Gratulálok a döntésedhez! Az 5 piackutatási eszköz és útmutatójuk már úton van az e-mail fiókodba.
De nem csak ez az eszköz létezik, amellyel felfedezheted a piacodat, és hogy hogyan, hol és mit érdemes kommunikálnod a célközönségednek.
Ezzel kapcsolatosan van most számodra egy szuper ajánlatom. Nézd meg! ?
Tudd, hogy mire van szüksége a piacnak,
és könnyebben mennek majd az eladások!
Most kezedbe kapod a célközönséged szívéhez vezető GPS-t!
Ahhoz, hogy eredményes vállalkozást tudj építeni, és több embernek tudd eladni a termékedet, szolgáltatásodat, pontosan ismerned kell, mi van a célcsoportod fejében.
De hogyan tudhatod meg, hogy mi van az ő fejükben?
Ezt mutatja meg neked lépésről lépésre a Piackutatás Mesterkurzus
A piackutatás legfőbb ígérete, hogy segít Neked megérteni a célcsoportod észjárását.
Általa megismered, hogy milyen felületeken és hogyan kell kommunikálnod potenciális vásárlóidnak annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vevőt tudd megszerezni, méghozzá a lehető legnagyobb haszonnal.
Ha tudod, hogy hol van a célcsoportod, akkor tudod, hogy HOL kell kommunikálnod nekik.
Akár időt (saját magad írod a posztokat), akár pénzt (hirdetsz) fektetsz a kommunikációdba, ebben a helyzetben egyiket sem engedheted meg magadnak, hogy egy kicsikét is elpocsékolj belőle.
Ha pontosan tudod, hogy mik a legfőbb fájdalompontjaik és vágyaik, akkor pontosan tudod, hogy MIT kell kommunikálnod.
Mert lehet, hogy amit Te fontosnak vélsz, az a célpiacodat totál hidegen hagyja. És ez fordítva is igaz. Csak azokkal az érvekkel tudod őket meggyőzni, amelyekkel a szívükig tudsz hatolni.
Ha tudod, hogy hogyan beszélnek az adott témáról, és mi fontos nekik, akkor pontosan tudod azt is, hogy HOGYAN kommunikálj velük.
Ha nem beszélsz közös nyelvet a potenciális vásárlóiddal, akkor nem fog célba érni a mondandód, így pedig a vásárlásról sem fogod tudni meggyőzni őket, bármily lelkesen is próbálkozol.
Ahhoz, hogy hosszú távon sikeres tudj lenni…
Ehhez pedig irgalmatlan konkrét adatokra van szükséged!
Ha tudod, hogy pontosa mire van igénye a piacnak, akkor…
ki fogod tudni dolgozni azt a terméket/szolgáltatást, amiért az emberek örömmel adnak ki pénzt, még ezekben az időkben is
azokat a nyomógombokat tudod használni a szövegeidben (legyen az Facebook poszt, vagy értékesítési oldal), amelyek valóban hatással vannak a rájuk, így nagyobb eséllyel vásárolnak
tudni fogod, hogy hol és kiknek érdemes kommunikálnod, vagyis a legjobb embereket találod meg a legjobb platformokon, ahol ott vannak a vásárló jelöltjeid
Összegezve tehát több bevételt fogsz tudni generálni a piackutatásnak köszönhetően.
1
Pontosan érteni fogod a piackutatás mibenlétét.
2
Ismerni fogod, hogy egyáltalán milyen piackutatási fajták léteznek, így sokkal könnyebben fogsz egyik vagy másik eszközhöz nyúlni.
3
Megismered, hogy valójában miért vagy sokkal hátrányosabb helyzetben piackutatás nélkül, mint vele.
4
Még bővebben megismered, hogy miért is van (különösen most) szükséged piackutatásra, milyen előnyökkel jár. Hiszen ha ismered az összes előnyét, tehát tudod, hogy miért csinálod, akkor sokkal lelkesebben, sokkal alaposabban, és sokkal eredményesebben fogod tudni véghez vinni.
5
Megtudod, hogy mely esetekben szükséges piackutatást végezned.
6
Van 3 nagyon fontos kérdés, amelyet először meg kell vizsgálnod még mielőtt belekezdenél a piackutatásba. Ebben a fejezetben ezt vesézzük ki.
7
A tananyag talán legizgalmasabb részét az a 35 konkrét piackutatási módszer és eszköz és adja, amelyet itt bemutatok Neked. Nem kell félned, lesz tehát miből válogass a piackutatásod során bőven 🙂
8
Megtudod, hogy milyen adatokra kell odafigyelned a piackutatás során, és hogyan értelmezd a kinyert adatokat.
9
Pontosan tudni fogod, hogy milyen kérdéseket tegyél fel egy-egy piackutatás során a célcsoportod tagjainak.
Megtudod, hogy pontosan mit is értünk piackutatás alatt, és hogy milyen piackutatási fajták léteznek. Ezen keresztül egyszerűbb lesz kiválasztani a számodra legmegfelelőbbet.
