Esettanulmány Halász Dórával a hazai MailerLite-osok tündérkeresztanyjával

Halász Dóra - MailerLite tanfolyam értékesítési landing oldal esettanulmány

Ismerd meg a landing oldal történetét, ami 0 hirdetési költséggel, mindössze 400 fős e-mail listával, 90%-ban visszahozta az árát már az első kampánynál.

A cikkben látni fogod az oldal egy-egy részletét, amely teljesen más arculattal rendelkezik, mint a jelenlegi dorahalasz.hu, és főleg ML Akadémia / MailerLite Akadémiaként hivatkozom a szolgáltatásra, amelyet a landing oldal értékesített, holott ma már egyszerűen MailerLite tanfolyamként szerepel az oldalon. Ennek oka, hogy együttműködésünk után az oldal átesett egy komplett márkaváltáson (más név, más domain, más arculat), amelyet már Dóri önmaga végzett el. De ha összehasonlítod az eredeti oldallal, láthatod, hogy a szövegek és a szerkezeti felépítés változatlan maradt, ahogy a legtöbb kép is (maximum minimális módosítás volt eszközölve rajtuk).

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Hogyan indultunk?

Dórinak már megvolt egy ideje a weboldala az akkori legfőbb termékével, a MailerLite Akadémia online kurzussal, amikor belekezdtünk először egy tanácsadási folyamatba. Ahogy azonban haladtunk előre az alkalmakkal, megjelent benne az igény, hogy jó lenne, ha egy profi még többet ki tudna hozni a weboldalából. Ezért megbízott a MailerLite tanfolyam és hozzá kapcsolódó WooCommerce tanfolyam értékesítési landing oldalának készítésével. Mellette pedig tanácsadás eredményeként megszülető „webinárium jelentkezési oldallal”… De hogy ez miért idézőjeles, arról mesélek részletesebben ebben a tanulmányban.

Pénzügyi kihívás

Ráadásként úgy vágtunk bele ebbe a projektbe, hogy az ehhez szükséges összeg nem állt rendelkezése Dóri bankszámláján, bár ezt a részét csak utólag mesélte el nekem.

Volt ugyan némi lekötött pénze, amit azonban – mindnyájan tudjuk – nem érdemes feltörni a lejárat végéig. De ez adott neki némi biztonságot.

Én úgy voltam vele, hogyha nem tudom összeszedni ezt a pénzt, amit neked ki kell fizetnem, amikor küldöd a számlát, akkor van egy lekötött értékpapír számlám, azt feltöröm, és majd akkor abból ki fogom tudni fizetni.

De ezt leszámítva nagyon nem volt meg a projektre szánt összeg Dórinál.

Amiatt nem stresszeltem, hogy téged kifizesselek. Az majd, hogy mi lesz utána,  az már egy másik kérdés lett volna…

Most lelövöm előre a poént, ugyanis semmi szükség nem volt arra, hogy Dóri a megtakarításához nyúljon. És hogy miért, az pedig az esettanulmányból kiderül.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Dóri személyes kihívása

Dóri korábban vitt már egy webshopot, a Minimemot. Így bár az itt szerzett tapasztalatai bizonyos szintű technikai ismereteket adtak neki, amikor a MailerLite Akadémia projektjéhez érkezett, egy új területtel és kihívással kellett szembenéznie. A webdesign és – ahogy ő fogalmazott – a marketinges megfogalmazás számára idegen terület volt, ezek akadályt jelentettek számára.

Tudtam, hogy amit adok, az jó. De óriási blokk volt számomra, hogy nem tudtam úgy emberi nyelven megfogalmazni, hogy az marketinges is legyen, tehát hogy eladjon, és kellően alátámassza a termék előnyeit, hasznait az embereknek. Ez már ilyen science fiction volt a számomra.

