Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Szerző: | 2020. 03. 04. | Email marketing, Honlap

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Szerző: | 2020. 03. 04. | Email marketing, Honlap

A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró ablakok) alkalmazásától. Félnek, hogy csak elriasztják vele a látogatókat. Pedig nem félni kell, hanem megfelelően alkalmazni őket. Ez a cikk azt fogja megmutatni neked, hogyan tudod ezt megtenni.

1. Vélemények és tények a pop-upokról

A popupokat a legtöbb felhasználó nem szereti, mivel így vagy úgy, de megszakítják őket a kis böngésző tevékenységükben.

A marketing szakértők körében megoszló véleményekkel találkozhatunk. Azonban végső soron ők is egyet értenek abban, hogy a helytelenül használt, tolakodó felugró ablakok rossz felhasználói élményt okoznak. Ami pedig végső soron a bevétel csökkenéséhez vezet.

Ugyanakkor rengeteg honlap használja továbbra is ezeket az előugró albakokat.

Miért?

Mert a tények – a fentiek ellenére is – azt bizonyítják, hogy a felugró ablakok növelik a konverziót.

A sumo.com 1 754 957 675 pop-upot vizsgált meg, és a következő tényekre jutott:

  • A felugró ablakok konverziós aránya átlagban meghaladta a 3%-ot (3,09%).
  • A jobban teljesítő popupok pedig több mint 9%-os konverziós arányt is elértek (9,28%).
  • A legjobb néhány pop up pedig 50,2%-os konverziós aránnyal büszkélkedhetett!
  • A felugró ablakok konverziós aránya fordítottan arányos a honlap látogatottságával. (Tehát minél többen látogatják weboldaladat, összességében annál kisebb konverziós arányra számíts.)

Vagyis a popupoknak szemmel láthatóan van létjogosultsága a weboldal marketingjében.

Milyen pszichológia áll mögötte, ami miatt ilyen jól működik?

A legtöbb weboldalon – de főleg a webáruházak esetében – a látogató rengeteg CTA-val találja szembe magát. Webshopok esetén ott egy halom „Kosárba” gomb egy halom termékkel.

A bőség zavara miatt az emberek ilyenkor sokszor inkább nem is vesznek semmit.

Azonban ebben a zavart és túlzsúfolt felületen megjelenő előugró ablak csupán egyetlen egy (vagy esetleg kettő) lehetőséget kínál fel, amiből már sokkal könnyebb választania a látogatónak, és éppen emiatt hamarabb meg is teszi.

2. Milyen a rossz pop up?

Avagy miért ódzkodnak sokan a felugró ablakok használatától?

Ha 4 pontban kellene választ adnom a fenti kérdésre, akkor azt mondanám, hogy

  • rossz időben,
  • rossz helyen,
  • rossz tartalommal,
  • rossz személynek,

jelenik meg.

Rossz időben megjelenő pop-up

Az a felugró ablak, ami rögtön a weboldalra érkezéskor (vagy akár max. pár másodperc múlva) megjelenik visszatetszést vált ki a felhasználóban. Ami pedig taszítja a látogatót, ami pedig ahhoz vezet, hogy kevesebb lesz a bevételed.

Gondolj csak bele! Látsz mondjuk egy hirdetést Facebookon. Érdekel a téma, felkeltette az érdeklődésedet. Rákattintasz. Látod, ahogy szépen pár másodperc alatt betölt az oldal. „Betöltött. Szupert! Kezdhetem böngészni, olvasni. Lássuk akkor, mi is van itt…” – A másodperc törtrésze alatt futnák át fejedben ezek a gondolatok. És akkor rögtön akkor, amikor el szeretnél kezdeni böngészni a pofádba tolnak egy hirdetést, hogy most 50%-os kedvezmény! Egy olyan termékre, ami téged perpillanat nagyon rohadtul nem érdekel. Te nem ezért jöttél ide. Hát nem állatira idegesítő?