Ha pontosan tudod, hogy miért csinálod, akkor sokkal hatékonyabb tudsz lenni benne (ez nem csak a piackutatásra, hanem az élet minden területére igaz).
A piackutatásod csak akkor tud igazán eredményes lenni, ha látod azt, hogy pontosan milyen adatokra is van szükséged a kívánt eredmény eléréséhez. Ehhez pedig előtte tisztázni kell néhány dolgot.
Kezdve azoktól az eszközöktől, amelyekből nagyobb számú adatok nyerhetők ki egészen a legmélyrehatóbb kutatástechnikákig. Hogyan és hol kutass saját oldalakon és a konkurencia felületein.
Ebben a 11 pontban megtudod, hogy egészen pontosan miket kell megkérdezned a célcsoportod tagjaitól annak érdekében, hogy a kapott adatok alapján eredményesen tudd fejleszteni a vállalkozásodat, termékeidet.
A személyes vélemény kétélű fegyver tud lenni. Ha nem a megfelelő ember véleményét veszed figyelembe, és az alapján alakítod a vállalkozásodat, akkor könnyen elcsúszhatsz ezen a banánhéjon.
Ha a ……… csomagot kéred, akkor további egy órában személyesen fogok neked segíteni a piackutatásban. Legyen szó akár technikai segítségről, akár arról, hogy te konkrétan hol és hogyan indulj el. Ezt a személyes tanácsadást a vásárlástól számított 1 hónapon belül bármikor felhasználhatod.
Ha rendszeresen csak ülsz a digitális hófehér lap előtt, és fogalmad sincs, miről írj, akár blog bejegyzést, akár Facebook posztot. Egy pár órás piackutatással egy évre elegendő témát szedhetsz össze magadnak. De nem elég egy random téma. Annak olyannak kell lenni, ami érdekli a célközönségedet, és úgy is kell megírni.
Ha jelenleg csak az árad van, amit előnyként kommunikálhatsz a versenytársakkal szemben, akkor itt az ideje, hogy kiderítsd, mi az a plusz, amire a vevőid vágynak, amiért akér szélesebbre is hajlandóbbak nyitni a tárcájukat. Ezzel bőven a konkurencia árai felett értékesítheted termékedet, szolgáltatásodat.
Nem mindegy az sem, hogy mikor posztolsz, és az sem, hogy mit. Csak a – célcsoportod számára – ütős és jó időpontban posztolt tartalmak tudnak elérni tömegeket. Egy megfelelő piackutatás ebben is segít neked.
Akkor tuti, hogy nem azt kínálod a potenciális vevőidnek, amire nekik valójában szükségük van. Ha olyat adsz, amire ők vágynak, akkor meg is fogják venni. De hogy mi lehet ez, csak egy alaposan körüljárt piackutatással fogod tudni megállapítani.
Ahhoz, hogy személyre szabottabbá tehessük számodra honlapunkat, és olyan hirdetéseket jeleníthessünk meg neked, amelyek érdekelnek téged, szükségünk van a hozzájárulásodra. Ezt később is bármikor módosítani tudod. Részleteket az Adatkezelési tájékoztatóban és Cookie (süti) tájékoztatóban találsz. Elfogadod?
ELFOGADOMCookie beállításokSüti neve | Lejárat | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-egyeb | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és az "Egyéb" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-funkcionalis | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Funkcionális" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-marketing | 1 év | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Marketing" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-nemszukseges | 1 év | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Nem szükséges" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-statisztika | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Statisztika" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-szukseges | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Szükséges" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-teljesitmeny | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Teljesítmény" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
CookieLawInfoConsent | 1 év | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a süti tájékoztató elfogadását és a sütikkel kapcsolatos beállításokat tárolja. |
PHPSESSID | munkamenet lejárta | Aktuális munkafolyamatot azonosító cookie. |
viewed_cookie_policy | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be és tárolja, függetlenül attól, hogy a felhasználó hozzájárult-e a sütik használatához. Nem tárol semmilyen személyes adatot. |
wordpress_test_cookie | munkamenet lejárta | Cookie beállításokkal kapcsolatos süti. A funkcionalitás a következő: olvassa, hogy lehet-e cookie-kat elhelyezni a webhelyen. Ezen adatok felhasználásával frissítheti a cookie -kra vonatkozó irányelveit, képernyő -szolgáltatásokat, amelyek meghatározott cookie -kat állítanak be, vagy hozzájárulhatnak az internetes átláthatóság megteremtésére irányuló erőfeszítéseinkhez. |
Süti neve | Lejárat | Leírás |
---|---|---|
__cf_bm | 30 perc | Ez a Cloudflare által beállított süti a Cloudflare Bot Management támogatására szolgál. |
__Secure-3PAPISID | 625 nap | Google (YouTube) cookie |
__Secure-3PSID | 360 nap | Google (YouTube) cookie |
__Secure-3PSIDCC | 365 nap | Google (YouTube) cookie |
1P_JAR | 30 nap | Google cookie |