A cél az volt, hogy az akkori MailerLite (ML) Akadémia honlapja egyértelműen kommunikálja az ő általa kínált értékeket és szolgáltatásokat, de ehhez szüksége volt valakire, aki segít neki ezt a kommunikációt megfogalmazni és strukturálni.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

A projekt kihívása

A kihívás tehát nem csak egy esztétikailag vonzó értékesítési landing oldal létrehozása volt, hanem egy olyan hatékony kommunikációs stratégia kidolgozása is, amely tükrözi Dóri szakértelmét, személyiségét és a MailerLite tanfolyam által kínált értékeket.

Fontos volt továbbá, hogy az oldal ne csak a saját ízlését tükrözze, és passzoljon az aktuális arculatba, hanem hogy valódi funkciót töltson be, és segítse Dórit üzleti céljai elérésében.

Tervezési és Fejlesztési Folyamat

A projekt tervezési és fejlesztési folyamata szoros együttműködésen alapult. Első lépésként egy részletes brief készült, amely segített Dórinak tisztázni és strukturálni gondolatait. Ez a brief nem csak a projekt irányát határozta meg, hanem lehetővé tette, hogy Dóri jobban megértse saját igényeit és céljait. A brief elkészítése kezdetben nehéznek tűnt számára, de végül segített abban, hogy egyértelműen meghatározzuk a projekt céljait és irányát.

Sokkoló volt a brief, még így két év távlatából is. Szerintem semmilyen szakmában nem ilyen alapos senki. Én dolgoztam más kivitelezőkkel is, és durva, hogy mennyire másképp állnak ügyfelekhez, mint te. És te már két éve is ezt nyújtottad az ügyfeleknek.

Emellett Dóri később arra is rájött, hogy bár ez akkor egy komoly munka volt a számára, valójában hosszú távon rengeteg időt spórolt meg neki és könnyítette meg az életét, hiszen immáron kristálytisztán láthatta, hogy kiknek és mit értékesít, és az pontosan milyen előnyöket jelent a célközönsége életében.

Én abban a pillanatban még nem gondoltam, hogy így megkönnyíti az életemet, mert akkor ott egy brutál feladatnak éreztem…

Ahogy végül azt is elismerte, hogy egy sokkal magasabb minőségű értékesítési szöveget lehet kihozni a megfelelő információkból (ehhez pedig szükséges a megfelelő alapok lefektetése egy részletes brieffel).

Nem gondoltam, hogy a briefből ki lehet hozni azt, ami te kihoztál. Volt ugye már alapból egy szöveg, és én azt gondoltam, hogy annyi történik majd, hogy ez a szöveg egy kicsit jobban lesz megfogalmazva. Ha egy 10-es skálát nézünk, akkor az eredeti szöveg 2-es volt, és azt gondoltam, hogy az új szöveg majd 5-ös lesz. De az általad írt szöveg 15-ös lett a 10-es skálán 🙂 Nem gondoltam, hogy amit én a briefedbe írogatok információ morzsákat, nem kerek egész mondatokat, hogy abból olyan szöveg lesz kidolgozva, ami olyan, mintha a tudatalattimba láttál volna. Ami belőlem nem tudott kijönni, azt mintha megérezted volna, hogy ott vannak bennem ezek mélyen. Én nem hittem el, hogy ilyen létezik, hogy ez így meg tud történni.

A közös munka során különös figyelmet fordítottam arra, hogy a landing oldal designja és tartalma szorosan összhangban legyen Dóri személyiségével és üzleti céljaival. A fejlesztési folyamat során folyamatosan egyeztettünk Dórival, hogy biztosítsam, hogy az oldal minden szempontból megfelel az ő elvárásainak és igényeinek.

Ez a közös munka nem csak egy hatékony sales oldalt eredményezett, hanem Dóri számára is tanulságos volt, hiszen jobban megértette a marketing és értékesítési kommunikáció fontosságát és módját.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

A megoldás és alkalmazott stratégiák

A megoldás középpontjában egy olyan landing oldal állt, amely tökéletesen ötvözi a funkcionális design-t és a hatékony marketing kommunikációt.

