Vevőszerzés: Hogyan válik az egyszerű emberből tuti biztos vásárló?

Minden vállalkozásnak szüksége van vásárlókra, vevőszerzésre. Az ő szívüket azonban nem egyszerű elnyerni. Minden nap tenni kell azért, hogy a végén igen-t mondjanak. Most megmutatom, hogy hogyan tudsz egy egyszerű, potenciális érdeklődőt vevővé konvertálni. Készülj fel, ez egy nagyon személyes írás lesz!

Jobb szereted nézni, mint olvasni? Itt a videós verzió, és egy sort sem kell olvasnod 😉

Rózsaszín, puha és a cipődben van. Mi az?

Ezt a kérdést nemrégiben a párom tette fel nekem. Az egyetlen gondolatom egy nagy, csúnya, rózsaszín meztelen csiga volt. Így hát félve mentem oda a cipőmhöz. De szerencsére nem igazolódott be a gyanúm, helyette ez a látvány fogadott:

vevőszerzés: hogyan válik egyszerű emberből biztos vevő

Na de mi köze van ennek a sztorinak a vevőszerzéshez? Ezt fogom most neked elmesélni! 

Az egész sztori ott kezdődött, hogy nagy-nagy szerelmi bánatban szenvedtem. Majd jött ez a srác, kezdeményezett és mivel veszteni valóm nem volt, így belementem az ismerkedésbe. Akkoriban tényleg meg voltam törve lelkileg, szóval sokat nem vártam tőle. De hát próbáljuk meg…

Úgy alakult, hogy nagyon gyorsan összeköltöztünk, ami lehetővé tette, hogy hamar megismerjük egymást, egymás jellemét, gyengeségeit, erősségeit, hogy hogyan és mit tud adni nekünk a másik és hogyan tudjuk bántani a másikat.

Rengeteg sok közös, boldog pillanatunk volt és rengeteg ehhez a cipős sztorihoz hasonló meglepetéssel készült nekem. Néha csak simán egy virágot vett, máskor pedig szerelmes post it-eket hagyott vagy épp mesét írt rólunk. Egy komplett csomagom tőle, ilyen kis cuki apróságokból 🙂 

Ezek mind olyan dolgok, melyeket én nem vártam el tőle. És mind a mai napig minden egyes alkalommal amikor meglep egy ilyen aprósággal, borzasztóan örülök neki.

Nemrég voltunk Horvátországban nyaralni, ahol egyik nap elvitt engem sétálni. Igazából ő sem tudta, hogy merre megyünk. 

Csak amerre a szíve húzott. Egyszercsak megpillantottunk az út két szélén két nagy követ, és az alábbiakat mondta:

“Képzeld el, hogy ez a két kő egy kapunak a két oldala. Haladj át rajta, és utána megváltozik az életed.”

Áthaladtam rajta, majd megkért, hogy csukjam be a szemem. Na itt azért már erősen sejtettem valamit… Miután kinyitottam és megfordultam, akkor elhangzott a szájából az a bizonyos kérdés, amire a legtöbb nő vágyik…

“Leszel a feleségem?”

Én pedig természetesen ujjongva mondtam neki igen. Még a szemüvegét is levertem a nagy lelkesedésben 🤣 

Na de mi köze van mindennek a vevőszerzéshez?

Hadd kérdezzek tőled valamit…

Szerinted, ha a legelső randin megkéri a kezemet, igent mondtam volna? Még azelőtt, hogy igazán megismerném, rájönnék, hogy mit tud adni nekem? Hát nem!

Valójában ugyanez a folyamat megy végbe akkor is, amikor megszerzel egy vevőt.

Az, hogy esélyt adtam a páromnak, hogy egyáltalán elkezdjük megismerni egymást, az a te vállalkozásodban az ingyenes (csali) anyag.