APISID | 625 nap | Google (YouTube) cookie |
comment_author_*** | 347 nap | Hozzászóláshoz kapcsolódó név tárolása (felhasználó jóváhagyásával) |
comment_author_email_*** | 347 nap | Hozzászóláshoz kapcsolódó e-mail cím tárolása (felhasználó jóváhagyásával) |
cookielawinfo-checkbox-egyeb | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és az "Egyéb" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-funkcionalis | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Funkcionális" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-marketing | 1 év | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Marketing" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-nemszukseges | 1 év | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Nem szükséges" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-statisztika | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Statisztika" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-szukseges | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Szükséges" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-teljesitmeny | 11 hónap | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a "Teljesítmény" kategóriába tartozó sütik felhasználói hozzájárulásának tárolására szolgál. |
CookieLawInfoConsent | 1 év | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a süti tájékoztató elfogadását és a sütikkel kapcsolatos beállításokat tárolja. |
HSID | 625 nap | Google (YouTube) cookie |
mmformsub*** | 5 év | Tananyag, megrendelés űrlaphoz kapcsolódó cookiek |
NID | 183 nap | Google cookie |
OGPC | 33 nap | Google cookie |
SAPISID | 625 nap | Google (YouTube) cookie |
SEARCH_SAMESITE | 180 nap | Google (YouTube) cookie |
SID | 625 nap | Google (YouTube) cookie |
SIDCC | 365 nap | Google (YouTube) cookie |
SSID | 625 nap | Google (YouTube) cookie |
viewed_cookie_policy | A GDPR Cookie Consent bővítmény állítja be, és a süti tájékoztató elfogadását és a sütikkel kapcsolatos beállításokat tárolja. | |
VISITOR_INFO1_LIVE | 180 nap | Google (YouTube) cookie |
wordpress_test_cookie | munkamenet lejárta | Cookie beállításokkal kapcsolatos süti. A funkcionalitás a következő: olvassa, hogy lehet-e cookie-kat elhelyezni a webhelyen. Ezen adatok felhasználásával frissítheti a cookie -kra vonatkozó irányelveit, képernyő -szolgáltatásokat, amelyek meghatározott cookie -kat állítanak be, vagy hozzájárulhatnak az internetes átláthatóság megteremtésére irányuló erőfeszítéseinkhez. |
yt-remote-connected-devices | soha | A YouTube állítja be ezt a sütit azért, hogy a beágyazott YouTube-videót használó felhasználó videobeállításait tárolja. |
Süti neve | Lejárat | Leírás |
---|---|---|
_ga | 2 év | A Google Analytics telepíti ezt a sütit azért, hogy értékelje a Felhasználó látogatásának célját, és jelentéseket készítsen a Honlapon végzett tevékenységről az ügyfélélmény fejlesztése érdekében. |
_gaexp | 2 hónap 8 nap 7 óra | A Google Analytics telepíti ezt a sütit azért, hogy meghatározza a felhasználónak a kísérletbe való felvételét, valamint azon kísérletek lejártát, amelyekbe a felhasználó belekerült. |
_gat_gtag_UA_97402827_1 | 1 perc | Google Analytics cookie |
_gid | 24 óra | Google Analytics cookie |
CONSENT | 2 év | A YouTube beágyazott youtube-videókon keresztül állítja be ezt a sütit és anonim statisztikai adatokat regisztrál. |
YSC | munkamenet | Az YSC sütit a Youtube állítja be, és a Youtube oldalakon lévő beágyazott videók nézettségének nyomon követésére szolgál. |
yt-remote-device-id | soha | A YouTube úgy állítja be ezt a sütit azért, hogy a beágyazott YouTube-videót használó felhasználó videobeállításait tárolja. |
yt.innertube::nextId | soha | Ez a YouTube által beállított süti egyedi azonosítót regisztrál, hogy adatokat tároljon arról, hogy a felhasználó milyen YouTube-videókat látott. |
yt.innertube::requests | soha | Ez a YouTube által beállított süti egyedi azonosítót regisztrál, hogy adatokat tároljon arról, hogy a felhasználó milyen YouTube-videókat látott. |
Süti neve | Lejárat | Leírás |
---|---|---|
_fbp | 90 nap | A Facebook telepíti ezt a sütit azért, hogy hirdetéseinket olyan embereknek nyújtsuk, akik a legnagyobb érdeklődést mutatnak a weboldal nyújtotta termékekre, szolgáltatásokra a weboldalon történt aktivitásaik alapján. |
c_user | 365 nap | Facebook cookie |
datr | 625 nap | Facebook cookie |
dpr | 7 nap | Facebook cookie |
fr | 90 nap | Facebook cookie |
presence | 30 nap | Facebook cookie |
sb | 721 nap | Facebook cookie |
spin | 1 nap | Facebook cookie |
usida | munkamenet lejárta | Facebook cookie. |
wd | 7 nap | Facebook cookie |
xs | 365 nap | Facebook cookie |