A legtöbb felhasználó kapásból bezárja ezt az előugró ablakot– meg se pislantja, mi van rajta – és utána elkezd böngészni.

Ezzel egyrészt teljességgel értelmét veszti maga a pop up. A látogató – bár maradt, és elkezdett böngészni – már egy fokkal negatívabb hangulatban fogja megtekinteni oldalunkat, mivel épp az imént ingerelte fel az egyik popupunk.

Ne használj azonnali betöltődéskor megjelenő popupot!

Rossz helyen megjelenő pop-up

A felugró ablakoknak számos fajtája létezik. Ezt fentebb már részleteztük.

Ezek közül legrosszabb – illetve legmegfontoltabban használandó – az a teljes képernyőt betakaró pop up.

Míg az összes többi felugró ablak esetében az történik, hogy – bár megjelent egy zavaró tényező, kicsit kevesebbet lehet látni a weboldal tartalmából, de – továbbra is lehet azért böngészni mellette, illetve ilyenkor bárhova kattint a felhasználó a popupon kívül a képernyőre, a felugró ablak bezáródik.

A teljes oldalt betöltő előugró ablakok esetében azonban nincs erre lehetőség. Egyetlen egy lehetősége van a felhasználónak. Az pedig a felugró ablak jobb felső sarkában lévő X – a jobbik esetben.

De bárhonnan is nézzük, ez élesen elvesz a felugró ablak bezárási lehetőségei közül, illetve amíg nem zárom be, addig tutira nem fogom tudni folytatni a böngészést semmilyen formában sem.

Ezért nem ajánlom a teljes oldalt kitöltő pop up használatát. Hacsak nem… erről majd később fogunk beszélgetni.

Rossz tartalommal megjelenő pop-up

Számos lehetőségünk van ahhoz, hogy tartalmi szegmentálást végezzünk a felugró ablakokkal.

Ahhoz, hogy igazán hatékonyan tudd kihasználni a popupok nyújtotta előnyöket, mindenképpen érdemes megkülönböztetned legalább a friss, „szűz”, látogatókat, illetve a már előre bemelegítetteket, és mindegyiknek a neki megfelelő – az ő szintjéhez illő – ajánlatot megjeleníteni.

De attól függően, hogy a látogató hol tart a vásárlási folyamatban, illetve értékesítési tölcsérben több csoportot is létre lehet hozni.

Manapság már léteznek a dinamikus üzenetek, amelyekkel akár ország alapján is különféle üzeneteket tudsz megjeleníteni. Ezt tudja az OptiMonk popupja.

Rossz személynek megjelenő pop-up

Az egyik legrosszabb, amit egy marketing eszközzel tenni lehet, hogy célközönségünk minden egyes tagjának ugyanabban a formában, ugyanazzal az üzenettel van megjelenítve.

Megannyi szempont alapján lehet szegmentálni a honlap látogatókat, és aszerint a megfelelő felugró ablakot megjeleníteni nekik.

  • elkötelezettség alapján
    • megtekintett oldalak száma alapján
    • oldalon eltöltött idő alapján
    • új, vagy visszatérő látogató-e
    • járt-e már bizonyos aloldalakon
  • ország alapján
  • forgalmi forrás alapján (Facebook hirdetésből, hírlevélből vagy Google keresőből érkezett-e)
  • kosárérték alapján
  • kampány alapján (csak azoknak jelenik meg, akik valamilyen módon részt vettek egy adott, korábbi kampányban)
  • név alapján
  • jelentkezés alapján (az éppen futó kampányba már jelentkezetteket ki lehet zárni a kampányból)

Ennyire brutál részletes célzási lehetőséget jelenlegi ismereteim szerint csak az OptiMonk popupja tud, úgyhogy emiatt tényleg igazán meleg szívvel tudom ajánlani. Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a felugró ablakaidból, akkor ők a te embereid.

3. A pop-upok fajtái

Működésbe lépési feltétel szerint csoportosítva

Exit pop-up

Az exit popup / exit intent / kilépő felugró ablak az egyik leggyakoribb és egyben egyik legkönnyebben jól használható felugró ablak.