Az, hogy együtt éltünk és ezáltalán ténylegesen megismertük egymást, az a te vállalkozásodban a folyamatos tartalom kiáramlás, és ennek révén az, hogy hogy hírt adsz magadról, bemutatod magadat, a csapatodat, a termékedet, szolgáltatásodat, az értékrendedet, hogy mit lehet várni tőled.

Mivel a párom folyamatosan adott és adott, ezért egy idő után én is adtam neki. Ez pedig magát a vásárlást jelenti a vállalkozásodra lefordítva. Amikor egy vevő vásárol tőled, akkor ő is ad neked valamit. A pénzét adja neked.

Minél nagyobb dolgokat kaptam tőle, annál nagyobb dolgokat adtam neki én is szívesen. A potenciális vevőd is így fog gondolkodni. Ha te egyre nagyobb és nagyobb dolgokat adsz neki, akkor ő is több pénzt fog adni neked.

A páromtól kapott kisebb-nagyobb ajándékok, azok pedig a te igazán értékes tartalmaid a social médiában és emailben, amelyeket továbbra is ingyen odaadsz a követőidnek, építed velük a bizalmat.

Illetve az is ide sorolható, hogy ha valaki már vásárolt tőled, akkor olyan extra dolgokat adsz neki amikre ő nem számít. Emiatt pedig sokkal pozitívabban éli meg az egész vásárlást, és sokkal szívesebben vásárol majd tőled a későbbiek során is.

Az eljegyzés pedig a legdrágább termékedet/szolgáltatásodat jelenti. Ha végigmész ezen az úton, akkor a végén el fogod tudni kérni a pénzt a legdrágább portékádért is.

Ha mindez az (oda)adás nem lett volna, akkor én sem mondok igent a lánykérésre. A te vevőid sem fognak igent mondani, ha nem bíznak benned és nem biztosak abban, hogy megéri nekik.

Szóval folyamatosan adj és ne azonnal várd a vásárlást. A bizalomnak idő kell mind a párkapcsolatokban, mind pedig a vásárlási folyamatokban. Legyél kitartó és odaadó! Meg fogja hozni a gyümölcsét.

Neked mi a véleményed erről a témáról? Kíváncsi vagyok rá! Írd le egy hozzászólásban itt a cikk alatt! 👇

Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni hasonlókról, akkor kövess az alábbi felületeken:

Szerző:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Gaál Melinda

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kérsz még ilyen hasznos infókat?

Facebook oldalamon keresztül értesülhetsz minden újdonságról és Számodra értékes információról (nem csak blog bejegyzésekről).
Kattints a [Kedvelés] gombra!

Kövess Instán a laza tartalmakért!

Az Instás sztorikba olyan egyedi tartalmak is felkerülnek, amelyekkel más felületeimen nem találkozhatsz. Kövess be: @produkton.melinda

Légy tagja a ProduktON! közösségnek!

ProduktON! közösség - Facebook csoport Ezen Facebook csoporton belül jelenleg teljesen ingyenesen tudlak támogatni. Bármit kérdezhetsz, ami vállalkozással, online marketinggel kapcsolatos. Természetesen én egyedül nem fogom tudni mindenre a választ, de sok tagunk van már, akik között valószínűleg lesz olyan, aki fog tudni segíteni neked. Ez a csoport egy alapvetően szakmai, ámde annál lazább, kötetlenebb közösség, ahol barátságok és üzleti kapcsolatok is születnek. A főbb témák a honlap, landing oldal, Facebook marketing, motiváció… és még amire igény van 🙂 Gyere, és csatlakozz ebbe a támogató közösségbe!  

Ezek is érdekelhetnek:

Ingyenes képszerkesztő programok

5+1 ingyenes képszerkesztő program

Miért tartom fontosnak írni egy blog cikket az ingyenes képszerkesztő programról? Legyen szó akár egy hétköznapi posztról vagy egy hirdetésről, csak akkor fogsz célba találni, csak akkor fogják elolvasni a hozzá tartozó szöveget, akkor fognak rákattintani a linkre, ha maga...

Tovább olvasom