Egyrészt az összes weboldal látogatód, a Landing oldalad látogatói, tehát akiknek már megmutattad magát az ajánlatot, vagy a csali oldal látogatói, akik a csali oldaladra tévedtek, illetve azok, akik letöltötték ezt a csalit.

Aztán azok, akik Facebook-on, a Facebook- vagy az Instagram-oldaladon aktívak, hozzászólók, lájkolók, szívecskézők, illetve a Facebook követőid.

Ők lehetnek meleg célközönségek, akikre remarketingelni tudsz, tehát ha őket célzod meg, akkor ők valószínűleg nagyobb arányban fognak majd konvertálni, mert ők valamilyen szinten már ismernek, bíznak benned.

A hirdetéseknél vedd számításba a hasonmás célközönséget is!

És ami ugyan nem meleg célközönség, de egy nagyon jó célközönség típus és tapasztalatom szerint tényleg nagyon jól szokott működni a Facebookon, azok az úgynevezett hasonmás célközönségek. Angolul look a like-ként találod meg a Facebookon. Ezek olyan célközönségek, akik hasonlítanak egy adott szegmensre.

Milyen szegmensek lehetnek ezek?

Csinálhatsz hasonmás célközönséget például a weboldallátogatókból, a landing oldallátogatókból, azokból, akik letöltötték a csalidat, a Facebook követőidből, a Facebook- és Instagram-oldalon aktív emberekből.

Nagyon jól működik az is, ha a hírlevél listádhoz hasonló embereket célzol meg. Őket úgy találod meg, ha fogod az e-mail címeket, feltöltöd a Facebookra, és ő fog keresni hozzájuk hasonló embereket.

A legjobb hasonmás célközönség, ha a vásárlóidhoz hasonló embereket célzol meg.

Ezt úgy tudod megtenni, hogy a szolgáltatásod vagy az ajánlatod köszönő oldalának URL-je alapján keres a Facebook a vásárlóidhoz hasonló embereket. Így nagyobb esélyed van arra, hogy a hirdetéseddel olyan embereket találsz meg, akik szintén vásárolni fognak.

Most már tudod, hogy mire érdemes figyelni a Facebook felületén a Facebook hirdetés rendszerében, ha nem jól mennek a hirdetések, és azt is tudod, hogy nem csak a Facebook hirdetéstől függ a Facebook hirdetések hatékonysága, hanem nagyon nagyban függ a weboldaltól is.

Nézzük, hogy mire érdemes figyelni a weboldalon, ahhoz, hogy jól menjenek a hirdetések. 

Akkor nem működik jól a weboldalad, illetve a landing oldalad, hogyha alacsony a konverzió. Ez azt jelenti, hogyha 100 ember odamegy a landing oldaladra, az értékesítési oldaladra, akkor vajon hány vásárol belőlük. 

Segít a Google Analytics

A Google Analyticsben minden információt megtalálsz. A viselkedés menüpont, azon belül a webhelytartalom menüpont és azon belül minden oldal menüpont alatt. Ott találsz egy kis keresőmezőt, amibe be tudod írni a landing oldalad vagy az értékesítési oldaladnak az URL-jét.

Ekkor kapsz egy számadatot, ugyanígy megnézed azt is, hogy hányan vásároltak és ennek a két számnak a hányadosából kijön, hogy mennyi a konverziós arányod ezen az oldalon. 

A hirdetéseid mennyire vannak összhangban a weboldallal?

Inkább a hirdetéseket érdemes alakítani a weboldalhoz, landing oldalhoz, mintsem fordítva.

Fontos, hogy a hirdetés színvilágában, formavilágában, egész stílusában mennyire passzol ahhoz az értékesítési oldalhoz, ahova megérkeznek a látogatók. Például van egy nagyon élénk, piros, sárga hirdetés, és aztán megérkeznek egy nagyon visszafogott, pasztelles, szürkés, drappos helyre, akkor az az érzés lesz bennük, hogy bakker, hova jöttem, ez így annyira más, biztos rossz helyen járok. 

Ha magának az értékesítési oldalnak a szövegei már elég jól meg lettek fogalmazva, akkor azokat egy az egyben tudod használni mondjuk a Facebook hirdetés képein. Illetőleg a landing oldalad képeit is tudod használni a Facebook hirdetéseidben. Nyilván nem muszáj, sőt nem is feltétlenül ajánlom, hogy csak azokat használd. Érdemes kísérletezni, de legyenek olyan hirdetéseid is, amelyek gyakorlatilag tényleg egy az egyben a landing oldalt adják vissza, mert akkor az egy olyan verzió, ami 100%-osan a technikai oldalt, az értékesítési oldalt tükrözi és adja vissza.

Emellett persze lehet kísérletezgetni, figyelemfelkeltőbb, egy kicsit más, egy kicsit élénkebb színvilágot visszahozó, tükröződő hirdetésekkel is. Az egész marketing a tesztelésből áll és akkor tudunk igazán jó eredményeket elérni, hogyha folyamatosan tesztelünk.

Az oldalad vajon eléggé átlátható, eléggé könnyen feldolgozható?

Nagyon fontos, hogy ha megnézed a címsorokat, és csak a címsorokat olvasod el semmi mást, akkor vajon mennyire jön át a lényeg?

Vajon átjön-e a probléma?

Vajon átjön-e az az előny, az az ígéret, amit te közvetíteni szeretnél.

Vajon átjön-e, hogy miért most éri meg neki vásárolni, hogy miért bízhat meg benned

A statisztikák és a kísérletek is azt mutatják, hogy ezeknek a címsorokból kellőképpen át kell jönniük, mert az emberek 90 százaléka nem fogja elolvasni a pici apró szövegeket

Az embereket két módon lehet megfogni.

Az egyik a fájdalompontjuk, problématudatuk, problémájuk, a másik pedig a vágyaik. A lényeg, hogy problémákról, problémaoldalról megközelítve érdemes kommunikálni szépen haladva a vágyak és a termék adta ígéret fele.

A lényegi üzenet, a szöveg legyen kellőképpen probléma és előny fókuszú.

A címsorokba fogalmazd bele a lényeget.

A címsorokat pedig úgy formázd, úgy növeld a betűméretét, hogy ha kicsit hátrébb mész a monitortól, akkor is könnyedén el tudd olvasni, mert hiába ülnek közvetlenül a monitor előtt az emberek egy hosszabb oldalt is tényleg pár másodperc alatt végiggörgetnek. 

Azt viszont nem ajánlom, hogy minden szöveget növelj meg, mert akkor könnyen átesel a ló túloldalára és pont az ellentétes hatást éred el. Nem az a lényeg, hogy a pici szövegek és a leírások is nagyok legyenek. A címsorok legyenek olyanok, hogy abban átjöjjön a lényeg, átjöjjenek az előnyök.

Legalább ilyen fontos az oldal átláthatósága, használj minél több tördelést, listákat, akár egyedi kis ikonokkal

Használj rövid bekezdéseket, rövid mondatokat, és egy-egy blokk is lehetőleg minél rövidebb legyen.

A mondatok, bekezdések között  minden grafika és az oldal dizájn elemei és képei is azt az üzenetet támasszák alá, amit te éppen át szeretnél adni. Ne legyenek felesleges grafikák, képek az oldalon, mert elviszik a figyelmet. 

Az ajánlataidhoz legyen limit, ez lehet darabszám, vagy határidő. 

Sokkal jobban fog tudni konvertálni az ajánlatod, ha darabszámhoz vagy határidőhöz kötött. Nyilván ezt nem minden esetben lehet könnyedén megtenni, főleg webshopok esetében. 

A limitet kommunikálhatod úgy, hogy ebből az adott termékből csak 100 darab rendelhető, úgyhogy siess, le ne maradj róla! Vagy csak jövő hétig elérhető ez az ajánlat, és utána megszüntetjük vagy teljesen, vagy mondjuk csak negyed év múlva, vagy fél év múlva fog visszatérni, vagy lehet, hogy mire következőre visszatér, már áremelés lesz. 

Gyakori kérdés, hogy határidős ajánlatoknál jó ötlet-e a számláló használata.

Legyél etikus!

Amennyiben igaz a határidő vagy a limitált darabszám, használd nyugodtan, mert brutálisan meg tudja növelni aztán a vásárlások számát és a konverziót 

A vásárlások statisztikája, grafikonja általában úgy néz ki, hogy az elején magasról indulnak a vásárlások, hiszen ekkor vásárolnak azok, akik már elkötelezettek, ismernek téged vagy égető problémájuk, vágyuk van, amit meg akarnak oldani. Ez után jön egy langyos időszak, amikor vásárolgatnak, nem vásárolgatnak, és ha van limit vagy határidő, akkor a végén megint megugrik a vásárlás. 

Nézd meg, hogy eléggé reszponzív-e a weboldalad?

Ma már egyre inkább 60-70% fölött vannak a mobil látogatók a weboldalakon, úgyhogy nagyon-nagyon fontos, hogy mobiltelefonon jól nézzen ki az értékesítési oldal. Ha ott nem tudja feldolgozni, használni az oldalt, nem fog vásárolni sem. 

Ellenőrizd le, hogy mobiltelefonon, mobilkészüléken hogyan jelenik meg az oldalad.

Minden jól látszódik, minden jól olvasható, nem kell kigörgetni oldalirányba, hogy minden elem látszódjék? Nem túlságosan nagyok a szövegek, nem lógnak ki a képernyőből?

A gombok nagyon jól kattinthatóak? Nem lógnak ki oldalra, eléggé feltűnőek?

Figyelj arra, hogy mobilon is minden szöveg olvasható legyen és minden grafika a helyén legyen, átlátható legyen az oldal mobilon éppúgy, mint az asztali számítógépen.

Van-e gyakran ismételt kérdések az oldaladon?

Amennyiben nagyon egyszerű szolgáltatásod vagy terméked van, ott nem biztos, hogy kötelező, de ott is adódhatnak olyan kérdések, – hogy hogyan kapom meg, mikor kapom meg, ki fogja kiszállítani, milyen biztonságot, milyen garanciát vállalnak a minőségre, stb. – amelyeket, ha megválaszolsz elősegíted a vásárlást.

Amikor a potenciális vásárlóid éppen böngészik az oldalad, és számtalan kérdés és számtalan kifogás merül fel a fejükben. Mivel te nem vagy ott, nem tudod megválaszolni ezeket. Ezt a problémát úgy tudod kiküszöbölni, hogy odaraksz az oldal aljára egy gyakran ismételt kérdéseket, amiben egyúttal a kifogásokat is megválaszolod és kezeled

Nagyon fontos, hogy bármikor, ha van kérdés vagy kapsz egy bármilyen kifogást, akkor azt jegyezd fel és írd meg rá a kezelést, és ezt mindenféleképpen közöld a landing oldalad, az értékesítési oldalad alján.

Vajon elég jó az ajánlatod?

Mindig érdemes átgondolni, hogy vajon elég jó-e az ajánlatod?

Ha az ajánlatod maga nem jó, akkor azt borzasztó nehéz igazából eladni. 

Mert hiába van tökéletesen beállítva a célközönség. Hiába van tökéletesen optimalizálva a büdzsé. Hiába van elkészítve a tökéletes hirdetésed. Hiába van tökéletes összharmóniában a landing oldaladdal, az értékesítési oldaladdal és hiába ütős minden szöveged. Hiába csodás és konverzió optimalizált a webdizájnod, ha az ajánlatod maga nem jó, akkor nem fogod tudni a terméked vagy a szolgáltatásod értékesíteni.

Milyen egy jó ajánlat? 

Egy jó ajánlat mindenféleképpen valamilyen problémát old meg, vagy vágyat elégít ki, és ugye minél égetőbb, sürgősebb, mélyebb, fájdalmasabb ez a probléma, vagy minél erősebb ez a vágy, annál könnyebb eladni a terméket.

A jó ajánlat először is valamilyen vágyat elégítsen ki, vagy problémát oldjon meg. Ne mondvacsinált dologra akarj terméket vagy szolgáltatást nyújtani. 

Az ajánlat sikerességét tudod növelni a limittel, a határidővel, amiről korábban már szó esett. Tudod növelni bónuszokkal, például adsz valami olyan pluszt – terméket, vagy szolgáltatást, vagy akár mindkettőt – a cuccodhoz, ami számodra nem jár különösebb többlet befektetéssel, költséggel vagy többlet idővel. Ez nagyon meg tudja növelni az ajánlat értékét. Sokszor éppen a bónusz miatt vásárolják meg az emberek a terméket.

Nézd meg, hogy mennyire egyszerű vagy mennyire bonyolult a rendelési folyamatod?

Hiszen hiába tökéletes a Facebook hirdetés, tökéletes a weboldalad, ha maga az a folyamat, amin aztán a végső vásárláshoz, rendelés leadáshoz végig kell mennie a felhasználónak ultra bonyolult, akkor bizony nem fog vásárolni. Ők lesznek a kosár elhagyók. 

Nézd végig, hogy vajon csak annyi adatot kérsz be, ami feltétlenül szükséges?

Hány oldalon vezeted végig őket? Ha nagyon sok oldalon keresztül tudja csak véglegesíteni a vásárlást, akkor egyszerűsíts!

Érdemes lehet egy-két-három oldalra lebontani az adott bekérést, akár úgy, hogy egy oldalon marad, – ez webshopoknál gyakori – hogy egy kis felső folyamatcsíkon, folyamatábrán látja, hogy hol tart. 

Az első lépés lehet mondjuk a személyes adatok megadása vagy számlázási adatok megadása, a második a szállítási adatok, a harmadik mondjuk a fizetési mód, szállítási mód. Ezzel látja, hogy hol tart a folyamatban, látja, hogy még mennyi mindent kell megcsinálnia. Ezzel is segítheted őt, hogy gördülékenyebb legyen a vásárlása. Minden ilyen oldalon írd le minél részletesebben, hogy pontosan mit is kell csinálnia és azt is, hogy mi fog történni a vásárlási folyamat végén. Ez nem csak gördülékenyebbé teszi a vásárlást, de építi a bizalmat is.

Szerző:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kérsz még ilyen hasznos infókat?

Facebook oldalamon keresztül értesülhetsz minden újdonságról és Számodra értékes információról (nem csak blog bejegyzésekről).
Csak kattints a [Kedvelés] gombra!

Kövess Instagramon is!

Ide a sztorikba ugyanis olyan egyedi tartalmak is felkerülnek, amelyekkel más felületeimen nem találkozhatsz.

Légy tagja a ProduktON! közösségnek!

ProduktON! közösség - Facebook csoport

A csoporton belül jelenleg teljesen ingyenesen tudlak támogatni. Bármit kérdezhetsz, ami vállalkozással, online marketinggel kapcsolatos. Természetesen én egyedül nem fogom tudni mindenre a választ, de sok tagunk van már, akik között valószínűleg lesz olyan, aki fog tudni segíteni neked.

Ez a csoport egy alapvetően szakmai, ámde annál lazább, kötetlenebb közösség, ahol barátságok és üzleti kapcsolatok is születnek.

A főbb témák a honlap, landing oldal, Facebook marketing, motiváció… és még amire igény van 🙂

Gyere, és csatlakozz ebbe a támogató közösségbe!

Ez is érdekelhet:

A túl nagy választék problémája, avagy a nagy lekvár teszt

A túl nagy választék problémája, avagy a nagy lekvár teszt

Szerinted melyik a jobbik megoldás? A) Ha több választási lehetőséget adunk a potenciális vásárló kezébe, hogy egész biztosan megtalálja a számára legmegfelelőbb ajánlatot, terméket? Vagy B) Ha maximum csak egy-két választási lehetőséget adunk? Nagyon sokan úgy...