Az alkalmazott stratégiák közé tartozott:

  1. Részletes briefing és igényfelmérés: Ez segített megérteni Dóri pontos igényeit és céljait, és kihozni belőle mindazt a mélyen rejlő információt, amelyet egyébként nem tudtunk volna megszerezni.
  2. Személyre szabott tartalom és design: A honlap minden elemét a meglévő arculathoz, valamint Dóri személyiségéhez és üzleti céljaihoz igazítottam.
  3. Hatékony marketing kommunikáció: A szövegezés és a vizuális elemek úgy lettek kialakítva, hogy azok erősítsék a márkát, vonzzák a célközönséget, és lehetővé tegyék a lehető leggyorsabb és legkönnyedebb információ feldolgozást.
  4. Folyamatos egyeztetés és visszajelzés: Ez biztosította, hogy a projekt minden szakaszában, hogy Dóri elképzelései és visszajelzései érvényesüljenek.
Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Mi mindent kapott Dóri az együttműködésünknek köszönhetően?

Sablont a további landing oldalakhoz

További landing oldalakat tudott felépítetni az általam biztosított alapra. Ezeknél az új oldalaknál már nem kell nulláról kialakítani a szerkezetet, átgondolni, hogy hogyan nézzen ki, sőt nagyon sok grafikai elemet – vagy akár komplett szekciókat – az új oldalaknál ugyanúgy fel tud használni.

Szövegeket e-mailekhez, posztokhoz, további oldalakhoz

Az általam készített két landing oldal (a tanfolyamot értékesítő és a „webinárium” jelentkezési oldal) szövegeiből Dóri rengeteget tudott hasznosítani már eddig is a különféle egyéb tartalmaiban, és teszi ezt a továbbiakban is. Külön kiemelte, hogy több szöveget is felhasznált már a következő tanfolyamánál, és hogy a MailerLite tanfolyam első kampányánál (a fentebb említett egyszerű e-mail kampánynál) is szinte csak copy-paste-elve küldte a leveleket, ugyanis a kampány e-mailek szövegeinek legalább 80%-a már készen volt az általam készített landing oldal révén.

Azért ez nekem egy brutál mankó.

Jobban megismerte a saját márkáját

A brief olyan kérdésekbe megy bele, amelyek révén már a kitöltéskor komoly felismerések keletkeznek, illetve rákényszerít, hogy olyan témákon gondolkodjon el a vállalkozás tulajdonosa, amelyek fontosak a vállalkozás fejlesztése szempontjából, de amit egyébként nem tenne meg. A végső szöveg révén pedig még több hasznos információ ki tud jönni ezekből, amelyeket aztán fel lehet használni a későbbi marketing kommunikációkban.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Rengeteg időt és pénzt spórolt meg

Az pedig pláne biztos, nagyon igaz, hogy időt, pénzt spóroltam meg. Nekem most már tényleg az a tapasztalat, és egy mindenkinek azt mondanom, hogy amiben ő akar bármit is lépni, ott kérje szakember segítségét. Mert… lehet, hogy elsőre sokkoló az az összeg, amit kérnek, de az, hogy mennyi időt meg tud spórolni neked az, hogy valami normálisan van megcsinálva, az szerintem brutális.

Ezt ha nekem 3 évvel ezelőtt mondja valaki, akkor nem hiszel neki, mert biztos csak egy közhely. De aki már átment egy csomó mindenen, és a saját bőrén tapasztalt, az tudja csak igazán, hogy tényleg mennyit spórol időben egy profi kivitelező, ami igazán jó abban, amit csinál.

És persze, brutál összegeket tud nyerni általa…

De az meg, hogy mennyi időt lehet spórolni, az meg aztán szerintem pénzben nem mérhető.

Igényes weboldalt, ami emeli a bizalmat

Dóri szerint egy igényes weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy vállalkozóként mi és termékünk hitelesek maradjunk a célközönségünk számára. Ahogyan ő fogalmazott, ez a mi elsődleges digitális névjegyünk, és sok mindent elárul az emberről.

