Hogyan növeld a landing oldalad hitelességét

Hogyan növeld a landing oldalad hitelességét

Egy csomóan látogatják a weboldalad, mégsem vásárolnak? Mitől lehet ez? Valószínűleg azért, mert nem elég ütős a landing oldalad. Most hoztam neked 8+2 olyan (nem csak) értékesítési oldal elemet, melyek használatának köszönhetően nagyobb eséllyel fognak vásárolni a látogatóid a honlapodon. Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, ami […]

Mi az a CDN?

Mi az a CDN, és mire használjuk?

A mai blogcikkben arról fogok neked mesélni, hogy hogyan tudod felgyorsítani a weboldalad, abban az esetben, ha külföldi a célközönséged, vagy külföldi a tárhelyszolgáltatód. Ilyenkor érdemes használnod a CDN-t. De hogy mi is az a CDN, és miért olyan hasznos, azt lentebb láthatod. Jobban szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort […]

20+ Facebook marketing célközönség

Facebookon hirdetni ma már szinte kötelező. Viszont nem mindegy, hogy kinek hirdetsz. Ebben lesz segítségedre a mai cikkem, ahol több mint 20 célközönséget mutatok neked, melyekkel növelheted a Facebook hirdetéseid eredményességét. Elmagyarázom azt is, hogy mi az a hideg és meleg célközönség és hogy hol találod meg az ezen csoportokba tartozó vásárlóidat. Ha inkább videós […]