Félelmektől vezérelve

Az érzelmek és a vásárlás kapcsolata

Az emberi érzelmekről fogok neked mesélni a legújabb cikkemben, pontosabban arról, hogy a különböző vágyak és félelmek hogyan tudják befolyásolni a vásárlási döntéseinket, akár pozitív, akár negatív irányba. Egy saját példán keresztül pedig megmutatom, hogy a veszteségtől való félelem milyen erősen hat ránk a vásárlásaink során. Hogyha inkább videós formában szeretnéd látni a cikket, akkor […]

Vásárlói útvonal – Hogyan csinálj vásárlót egy érdeklődőből?

A vásárlói útvonal lényege, hogy nem tudsz eladni annak, aki még csak nem is kíváncsi a termékedre aki még csak

Ismét egy izgalmas témát fogunk körül járni. Ez pedig nem más, mint a vásárlói útvonal. Szép angol kifejezéssel „buyers journey”. 67% Ez egy óriási szám! Igaz? Mit gondolsz, mi lehet ez a 67%? Ez azoknak a vásárlóknak az aránya, akik már azelőtt meghozták a vásárlási döntést, hogy egyáltalán kapcsolatba kerültek vagy kapcsolatba léptek volna azzal […]