Ezen véleményével pedig maximálisan egyet is értek. És nem azért, mert weboldal készítéssel foglalkozom. Pont hogy fordítva. Azért foglalkozom weboldal készítéssel, mert ez az egyetlen felület, ahol kellő minőségben és mennyiségben, kellő rendszerezettséggel és kellő formátumban át lehet adni a célközönségünk számára mindazt az információt, ami ahhoz szükséges, hogy meggyőzzük őt a vásárlásról.

Természetesen pusztán social media jelenléttel is lehet sikeres vállalkozást építeni, azonban a 1000%-ig biztos, hogy ott

  • nem fogsz tudni automatizmusokat kiépíteni, ennél fogva pedig mindörökre a saját idődet kell beletolnod nagy mértékben;
  • nagyon sok esetben csak kacifántos vásárlási folyamaton fogod tudni végig vinni az érdeklődőket, ami csökkenti az ügyfélélményt;
  • sokkal nehezebb dolgod lesz, hogy bemutass minden, a meggyőzéshez szükséges információt a megfelelő formában.

Mindemellett én is azt vallom, hogy a kezdetek kezdetén, az első néhány vásárló megszerzésééig, amíg egyszerűen sehogy sincs keret egy weboldalra, addig lehet csak social médiából építkezni. Azonban mindenképp célszerű megtenni ezt a befektetést, amint kicsit is van rá anyagi lehetőség, mert megfelelő ügyfélútvonallal exponenciálisan fogja növelni a bevételeket.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Rákényszerült a következő lépésre, ami elengedhetetlen volt számára a tovább fejlődéshez, és amit máskülönben hónapokig halogatott volna

Ennek megértéséhez szükség van egy kis kitekintésre.

A MailerLite tanfolyam értékesítési oldala mellett készítettem Dórinak egy másik landing oldalt is, ami egy webinárium feliratkozó oldal lett volna eredetileg. A webináros értékesítési folyamatot a tanácsadások alkalmával beszéltük meg. Azonban végül nem lett webinár, hanem egy előre felvett mini-tréning videó (prezentációval tálalva). Dórinak ugyanis nem sikerült legyürkőzni a webinárral szembeni ellenállását, mint ahogy ez a legtöbbekkel megtörténik, aki először tartana élőben előadást úgy, hogy még a nem élő videózásban sem érzi magát túlságosan komfortosan. Akkor se szeretett volna igazán webinárt tartani, és most se – ahogy elmondta.

A prezentáció + előre felvett videó elkészültét azonban már mindenképp kötelezővé tettem a számára. Ha a webinárt nem is, de ezt legalább mindenképp csináljuk meg. Ezzel pedig sikerült széttörni nála egy lelki blokkot, és megtenni egy következő lépést, amit máskülönben még hónapokig, talán évekig halogatott volna.

Ezért is hálás vagyok neked, hogy akkor én rá lettem kényszerítve erre, hogy csináljam meg ehhez a videót. Az én jól felfogott érdekemben. Szigorú és következetes voltál. Megbeszéltük, hogy mikorra vállalom a videó prezijét, és akkor nekem időre mutatnom kellett neked, hogy kész van már a prezi. Meg útközben is folyton kérdezgetted, hogy hogyan állok vele. Ezt is biztos, hogy szerintem 1,5 évig húztam volna, ha te nem lettél volna ott mellettem. Ez lerövidült 1 hónapra. Mert ott volt bennem, hogy megbeszéltük a határidő, hogy mikorra legyek kész vele, mert arra már elkészül az oldal is, és ciki lett volna, ha nem vagyok kész vele időre.

Belső gátat romboltunk le

A folyamatos ösztökélésemnek köszönhetően a videózással kapcsolatos belső korlátozó hiedelmét is sikerült szétbombáznia Dórinak.

És az is egy gátat bontott le bennem, hála neked, hogy túl lehet lendülni a kezdeti videózási félelmen, és lehet egy ilyen videós anyagot is csinálni. Gyakorlatiag lebontottad ezt a parámat is. Ha ezt nem csinálom meg, akkor szintén lehet, hogy eltelik vagy 1-1,5 év, mire el tudom löködni magamat odáig, hogy bármit is videózzak, videóban kommunikáljak embereknek. Ez, hogy ezen túl tudtam lendülni, ez is hozzásegített nagyon sok dologhoz, amik mind kellettek ahhoz, ahol ma tartok a vállalkozásommal.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Eredmények

A projekt eredményei lenyűgözőek voltak már a legelső kampány alkalmával.