OptiMonk exit intent

Miért?

Azért, mert ez csak akkor jelenik meg, amikor a felhasználó már elhagyni készül az oldalt.

Egészen pontosan úgy működik, hogy bekerül egy vékony láthatatlan sáv a honlap legtetejére, és amikor a felhasználó a kurzort elkezdi a böngésző vagy lapfül bezárása felé húzni, és áthalad ezen a láthatatlan sávon a kurzorral, akkor (mikor pontosan a sávra ér a kurzor, a rendszer ezt érzékeli és) megjeleníti a popupot.

Igazából ajánlom mindenkinek a használatát. Ezzel a fajta előugró ablakkal nehéz elrontani a dolgokat, mivel csak akkor mutatod meg, amikor a felhasználó megnézett már mindent, amit meg akart.

Görgetésre megjelenő pop-up

A görgetésre megjelenő felugró ablak kiváló promóciós eszköz lehet például blog oldalakon.

OptiMonk scroll

Lényege, hogy megadsz neki egy bizonyos százalékot – a példa kedvéért ez most legyen 40% –, a pop up minden oldalbetöltésnél megvizsgálja az oldal hosszúságát, és amikor a felhasználó legördít a megadott értékik – a példánál maradva az oldal magasságának 40%-áig – akkor fog megjelenni ez a felugró ablak.

Ez azért jó, mert nem azonnal zavarjuk meg a tartalomfogyasztásban, hanem először megvizsgáljuk, hogy mennyire komoly látogató. Ha elolvassa az oldal 40%-át, akkor feltételezhetjük, hogy érdekli a téma, ezért nyugodtan megjeleníthetünk egy releváns hirdetést ezen a ponton.

Ez a logika azonban csak akkor állná meg teljesen a helyét, hogyha az emberek nem szkennelve olvasnának. Pedig megteszik…

Mit jelent, hogy az emberek szkennelve olvasnak?

Azt jelenti, hogy nem olvassák végig a teljes oldalt, hanem csak végig görgetnek rajta, és ami éppen megragadja a tekintetüket (cím, kép, kiemelés), csak azt a részt olvassák el egy kicsit jobban.

Időalapú pop-up

Éppen ezért az időalapú felugró ablak egy jobb választás ebben a mai, „szkennelős” világban.

OptiMonk timed based

Hiszen amíg a görgetésre megjelenő pop up megjelenik akkor is, ha a felhasználó azonnal az oldal aljára görget – holott lehet, hogy nem is igazán érdekli a téma – addig az időalapú előugró ablak az oldalon eltöltött bizonyos idő után jelenik meg. Ez jellemzően 5 másodperc és 5 perc között szokott lenni. Személy szerint még mindig inkább a minimum 30 másodpercet javaslom.

  • Ha igazán érdekli a téma, akkor úgyis ott lesz az oldalon 30 másoderpcet, és – mivel ennyire érdekli, hogy már fél percet is ott töltött, ezért nem fogjuk zavarni az ajánlatunkkal.
  • Ha alapvetően érdekli a téma, de nem annyira, hogy fél percet elidőzzön, azon az egy aloldalon, de mondjuk körülnézne még a honlap többi aloldalán, akkor nem érdekli annyira a téma. Ebben az esetben viszont csak megzavarjuk, felidegesítjük egy 10 mp-nél felugró popuppal.
  • Ha egyáltalán nem érdekli a téma, és szinte azonnal elmegy, akkor pedig kár lenne bele a próbálkozás is.

Kattintásra megjelenő pop-up

Ezt a felugró ablak típust tipikusan feliratkoztatásoknál szokás használni. Persze egyéb megoldásokban is sokszor előfordul. Ez az, amikor rákattintasz egy gombra, és egy megjelenő pop up ablakban például meg tudod adni az email adataidat.

OptiMonk onclick

Természetesen ez a legkevésbé – sőt egyáltalán nem – idegesítő felugró ablak fajta, hiszen itt az ember konkrétan várja, hogy történjen valami, ha rákattint arra a gombra.

Ezt teljesen nyugodt szívvel használhatod bármikor, bárhol.

Utóajánlat

Létezik egy ilyen is. Még anno az Unas webshopnál találkoztam vele. Máshol nem, bár megmondom őszintén, nem is kerestem kifejezetten utána, hogy például, hogy WordPress WooCoomerce-hez mennyire, hogyan megoldható.

Lényege, hogy a popup a megrendelés utáni képernyőn jelenik meg. Így a vásárló csak a megrendelés leadása után találkozik az ajánlattal (amely egyébként kapcsolódik a megrendelt termékhez), és ezért a felugró ablak semmilyen hatással sem lesz a vásárlásra (jellemzően inkább negatív, esetleg semleges hatásuk szokott lenni). Innen a popupból egyetlen kattintással a kosarába teheti a vásárló a kínált terméket.

Elhelyezkedés szerint csoportosítva

Az oldal közepén elhelyezkedő felugró ablak

A popup ablakok között ez a leggyakoribb. Ezzel bizonyára te magad is találkoztál már. Jellemzően a képernyő felét-kétharmadát foglalja el széltében és hosszában is.

Előnye, hogy ha a pop up ablakon kívül bárhova kattint a felhasználó, akkor az előugró ablak bezáródik.

Hogy ez miért előnyös? Azért, mert sokkal kevésbé irritálja a látogatót, és emiatt sokkal szívesebben fog maradni a honlapodon tovább.

Pontosan emiatt sokkal inkább ajánlott használni, mint a soron következő, teljes képernyőt betakaró felugró ablakot.

Teljes képernyőt betakaró pop-up

Miért nem annyira ajánlott ennek a popupnak a használata?

Pontosan azért, amiért a nevét is kapta. Mivel betakarja a teljes képernyőt. Így teljességgel esélytelen a felhasználó számára, hogy a bezárás gombon kívül bármi mással el tudja tüntetni ezt a felugró ablakot, hogy aztán nyugodtan böngészhessen tovább.

Ez pedig annyira irritáló ><

Képernyő alján lévő felugró ablak

Szintén nagyon gyakori popup a képernyő alján egy teljes képernyő szélességű csíkban/dobozban, esetleg a képernyő bal vagy jobb sarkában megjelenő doboz.

Ezzel is biztos, hogy találkoztál, legfőképp a GDPR bevezetése óta, amikor is mindenki számára kötelezővé vált egyértelműen és feltűnően tájékoztatni a felhasználóit arról, hogy adatokat kezelünk a weboldalon.

Én személy szerint magánszemélyként azóta is mindig hülyét kapok ezektől az ablakoktól, főleg mobilon. De hát a törvény az törvény…

Szóval ezek a popupok jellemzően a képernyő alján helyezkednek el, és a GDPR-os süti tájékoztatókon kívül éppen aktuális akciók megjelenítésére kiválóan lehet alkalmazni.

Nagyszerű előnyük, hogy még kevésbé zavaróak, mint az oldal közepén elhelyezett előugró ablakok. Sőt, szinte egyáltalán nem zavarják a böngészést… khm… khm… legalábbis asztali számítógépen. Mobilon viszont már annál inkább. Csak úgy zárják be a felhasználók mobilon az összes felugró ablakodat egy szempillantás alatt, mint a szél. Tehát jól gondold meg kétszer is, hogy mobilon is szeretnéd-e alkalmazni ezeket.

Most maradjunk az asztali használatnál. Ott tényleg nem látványos, vígan elvan ez a kis popup a képernyő aljában, csücskében, amíg a látogató nyugodt szívvel tudja böngészni a honlapodat, és megnézni mindent, amit csak szeretne. Közben azonban végig ott virít a (nem is annyira) periférikus látómezőjében ez a pop-up. Egészen addig, amíg be nem zárja.

Használata maximálisan ajánlott.

Képernyő tetején lévő popup ablak

Igazság szerint egy borzasztóan hasonló az előző felugró ablakhoz. Sőt egy az egyben ugyanaz, csak éppenséggel nem a képernyő alján, hanem a képernyő tetején van elhelyezve.

Jellemzően egy vékony csík szokott lenni, és a nagyon „forró” ajánlatokhoz használják.

  • „70%-os árkedvezmény csak ma!”
  • „Ez az ajánlat még 00:25:32 ideig él.” (és megy a visszaszámláló)
  • „Már csak 2 jegy maradt.”

Ez a pop-up nem is annyira felugró ablak általában. Általában nem egy bizonyos idő után jelenik meg, hanem már a kezdetektől fogva ott van. Sokszor bezárni sem lehet.

De mivel annyira vékony, ez a „popup” szintén nem annyira szokta zavarni a felhasználókat. Még mobilon sem.

4. Milyen célokhoz használhatod hatékonyan a popupokat?

Ajánlat hirdetése

Aktuális ajánlatod promótálásának kiváló eszközei lehetnek a felugró ablakok. Ehhez első sorban az oldal középen elhelyezkedő, illetve a képernyő alján vagy sarkában lévő popupok ajánlottak. Ez lehet árakció (ritkán ajánlom), vagy mondjuk, hogy a héten minden bicikli mellé ajándék bukósisakot adsz. Tehát egy ajándék.

Email lista építése

A pop-up kiválóan alkalmas a hírlevél listád építésére. Használhatod oldal közepén (ügyelj, hogy ne legyen túl rövid az időzítés, ha idő alapú a popupod), az oldal alján, használhatsz exit popupot is.

Illetve hírlevél listára történő feliratásnál gyakran használatos a kattintásra megjelenő előugró ablak. Amikor is az ún. opt-in oldalon nem látszódik egyből az űrlap, hanem csak egy gomb, és erre rákattintva ugrik elő egy popup, ami tartalmazza az adatok bekéréséhez szükséges mezőket.

Az opt-in oldal az az oldal, ahol szeretnéd rávenni a felhasználót, hogy iratkozzon fel a hírleveledre például egy értékes ajándék tananyagért cserébe.

Email címlista építése popup

Kosárelhagyók számának csökkentése

Ehhez már intelligens popupokra van szükséged (vagyis olyanra, amelyik többet tud az egyszeri, mezei felugró ablakoknál), amelyek érzékelik, hogy van termék a kosaradban, amit még nem fizettél ki.

Általában exit intentként használják. Amikor is a felhasználó el akar menni az oldalról vásárlás nélkül (miközben már berakott terméket a kosarába), akkor feljön egy ablak, amely felhívja a figyelmét, hogy – „Helló! Ezt biztosan itt szeretnéd hagyni?” és hogy – igazából van itt olyan termék, ami őt érdekli (elvégre belerakta a kosarába, akkor bizonyára érdekli).

Ezt meg lehet még spékelni, hogy az ilyen kosárelhagyóknak kedvezményt, ingyenes szállítást vagy valamilyen ajándékot ajánlunk fel. Ezzel erősíteni tudod a vásárlásban.

Kosárelhagyás csökkentése popup

Kosárérték növelés

Szintén az intelligens popupok kiváltsága ennek kezelése.

Ha például raktál termékeket a kosaradba, és már a pénztárnál jársz, akkor előugrik egy ablak, amely azt mondja neked, hogy itt van még ez a termék is – ami egyébként kapcsolódik az eddig kosárba helyezett termékekhez.

Egy fantasztikus eszköz a bevétel növeléshez webshopoknak.

Upsell popup

Vásárlói élmény javítása

Az idegesítő, rossz időben felbukkanó előugró ablakok mellett léteznek azok a popupok, amelyek kifejezetten a vásárlói élményt javítják.

Ilyen például lényegében egy jobb alsó sarokban megjelenő élő-chat ablak is, ahol a vásárló kérdezhet a termékkel, webáruházzal kapcsolatban az ügyfélszolgálattól.

De akár még jobban kiemelheted ügyfélszolgálatodat egy oldal közepén megjelenő felugró ablakkal egy „Kérdésed van a termékkel kapcsolatban?” szöveg kíséretében. Itt megjelenhet a telefonszám, illetve az email cím, vagy még jobb megoldás, ha lehetővé teszed neki, hogy ezeket egyetlen kattintással elérje, és már egyből írhat / indíthatja a hívást.

Az ilyen típusú előugró ablakot egyébként exit popupként, vagy hosszú idő alapú felugró ablakként érdemes használni.

Vásárlói élmény popup

Piackutatás

Az exit popup, vagy akár egy alsó sarokban megjelenő ablak kiváló felületet biztosít ahhoz, hogy megkérdezd a honlap látogatótól, hogy esetleg

  • mivel nem elégedett,
  • hogyan tudnád jobbá tenni a weboldalt,
  • mi az, amit keresett, de nem talált meg,
  • milyen témákról olvasna szívesen,
  • milyen terméket hiányol,
  • stb…

Egyszóval a popupok segítségével szuperül végezhetsz piackutatást, amelynek segítségével fejlesztheted a termékeidet, kommunikációdat, honlapodat, és amellyel még tovább javíthatod a vásárlói élményt.

5. Hogyan használd hatékonyan a popupokat?

Avagy mit tegyél, és mit ne tegyél a popup beállítása során?

Ne használj belépési popupot!

Miért? Mert csak felidegesíted vele a látogatót. Ezek azok a popupok, amik kapásból megjelennek, amint belépsz egy oldalra. A látogató nem a popupban lévő ajánlat miatt ment arra az oldalra, és ha valami megzavarja, pláne egyből, akkor ahhoz csak negatív érzelmet fog társítani.
Tehát mi történik valójában? Pont le fogja sz*rni az ajánlatodat, és egy „anyátokat!” érzéssel kapásból bezárja és úgy olvassa tovább azt, amiért valóban jött.

A felugró ablak legyen releváns az oldal tartalmára!

Ha teszemazt, kisállat webshopod van, és a látogató épp a kutyakajákat nézegeti, majd egy popupban feljön, most akvárium akció van nálatok, hát az elég gyenge esélyekkel fogja érdekelni. Persze, mindig vannak kivételek, lehet, hogy az illető a kutya mellett halakat is tart. De nem ez a jellemző, úgyhogy nem igazán fogja érdekelni az ajánlatod. És így szintén csak idegesíted vele.

Használj szegmentált popupokat!

Vagyis kutyásoknak kutyás ajánlatokat, halasoknak halas ajánlatokat, időseknek időseknek szóló ajánlatokat, férfiaknak férfiaknak szóló ajánlatokat, stb… jeleníts meg. Legjobb tudomásom szerint az OptiMonk ezt is tudja.

Egy popupba egyetlen ajánlat kerüljön!

Mint ahogy például az értékesítési oldal esetében is, ha csak egyetlen egy célja van az oldalnak, ha csak egyetlen egy termék eladására fókuszál, úgy ez itt is igaz. Ne akarj több ajánlatot megjeleníteni egy popupban, mert összességében is sokkal hatástalanabb lesz. Példa: Vagy csak kutyanyakörvet, vagy csak kutyakaját reklámozz, vagy egy egész csomagot.

Minél kevesebb adatot kérj be!

A kevesebb több elvének érvényessége itt is kiválóan megmutatkozik. Statisztikák mutatták ki, hogy minél több adatot kérnek be a felhasználóktól, ők annál kisebb eséllyel töltik ki az űrlapot, és küldik el. Első körben elég, ha csak e-mail címet, esetleg egy (keretszt)nevet kérsz, ahova az ajánlat részleteit vagy a kuponkódot küldöd, majd később be tudod kérni a többi adatot is.

Használj letisztult designt!

Itt, a popupban aztán végképp nem lényeg, hogy csilli-villi megjelenést alkalmazz, hatalmas csinnadrattát, sok színt és effektet. Ezek csak elviszik a fókuszt magáról az ajánlatról. Használ minél, minél, minél egyszerűbb megjelenést. Homogén háttér, csak szöveg (az is kevés), maximum egy darab egyszerű kép, ami illusztrálja a cuccot.

Zöldpolc popup

Folyamatosan optimalizálj!

Ha olyan ajánlatod van, amit huzamosabb ideig szeretnél használni, esetleg több hasonló jellegű ajánlattal rendelkezel, akkor érdemes ezeket tesztelni, mi működik jobban. Mekkora méret, milyen szín, melyik kép, hány adat bekérése, milyen megjelenési módszer, stb.

Használd ki az ünnepeket, különféle alkalmakat!

A különféle ünnepek kiváló lehetőséget biztosítanak egy-egy ajánlat felugró ablakban történő bedobására. „Itt a karácsonyi / húsvéti / valentin napi / gyereknapi ajánlatunk!” Az emberek ilyenkor még toleránsabbak az ilyen popupokkal szemben is, mert már hozzászoktak, hogy ilyenkor nagyobb eséllyel fognak ilyennel találkozni, továbbá alapból jobban „pénzköltős hangulatban” vannak.

Hagyj szünetet!

Lényeges, hogy ne akard egy azon embernek megjeleníteni az ajánlatodat újra és újra, akárhányszor csak meglátogatja a weboldaladat, legyen az akár egy nap többször is. Ez aztán végképp borzasztó idegesítő tud lenni. Hagyj neki „lélegzetvételnyi levegőt”. Legalább 3-4 napot. Ha néhány nap eltelik két ajánlatmegjelenítés között már sokkal toleránsabbak lesznek az újfent előbukkanó hirdetéssel szemben.

Képek forrása: OptiMonk.hu


Nos, ez egy elég hardcore cikk lett a popupokról 🙂

Van bármi, amit kihagytam? Kérdésed van a témával kapcsolatban? Szólj hozzá kommentben!

Szerző:

Gaál Melinda

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. Igyekszem rendszeresen olyan hasznos webfejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tudásanyagokkal szolgálni Számodra, amelyek előre viszik a vállalkozásodat. Ha bármi kérdésed, ötleted van a témával kapcsolatban, kérlek, írd meg itt kommentben! KommentON! 🙂

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez is érdekelhet:

6 módszer, amivel INGYEN hirdetheted a vállalkozásodat online

6 módszer, amivel INGYEN hirdetheted a vállalkozásodat online

Kezdő, de sokszor még több éves vállalkozóként sem feltétlen van az embernek pénze havi több 100.000 Ft-os hirdetésekre. Ezért – érthető módon – elsősorban az ingyenes vagy olcsó lehetőségeket keresi ahhoz, hogy hirdesse vállalkozását. Az alábbi blog cikkben mutatok...

Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?

Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?

Vállalkozóként a weboldalunknak csak akkor van értelme, ha direkt vagy indirekt módon pénzt tud termelni számunkra. Ennek egyik módja az, hogyha hírlevél feliratkozókat tudsz gyűjteni rajta keresztül. Azok, akik megadják neked az e-mail címüket már egy lépést,...

Mennyi idő alatt készül el egy (profi) weboldal?

A weboldalkészítős honlapokat olvasgatva talán te is találkoztál már vele, hogy néhol egy-két napot, máshol hónapokat írnak egy weboldal elkészítésének idejére. Vajon mi lehet ennek az oka? Ezt fogjuk kivesézni ebben a cikkben. Egy fontos azonban dolgot tisztázzunk...

Kérsz még ilyen hasznos infókat?

Facebook oldalamon keresztül értesülhetsz minden újdonságról és Számodra értékes információról (nem csak blog bejegyzésekről).
Csak kattints a [Kedvelés] gombra!

Kövess Instagramon is!

Ide a sztorikba ugyanis olyan egyedi tartalmak is felkerülnek, amelyekkel más felületeimen nem találkozhatsz.