Tapasztalom, hogy sokszor jelent nehézséget a vállalkozóknak, hogy miről és hogy hogyan kommunikáljanak a közösségi médián, milyen blog cikket írjanak. Ebben a blog cikkben összeszedtem neked a 8 legfontosabb tanácsot, hogy hogyan kommunikálj, és konkrét poszt...
Blog
6+6 értékadó technikai, amiket a McDonald’s marketingjéből tanulhatsz részben
Mint a legtöbb sikeres vállalkozás, a McDonald's marketingje is az értékadásra épül. Amíg te magad nem adsz értéket másoknak, addig ne várd, hogy kinyissák neked a pénztárcádat. Kivételek, persze – mint minden esetben – itt is vannak. De ne a kivételekre építs, hanem...
Egy éves a ProduktON!
Az egy éves évforduló alkalmából most egy kis betekintést nyerhetsz a kulisszák mögé. A cikkben szó lesz arról, hogy miért éppen a ProduktON!-ra esett a névválasztás. Megtudod, hogy egészen pontosan hogyan indultam el a vállalkozással, és miért pont akkor, amikor. Szó...
Mikor NE legyen (profi) honlapod?
What? Weboldal készítéssel foglalkozom. És azt mondom, hogy ne legyen honlapod? Most mégis miről is beszélek én? Igen! Van az az eset, amikor azt mondom, hogy márpedig ne legyen honlapod, illetve ne költs rá pénzt. Bár ilyenkor a saját érdekeim ellen beszélek, hiszen...
Weboldal sablonok előnyei és hátrányai
Miért ágálok annyira a hagyományos weboldal sablonok ellen? Hallottad már valaha marketinges körökben azt a tanácsot, hogy légy egyedi és megkülönböztethető? Ne aggódj, a kérdés abszolút költői volt. Naná, hogy hallottad, hiszen minden második marketinges poszt, blog...
Marketing vészhelyzeti csomag válság idejére
16 + 1 tipp, hogy hogyan éld túl a következő hónapokat és hogyan készülj fel az azutáni időszakra Vállalkozóként hogyan éld túl a következő hónapokat, és hogyan készülj fel az azutáni időszakra? Ez a kérdés már bizonyára számtalanszor megfordult a fejedben az elmúlt...
Mennyi idő alatt készül el egy (profi) weboldal?
A weboldal készítős honlapokat olvasgatva talán te is találkoztál már vele, hogy néhol egy-két napot, máshol hónapokat írnak egy weboldal elkészítésének idejére. Vajon mi lehet ennek az oka? Ezt fogjuk kivesézni ebben a cikkben. Egy fontos azonban dolgot tisztázzunk...
Mit tehetsz vállalkozóként a korona vírus idején vállalkozásod megmentéséért?
„Az emberek valódi jelleme krízishelyzetekben mutatkozik meg igazán, ilyenkor születnek meg az igazi hősök, a nagy legendák.” (Laura Hillenbrand: Rendíthetetlen c. könyv leírása) Valami hasonló módon gondoltam kezdeni ezt a blog bejegyzést. De én magam nem tudtam...
Minden, amit a popupokról tudni érdemes
A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró...
6 módszer, amivel INGYENESEN hirdeted vállalkozásodat online
Kezdő, de sokszor még több éves vállalkozóként sem feltétlen van az embernek pénze havi több 100.000 Ft-os hirdetésekre. Ezért – érthető módon – elsősorban az ingyenes vagy olcsó lehetőségeket keresi ahhoz, hogy hirdesse vállalkozását. Az alábbi blog cikkben mutatok...
Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?
Vállalkozóként a weboldalunknak csak akkor van értelme, ha direkt vagy indirekt módon pénzt tud termelni számunkra. Ennek egyik módja a feliratkozó szerzés, vagyis hogyha hírlevél feliratkozókat gyűjtesz a honlapodon keresztül. Azok, akik megadják neked az e-mail...
Divi vs. Elementor
Egy korábbi blogbejegyzésben részletesen kifejtettem, hogy miért használok weboldal készítéshez WordPresst. A WordPressen belül azonban nem mindegy, hogy milyen sablont használunk. Ma a két legnépszerűbb WordPress sablon, illetve téma bővítmény a Divi és az Elementor....