Dóri nem igazán értett a hirdetésekhez, és akivel akkoriban dolgozott hirdetéskezelő, vele sem mentek annyira jól a dolgok, ezért nem akart hirdetést alkalmazni az új landing oldal első kampányánál.

Így hát maradt az, amiben ő jó volt: az e-mail marketing.

Akkoriban kb. 400-an voltak a hírlevél listáján, és nekik indított egy kb. másfél hetes (kb. 8 levélből álló) e-mail kampányt. Hírlevél olvasóinak aránya átlagosan 50%, így kb. 200 emberhez jutott el ezen időszak alatt.

A kampány apropója a megújult oldal mellett az volt, hogy 1 órás ingyenes tanácsadást kínált a tanfolyam vásárlóknak.

Akkor volt az első döbbenet… Én azt szoktam meg, mikor alkalmazott voltam, hogy 80-120 ezer forintot lehet egy hónapban keresni. Emiatt akkor nekem ez egy döbbenet volt, hogy milyen sokat lehet milyen rövid idő alatt keresni.

Mennyi is pontosan az annyi?

A végszámlát 498.000 Ft-ról állítottam ki Dórinak. Írtam a cikk elején, hogy ez az összeg nem állt rendelkezésre Dórinak. De nem kellett feltörnie az értékpapír számláját sem hozzá. Ugyanis a másfél hetes e-mail kampánnyal, amit mindössze 400 feliratkozónak küldött ki 20.000 forint híján megkereste ezt az összeget.

Azt mondják, hogy mindig van egy első. Nekem ez volt az első olyan élmény, hogy egy nagyobb összeget lehet keresni egyszerre. 

Azóta pedig már közel 10 millió forintot termelt Dórinak csak ez az egy oldal. (Egészen pontosan 9.713.774 forintot, amelyből, kb. 1,5 millió forint az „Online tanfolyam készítő” tanfolyam + MailerLite tanfolyam együttes kampányából született.) Emellett pedig – egészen biztos vagyok benne, hogy további sok millió forintot hoztak a számára azok a – más szolgáltatásokhoz kapcsolódó – landing oldalak, posztok és e-mailek, amelyeket az általam készített landing oldal mintájára és alapjaira épített fel.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Mi lett volna, ha…

Lehet, hogy valamikor eljutottam volna odáig, hogy ha nem veled találkozok, akkor valaki más megcsinálja, de hogy az biztos, hogy nem akkor. Tehát, hogy szerintem pénzt és időt is vesztettem volna. És mondom, nekem kevésbé fáj a pénz, mert szerintem az, hogyha én valamivel elszütyögök két évet, mondjuk egy félév helyett, akkor az tényleg azt gondolom, hogy időben nem mérhető. Biztos, hogy nem tartanék ott, ahol most, az ezer százalék.

Ha Halász Dóra nem vállalja ezt a projektet velem, a vállalkozására gyakorolt negatív következmények jelentősek lehettek volna.

Kevesebb konverzió a MailerLite tanfolyamnál

Először is, mivel a MailerLite tanfolyam értékesítési landing oldalának szövege és vizuális megjelenése kevésbé hatékony maradt volna, mellette pedig a tanfolyamot promótáló e-mailek és későbbi hirdetések szövege sem tudott volna merítkezni a hatásos szövegekből, mindezek következtében Dóri jóval kevesebb vásárlót (tehát jóval kevesebb bevételt) szerzett volna.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Rengeteg időt vesztett volna

Mindaddig, amíg nem volt egy igazán ütős szöveg a MailerLite tanfolyam értékesítéséhez, Dórinak a nulláról kellett volna kitalálnia minden e-mail és poszt, hirdetés szövegét. Ezzel pedig sok-sok órányi időtől esett volna el, amit viszont így az új sales oldal megnyert neki.

