5 konverziónövelő honlap elem

Konverziónövelő honlap elemek

Van 5 konverziónövelő honlap elem, ami semmiféleképpen sem hiányozhat a weboldaladról. Feltéve, persze, hogy a célod a bevételszerzés, és a maximális konverziót szeretnéd kihozni honlapodból.

Nézzük meg őket szép sorjában!

Ha inkább videó párti vagy, akkor itt tudod megnézni a konverziónövelő honlap elemek videós verzióját:

1. konverziónövelő honlap elem: Referenciák, vevő vélemények, értékelések

„A referencia a legjobb bizalomépítő eszköz.”
(Tonk Emil)

Statisztikák is bizonyítják, hogy a legjobban teljesítő oldalak 36%-a használ vevő véleményeket, 11%-uk pedig értékeléseket.

APOSist, a SaaS egyik vezető vállalata tesztelte, hogy ha van elhelyezve ún. social proof (közösségi bizonyíték), akkor az 5%-kal is meg tudja növelni a konverziót.

A social proof lényegében az olyan elemeket foglalja magában, amelyekkel tanúbizonyságot nyer, hogy mások már megvásárolták, kipróbálták a termékedet, szolgáltatásodat. Lehetnek ezek vevővélemények, ajánlások, de amikor ilyet látsz egy weboldal bal alsó sarkában, azt is annak hívják:

Illetőleg social proof igazából az is, hogy „Már 59-en kérték az új termékünket.”

Mit jelent ez az 5%-os konverzió?

Hoztam ehhez ez példát.

Alapból vegyünk 3%-os konverziót.

Ha 1000 ember látogatja a weboldaladat, és mellette van 3%-os konverzió, az azt jelenti, hogy 30 ember fog vásárolni nálad.

(Konverzió az, amikor megtörténik az az esemény, amit mi szeretnénk, feliratkozás, vásárlás, stb.)

Tehát 1000 látogató, 30%-os konverzió, 30 vásárló.

Ha ezek mellett van egy 5.000 forintos terméked, akkor a 30 vásárlóval ebben az esetben 150.000 forint (30*5.000 Ft) bevételed lesz. 

Nézzük, mi történik akkor, ha 5%-kal nő a konverzió!

Ebben az esetben a konverzió 8%.

Továbbra is 1000 látogatóval számolunk. 8%-os konverzió mellett az azt jelenti, hogy ezúttal 80 ember fog vásárolni. Így lesz 400.000 forint (80*5.000 Ft) bevételed.

Szemben a korábbi 150.000 forintos bevétellel.

Így pedig 250.000 forint lesz a különbség, ami azt jelenti, hogy igazából több mint a duplájára emelkedett a bevételed.

Szóval… Ezt tudja jelenteni 5%-os konverzió növekedés.

Visszatérve a vevővéleményekre, ajánlásokra…

Ha egy már meglévő múltbéli ügyfeledtől kap ajánlást a potenciális ügyfeled, az lényegében neki egy biztosítékot jelent. Egy bizonyítékot, hogy volt valaki (vagy voltak valakik… nyilván minél több van, annál jobb), aki a múltban már megtapasztalta a termékedet, ráadásul első kézből. És ha pozitívan nyilatkoztott róla, akkor az egy biztosíték a potenciális vevőd számára, és így már biztonságban tudja érezni magát akkor, amikor a te terméked mellett dönt.

Továbbra is a vásárlói vélemények mellett szól, hogy statisztikák alapján 10-ből 9 ember megbízik más emberek véleményében, értékelésében, még akkor is, hogyha egyáltalán nem ismeri az illetőt, pusztán azért, mert elhiszi, hogy ő első kézből tapasztalta meg már a terméket.

Miért működnek annyira jól a vevővélemények?

  • Nem te dicséred magad, te akinek a legnagyobb előnye származna ebből.
  • Nem is olyan ember dicsér téged, illetve a terméed, akinek érdekében áll, tehát nem egy partnered, aki pl. jutalékot kapna érte.
  • Hanem egy teljesen kívülálló, harmadik személy dicsér, akinek semmi haszna sem származik abból, hogy jókat mond rólad, termékedről, tehát egyértelműen érdek nélkül teszi mindezt, ráadásul emellett első kézből tapasztalta már meg a termékedet, szolgáltatásodat.

Ezért tudnak működni a jó vevő vélemények, referenciák, értékelések.

Ezt mindenféleképpen használd ki, és tüntesd fel őket minél több helyen a weboldaladon.

2. konverziónövelő honlap elem: Elérhetőség

Statisztikák igazolják, hogy a kapcsolati adatokkal rendelkező oldalak akár 8%-kal több konverziót tudnak elérni.

A konkrét számadatok a tesztben úgy szólnak, hogy kapcsolati adatok nélkül 46%-os konverziót ért el az oldal, s mikor rákerültek az elérhetőségi adatok, akkor ez a konverzió megnövekedett 54%-ra.

Miért lehet ez?

Azért, mert biztonságot nyújt a potenciális vásárlód számára az, hogy ha bármi baj van a termékkel, szolgáltatással, bármi kérdése van, akkor egyből pontosan tudja, hogy hova kell fordulnia, kit hol keressen, hol tud írni.

Érdemes elhelyezned az elérhetőségi adataidat minimum:

  • a láblécben mindenképp,
  • a fejlécben (ehhez csinálhatsz egy külön vékony info sávot legfelülre, a menü fölé), 
  • a gyakran ismételt kérdések lista alatt („ha van olyan kérdés, amit nem válaszoltunk meg, akkor írj nekünk erre az e-mail címre” jelleggel),
  • az űrlap környékére (arra az esetre, hogy ha a legutolsó pillanatban bármi elbizonytalanítaná, vagy kérdése merülne fel neki, akkor kapásból, egyből ott legyen a szeme előtt az az elérhetőség, amin fel tudja venni veled a kapcsolatot és tud kérdezni, és ennek révén a bizonytalanságát meg lehet szüntetni).

Ha az itt felsorolt területeken elhelyezed az elérhetőségi adataidat, akkor rengeteget tettél annak érdekében, hogy építsd a bizalmat irányodba, kezeld a kétséget, és megfogd azokat a potenciális vásárlóidat, akik elbizonytalanodtak, lenne kérdésük, de nem tudják, hogy hol tegyék föl.

3. konverziónövelő honlap elem: Termék előnyök

Hangsúlyozom, előnyökről beszélünk, és nem tulajdonságokról.

Ehhez hoztam példákat is a jobb megértés érdekében.

1. Példa – Termék: Autó | Tulajdonság: 600 lóerős

Az, hogy a kocsi 600 lóerős, az csak egy tulajdonság. Azt kell megkeresni, hogy mi az emögött megbúvó előnye a potenciális vásárlódnak.

Itt egy fiatal férfi célközönség esetén lehet az az előny, hogy „könnyedén meghódíthatod” a csajok szívét. Ugyebár egy nagyon erős paripáról beszélünk, amit szoktak szeretni a vagány csajok a vagány srácoknál.

Viszont ugyanehhez az autóhoz egy teljesen más célközönségnél teljesen más üzenet, előny fog kelleni.

Egy családapánál például lehet az előny az, hogy „biztonságosan ki fogsz tudni jönni bármilyen előzésből” vagy „biztonságosan meg fogsz tudni bármilyen hirtelen szükséges fékezésnél”.

Ugyanaz a termék, de más-más célközönség. Emiatt más-más előny üzenetre van szükség, hiszen teljesen más a motivációja egy fiatal, csajozós srácnak, mint egy érett családapának.

Egy fiatal vagány csávót nem nagyon fog meghatni, hogy ő most biztonságban érezze magát vagy a családját (ami még nincs is). És egy középkorú családapát pedig cseppet sem fogja érdekelni, hogy vagánykodhat a csajoknál, hiszen már ott van a felesége, a két szép gyermeke, és nekik él.

Ugyanaz a termék, más-más célközönség, más-más üzenet, más-más előny.

Na de nézzünk még másik példát a tulajdonság vs. előnyre!

2. Példa: – Termék: Online oktató kurzus | Tulajdonság: rövid videók

Ennél a példánál nem hoztam több célközönséget, ellenben több szintre vittem le a tulajdonságból eredeztethető előnyt.

Mik ezek a szintek? Amikor próbálsz lejjebb menni az előnyök szintjén, azt érdemes keresned, hogy adott előnynek milyen további előnye lehet. Íme:

1. szint:

Mivel a kurzus sok rövid, picike kis videóból áll, ezért az ügyfélnek nem kell egy egybefüggő több órás kurzust végighallgatnia, nem kell egy helyben ülnie sokáig, nem kell elfáradnia.

2. szint:

A) Tehát a rövid videók egyrészt kényelmet nyújtanak neki.

B) Másrészt pedig a tanulás sokkal könnyebben beilleszthető a napi rutinjába, kevesebb a macera vele. Ez is a kényelmet segíti elő, egy másik oldalról megközelítve.

C) A rövid ismeretanyagok sokkal könnyebben megjegyezhetőek, egy rövid videó sokkal könnyebben feldolgozható, megérthető, ezáltal az így megszerzett tudás is stabilabb.

Micsoda előnyökre bukkantunk! És csak abból indultunk ki, hogy rövidek a videók.

De menjünk tovább! Van itt még egy példám neked.

3. Példa – Termék: Műszaki/IT termék | Tulajdonság: legmodernebb technológia

Bizonyára te is belefutottál már hasonló megfogalmazásba, „legmodernebb eszközöket használjuk, legmodernebb technológiával dolgozunk”.

Mi lehet itt a tulajdonság mögött rejlő értékes előny?

1. szint:

Egyrészt az, hogy a legmodernebb eszközök segítségével egyszerűbb tud lenni a munka, és ezáltal gyorsabbak tudnak lenni, mint azok, akik régimódi eszközöket használnak, gyorsabban fog elkészülni a munka.

2. szint:

Mivel gyorsak tudnak lenni, kevesebbet dolgoznak, ezért nem is kell annyi pénzt elkérniük a munkáért, tehát olcsóbbak tudnak lenni.

Így érdemes gondolkodnod, amikor termék előnyöket kell megfogalmaznod a weboldaladra (tulajdonságok helyett).

4. konverziónövelő honlap elem: Folyamat, ami ezután fog történni

Huh! Mit is takar ez pontosan?

Azt kell itt szemléltetned, és leírnod, hogy tulajdonképpen pontosan mi is fog történni az űrlap elküldése után.

Ugyanis nagyon sokakat az tart vissza a vásárlástól, jelentkezéstől (konverziótól), hogy egész egyszerűen nem tudják, hogy mi fog történni ezután. Ott van az űrlapnál. Már rég beírta adataid. És akkor még ott ül, hogy „Lenyomjam? Ne nyomjam? Mi lesz ezután?” Kétségek gyötrik, végül biztos, ami biztos alapon inkább bezárja az oldalt.

Persze, ezt most egy iciri-picirit eldramatizáltam, de mélyen legbelül valójában ez (is) játszódik le az emberek fejében.

Ezt a bizonytalanságot azonban tudod kiküszöbölni azzal, hogyha kerek perec, feketén-fehéren megmondod neki, hogy mi fog történni ezután. 

Sokakat tényleg csak ez az információhiány tart vissza a vásárlástól. És emiatt egyfajta félelem keletkezik bennük. Félelem az ismeretlentől, hisz nem tudják, mi fog történni ezután. Emiatt egy bizonytalanságban vannak. S igazából nincsen rosszabb dolog a bizonytalanságnál. Ha fixen tudom, hogy valami rossz fog történni, még az is jobb, mint az, hogy egyáltalán nem tudom, hogy mi fog történni.

Minimum az űrlap mellett, vagy alatt helyezzél el egy rövidebb leírást, amiben kifejted, hogy mi fog történni a gomb lenyomása után.

Érdemes minél inkább átlátható formázásban közölnöd az információkat, például azáltal, hogy pontokra, lépésekre bontod.

De szentelhetsz akár egy külön szekciót is ennek, amelyben ikonokkal, rövid címsorokkal, esetleg ezekhez fűzött nagyon rövid leírással szemlélteted a folyamatot.

Utóbbihoz példa lépések:

  1. Kapcsolatfelvétel
  2. Első konzultáció / Felmérő konzultáció
  3. Adategyeztetés
  4. Szerződés
  5. Közös munka
  6. Élvezed a boldog új életet

Noha én itt most 6 lépést határoztam meg, annak érdekében, hogy több mindenre adhassak példát, neked célszerű lesz 3, max. 5 lépésre szűkíteni a folyamatot, mert ezáltal azt tudod érzékeltetni, hogy ez a folyamat egyszerű, könnyű, kényelmes, nem megterhelő. Minél több pontot sorakoztatsz fel, annál bonyolultabb érzete lesz a potenciális vásárlódnak, és annál inkább megy el a kedve az egésztől.

5. konverziónövelő honlap elem: Bemutatkozás

Miért annyira fontos a bemutatkozás egy honlapon?

Azért, mert bizalmat épít, ha tudja a potenciális vevőd, hogy mégis kitől fog vásárolni, ki áll az egész mögött.

És természetesen nem fog tudni olyan szinten megismerni téged egy ilyen kis felületen, mint amennyire a legjobb barátját ismeri (akiben a legjobban bízik). Viszont ha már legalább az arcodat látja, és ez alapján van egy leírása rólad, tudja, hogy ki vagy te, honnan jöttél, akkor igazából már lehet azt mondani, hogy valamilyen szinten ismer téged.

Ha pedig valamilyen szinten ismer téged, akkor már valamilyen szintű bizalom automatikusan keletkezik az irányodba (azáltal, hogy megmutatod, hogy mitől vagy te hiteles).

Érdemes tehát olyan elemeket belerakni a bemutatkozásodba, ami hitelt épít.

Például hitelességi számadatokat:

  • milyen szakképesítésed van,
  • mennyi ügyfeled volt,
  • milyen ügyféllel elégedettségi arányod van.

(Természetesen akkor érdemes kihelyezned ezeket a számadatokat, hogyha nagyon jók :)).

Ha már valamilyen szinten ismer téged a potenciális ügyfeled, akkor vagy automatikusan kialakul benne egy szimpátia vagy épp ennek a szöges ellentéte történik, ami szintén jó a számodra!

Ha azt látja a potenciális ügyfeled, hogy vannak közös vonásaitok akkor akarva, akaratlanul kialakul egyfajta szimpátia benne irántad.

Ha pedig azt látja, hogy nagyon más az értékrendetek, semmi közös sincs bennetek, és igazából teljesen más jellegű emberek vagytok, és ő nagyon nem tud azonosulni azzal az életszemlélettel, ahogyan te jöttél, ami te vagy, amit te képviselsz, akkor igazából jobb is, hogyha elválnak az útjaitok, mert ebben az esetben őbelőle egy rossz vásárló, egy rossz ügyfél lenne, akit te sem szeretnél, és csak nyűg lenne a nyakadon. Frusztrálna, stresszelne, és nem érné meg vele foglalkoznod. Örülj, ha az ilyen ügyfelektől megmenekülsz 🙂

Mit tartalmazzon a bemutatkozás rész a honlapodon?

Hogyan lehet jól csinálni a bemutatkozást?

Nos, semmiféleképpen nem úgy, hogy „Cégünk alakult 1940-ben, 98625692 ISO minősítéssel rendelkezik, és öt munkatársunk szakadatlan, dolgozik a magas minőségért, és a legmodernebb technológiákkal rendelkezünk…”

ZzzzzzzzZzZzzzzzZzzzZZzzzzz 😴😴😴

Ez így baromi unalmas!

Oké, így ne! De akkor hogyan?

Honnan indultál?

Először is mindenféleképpen legyen benne, hogy „honnan jöttél” – na itt most nem arra, hogy melyik városból származol, hanem arra, hogy – mi volt a kiindulási alapod, ami azon az úton elindított, hogy ezt a témával kezdtél el foglalkozni, ezt a szolgáltatást nyújtani, ezt a terméket árulni.

Milyen utat jártál be?

Következőképp mondd el, milyen utat tettél meg, miket tettél eddig és milyen utat jártál be a fejlődésed érdekében? Mutasd be, hogy hogyan jutottál el idáig! Nem kell egyébként ezt hű de hatalmas részletességgel, hogy pl. milyen iskolákat végeztél. Ez amúgy senkit nem érdekel. (Kivétel az ügyvéd, orvos és a hasonló szakmák, ahol komoly hitelnövelő szerepe lehet a felsőbbfokú iskolai végzettségeknek. De ezek a kivételek.)

Ehelyett arról írj, hogy milyen volt a lelki életutad, mit miért csináltál, vagy egy adott képzést miért végeztél el?

És mit kaptál általa, mit tanultál belőle?

Ezek mentén érdemes gondolkodnod.

Mi a te miérted?

Mindenféleképpen célszerű beszélned arról, hogy mi a te miérted mindamögött, amiről a terméked, szolgáltatásod szól! Miért kezdtél bele és mi az amiért csinálod, ami motivál mind a mai napig is? Mi a célod küldetésed ezzel? Miért gondolod, hogy ez jó és ez kell az embereknek?

Ha erről beszélsz, azzal sokkal közelebb tudsz kerülni az emberekhez, és sokkal jobban meg tudod őket győzni arról, hogy erre tényleg szükségük van, és nem csak azért árulod ezt, merthogy kell a pénz, hanem azért, mert te hiszel ebben a termékben, és te hiszel abban, hogy ez jó az embereknek és jó személy szerint őneki, aki azon sorokat olvassa.

Hitelességi számadatok

Érintőlegesen beszélünk már róla fentebb. Most következzen néhány példa hozzá:

  • 86 elégedett ügyfél
  • 96,8%-os ügyfél elégedettségi arány
  • 127 boldog mosoly

Bármi jöhet ide, ami nálad releváns lehet, és amit elég pozitívnak (magas számúnak) érzel ahhoz, hogy pozitívan befolyásolja a megítélésedet.

Ezeket a hitelességi számadatokat – hogyha csak egy-kettő, vagy nem olyan erősek – beépítheted az egyszerű szöveges formázású bemutatkozásba is.

Vagy készíthetsz nekik a bemutatkozás alatt (vagy fölött) egy teljesen külön tartalmi blokkot az oldalon.

Bizonyára te is találkoztál már itt-ott ilyen blokkokkal, de most bedobom ide az én jelenlegi hitelességi számaimat a főoldalról:

Egyébként érdemes megnézned a Főoldalamon található bemutatkozós részeket. Valójában 2 tartalmi blokk is lényegében bemutatkozás nálam, illetve az én értékeimről, erősségeimről szól, hogy mivel tudok többet, jobbat, szebbet, egyszerűbbet, élvezetesebbet nyújtani az ügyfeleimnek, mint más weboldal készítők. Ugorj a Főoldalra és nézd meg az „Én leszek a személyi webesed” és a „13+1 kendőzetlen tény rólam” és blokkokat.

Itt pedig láthatsz egy jó kis Instagram posztot, ahol további konkrét példákat mutatok neked kreatív hitelességi számadatokra: https://www.instagram.com/p/CRB3pAUNLk9/

Fénykép

Valamint, ha lehetőség van rá, akkor mindenféleképpen érdemes fotót is kihelyezni. Ha egyedül dolgozol, akkor magadról, ha csapatban, akkor a csapatról.

Ez akkor is fontos, hogy ha nagyobb cég vagytok. Ugyanis végső soron minden ember egy másik embertől vásárol. Hisz minden cég mögött emberek állnak. És sokkal könnyebb és élvezetesebb egy emberi érzelmekkel teli emberi arctól, hús-vér emberektől vásárolni, mint egy totálisan személytelen logótól.

Az emberi kapcsolódás bizalmat szül. A bizalom pedig vásárlást.

Ezzel az 5 fontos honlapelemmel készültem a számodra. Ezeket mindenféleképpen érdemes elhelyezned a weboldaladon – illetve a landing oldalaidon, értékesítési oldalaidon – annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb eredménnyel tudjon konvertálni az oldalad.

Összefoglalás

A legfontosabb honlap elemek tehát még egyszer összefoglalva:

  1. Referenciák, vevő vélemények, ügyfél, illetve vásárlói értékelések
  2. Elérhetőségek (lehetőség szerint láblécbe, top infósávba, űrlap környékén, gyakran ismételt kérdések alatt
  3. Termékelőnyök (ne (csak) tulajdonságokról, technikai adatokról beszélj, hanem ezekből eredeztethető tényleges – rövid, közép, hosszú távú – előnyökről)
  4. Folyamat (mi fog pontosan történni azután, hogy lenyomja a honlap látogató a „kérem” gombot)
  5. Bemutatkozás (ami nem az unalmas, régi sablonos fajta, hanem emberi kapcsolódó, érzelmes, ami tartalmazza, hogy mi a te miérted, honnan jöttél, milyen utat jártál be, kik vagytok ti lehetőség 
  6. Fotó (rólad/csapatról)

Szívesen olvasnál még hasonlókról? Rendszeresen megjelenő hírleveleimben ilyen és egyéb, vállalkozással, online marketinggel, web-/landing oldal készítéssel kapcsolatos fontos tudnivalókat osztok meg. Ha szeretnéd kimaxolni a vállalkozásodban lévő potenciált, akkor iratkozz fel ezekre a hasznos levelekre!

ProduktON! hírlevél feliratkozás

Egy utolsó kiegészítés

Még jobb egyébként, hogyha a bemutatkozásodat videós formában is elkészíted. A videóval – amelyen a potenciális vásárlód nem csak lát téged, hanem hallja is a hangodat, látja a gesztusaidat, érzi a stílusodat – sokkal jobban fog tudni hozzád kapcsolódni. Ez pedig – mint azt már megbeszéltük – mind növeli a vásárlás esélyét.

Bízom benne, hogy nagyon hasznos volt ez az 5 konverziónövelő honlap elem a számodra.

Hogyha van kérdésed a témához kapcsolódóan, akkor írd meg nyugodtan kommentben, nagyon szívesen válaszolok minden kérdésre.

Ha egyéb – weboldallal, landing oldallal, egyéb online marketinggel kapcsolatos – kérdésed lenne, akkor pedig gyere a ProduktON! közösség Facebook csoportba, és tedd fel ott. Szívesen látlak, és igyekszem legjobb tudásom szerint megválaszolni minden kérdésedet.

Ha pedig szeretnéd profi mód kivitelezni akár a fenti 5 konverziónövelő honlap elem egyikét, akár más weboldalkészítési / landing oldal készítési / -optimalizálási teendőt, vagy elakadtál a vállalkozásodban, és jó lenne egy külső szem, szakértő, aki segít továbblendülni a holtponton, és elérni a kívánt célokat, akkor vedd fel velem most a kapcsolatot:

Nagyon sikeres és produktív vállalkozást kívánok neked! 🙂

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Küldés e-mailben
Nyomtatás

Kövess be!

Ha szeretnél értesülni hasonló cikkekről, vagy szívesen tanulnál rövidebb tartalmakból, akkor kövess az alábbi felületeken:

A szerzőről:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Instagramon rengeteg értékes, vállalkozásfej­lesztő posztot találsz. A sztorikon keresztül pedig betekintést nyerhetsz magánéletembe.
Kövess be: @produkton.melinda

TikTokon max. 1-2 perces videókon keresztül sajátíthatod el a weblap készítés és online marketing csínját-bínját.
Kövess be: @produkton.melinda

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Akkor csak kattint ITT a [Kedvelés] gombra!

 

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
E-mail

Ezek is érdekelhetnek:

50%

Mindjárt kész vagy! Félúton jársz.

Kérlek, add meg, hova küldhetem a valódi pénztermelő honlapok elengedhetetlenül szükséges pontjait, és máris postázom Neked virtuálisan :)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked a vevőmágnes csali 9 pontos csekklistáját!

A jelentkezéssel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.