Miről hírlevelezz? – Bizalomépítő bemutatkozó e-mail sorozat

Bemutatkozó hírlevél sorozat

A mai blog cikkben egy olyan témát hoztam, hogy mégis mit kezdj azokkal az emberekkel, akik feliratkoztak a hírleveledre? Mik legyenek az első e-mailek amiket kiküldesz nekik? Milyen tartalom legyen ezekben a levelekben? Egyáltalán hogyan indítsd el a velük való kommunikációt? Ha jobban szeretned videós formában fogyasztani a tartalmakat, akkor itt találod videós formátumban azt, […]

56 csali (lead magnet) ötlet

A csali vagy lead magnet elengedhetetlen a hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez

A hírlevél feliratkozók gyűjtésének egyik legjobb módja, ha értéket kínálsz nekik a feliratkozáskor. A feliratkozás ösztönzője pedig nem más, mint egy szuper csali vagy másnéven lead magnet. A csali egy olyan ajánlat, amelyért nem fizetnek az érdeklődők. Cserébe általában valamely adatukat (leggyakrabban az e-mail címüket) adják meg. A csalid rendkívül sokféle lehet, ehhez hoztam neked […]

Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?

A hírlevél még mindig nem elavult dolog, hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez kaphatsz pár hasznos tippet

Most egy olyan témát hoztam neked, ami sokak érdeklődésére tarthat számot. Ez pedig nem más, minthogy hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat? Mi erre a legjobb módszer? Mint mindennek, így a marketingben és az életben is mindennek megvan a maga módja és rendje, hogy hogyan lehet azt a leghatékonyabban, a legjobban megcsinálni. Na de akkor nézzük is, […]

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró ablakok) alkalmazásától. Félnek, hogy csak elriasztják vele a látogatókat. Pedig nem félni kell, hanem megfelelően alkalmazni őket. Ez a […]

Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?

Hogyan szerezz feliratkozókat a weboldaladon

Vállalkozóként a weboldalunknak csak akkor van értelme, ha direkt vagy indirekt módon pénzt tud termelni számunkra. Ennek egyik módja a feliratkozó szerzés, vagyis hogyha hírlevél feliratkozókat gyűjtesz a honlapodon keresztül. Azok, akik megadják neked az e-mail címüket (feliratkoztak) már egy lépést, egyfajta elköteleződést tettek feléd. Így a nekik kiküldött ajánlataidra sokkal hamarabb, sokkal nagyobb eséllyel […]