Pénzt veszíthetett volna

Ha minden marad a régiben, és Dóri a régi oldallal állt volna neki komolyabb fizetett hirdetési kampányoknak, akkor – az alacsonyabb konverziós arány miatt – sok pénzt ott hagyhatott volna az asztalon.

Talán mai napig nem küzdi le a videózással szembeni félelmét, és készítene szuper sztorikat

Ahogy korábban már írtam, a prezentációs tréning videó felvétele egy óriási mérföldkő és lelki fejlődés volt Dóri számára. Amire, ha nem kényszerítem rá, talán mind a mai napig nem vetkőzi le gátlásait, és nem érez rá a videózás ízére. Márpedig mostanában már fantasztikus sztorivideókat szoktam látni tőle, mind edukatív, mind értékesítési témában. Igazán kiemelkedő, még a marketinges szakmán belül is.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

A zárást átadom Dórinak

Bátran kijelenthetem, hogy én a mai napig nem bántam meg.

Nekem akkor ez egy nagyon nagy összeg volt. Nem tudom, hogy milyen árakon dolgoznak mások, de azért nem volt egy olcsó történet már akkor sem.

De egy pillanatig nincs bennem semmiféle megbánás érzés, hogy „Úristen, miért fizettem ki? Mert amúgy meg lehetett volna úszni ezt az összeget.”

Sőt, bennem csak az az érzés van, hogy ez mennyire klassz! Mert tényleg olyan oldal lett, amit álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen létezik, hogy ilyet lehet csinálni, hogy ez ilyen überprofi és minden álmomat, vágyamat teljesítette.

És én baromira hálás vagyok azért, hogy akkor és ott így találkoztunk, és lett egy ilyen kapcsolódás, és te csináltad meg, mert tuti, hogy rengeteget dobott azon, hogy hol tartok most.

Halász Dóra - MailerLite Akadémia landing oldal

Ha te is szeretnél egy landing oldalt, ami megkönnyíti számodra a vállalkozást (hírlevél és poszt készítést), és sok vevőt hoz a házhoz, akkor jelentkezz az alábbi oldalon, vagy írj egy egyszerű emailt itt:

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Küldés e-mailben
Nyomtatás

Kövess be!

Ha szeretnél értesülni hasonló cikkekről, vagy szívesen tanulnál rövidebb tartalmakból, akkor kövess az alábbi felületeken:

A szerzőről:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Instagramon rengeteg értékes, vállalkozásfej­lesztő posztot találsz. A sztorikon keresztül pedig betekintést nyerhetsz magánéletembe.
Kövess be: @produkton.melinda

TikTokon max. 1-2 perces videókon keresztül sajátíthatod el a weblap készítés és online marketing csínját-bínját.
Kövess be: @produkton.melinda

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Akkor csak kattint ITT a [Kedvelés] gombra!

 

YouTube-on 20-40 perces videókban részletesebben is megismerhetsz egy-egy konkrét témakört.
Iratkozz fel csatornámra: ProduktON!

Ha hasznosnak találtad a cikket, oszd meg ismerőseiddel, akikek szintén hasznos lehet:

Facebook
LinkedIn
E-mail

Ezek is érdekelhetnek:

50%

Mindjárt kész vagy! Félúton jársz.

Kérlek, add meg, hova küldhetem a valódi pénztermelő honlapok elengedhetetlenül szükséges pontjait, és máris postázom Neked virtuálisan :)

Pipáld be, ha meg szeretnéd kapni az extra tudásanyagot és online marketinggel és weboldalkészítéssel kapcsolatos oktatásokat, ötleteket, tanácsokat, ajánlatokat.

A gombra kattintáttsal elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.

Szuper döntés!

Kérlek, add meg, milyen e-mail címre küldhetem el neked a vevőmágnes csali 9 pontos csekklistáját!

Pipáld be, ha meg szeretnéd kapni az extra tudásanyagot és online marketinggel és weboldalkészítéssel kapcsolatos oktatásokat, ötleteket, tanácsokat, ajánlatokat.

A gombra kattintással elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót.