Blog

Egy éves a ProduktON!

Egy éves a ProduktON!

Az egy éves évforduló alkalmából most egy kis betekintést nyerhetsz a kulisszák mögé. A cikkben szó lesz arról, hogy miért éppen a ProduktON!-ra esett a névválasztás. Megtudod, hogy egészen pontosan hogyan indultam el a vállalkozással, és miért pont akkor, amikor. Szó...

bővebben
Mikor NE legyen (profi) honlapod?

Mikor NE legyen (profi) honlapod?

What? Weboldal készítéssel foglalkozom. És azt mondom, hogy ne legyen honlapod? Most mégis miről is beszélek én? Igen! Van az az eset, amikor azt mondom, hogy márpedig ne legyen honlapod, illetve ne költs rá pénzt. Bár ilyenkor a saját érdekeim ellen beszélek, hiszen...

bővebben
Weboldal sablonok előnyei és hátrányai

Weboldal sablonok előnyei és hátrányai

Miért ágálok annyira a hagyományos weboldal sablonok ellen? Hallottad már valaha marketinges körökben azt a tanácsot, hogy légy egyedi és megkülönböztethető? Ne aggódj, a kérdés abszolút költői volt. Naná, hogy hallottad, hiszen minden második marketinges poszt, blog...

bővebben
Marketing vészhelyzeti csomag válság idejére

Marketing vészhelyzeti csomag válság idejére

16 + 1 tipp, hogy hogyan éld túl a következő hónapokat és hogyan készülj fel az azutáni időszakra Vállalkozóként hogyan éld túl a következő hónapokat, és hogyan készülj fel az azutáni időszakra? Ez a kérdés már bizonyára számtalanszor megfordult a fejedben az elmúlt...

bővebben
Mennyi idő alatt készül el egy (profi) weboldal?

Mennyi idő alatt készül el egy (profi) weboldal?

A weboldalkészítős honlapokat olvasgatva talán te is találkoztál már vele, hogy néhol egy-két napot, máshol hónapokat írnak egy weboldal elkészítésének idejére. Vajon mi lehet ennek az oka? Ezt fogjuk kivesézni ebben a cikkben. Egy fontos azonban dolgot tisztázzunk...

bővebben
Minden, amit a popupokról tudni érdemes

Minden, amit a popupokról tudni érdemes

A popup kétélű fegyver. Attól függően, hogyan használod, gyümölcsözően építheted vele az email listádat, több vásárlót, magasabb kosárértéket generálhatsz, ugyanakkor, ha nem figyelsz meg is vághatod magadat vele. Éppen ezért joggal ódzkodnak sokan a pop-upok (felugró...

bővebben
6 módszer, amivel INGYENESEN hirdeted vállalkozásodat online

6 módszer, amivel INGYENESEN hirdeted vállalkozásodat online

Kezdő, de sokszor még több éves vállalkozóként sem feltétlen van az embernek pénze havi több 100.000 Ft-os hirdetésekre. Ezért – érthető módon – elsősorban az ingyenes vagy olcsó lehetőségeket keresi ahhoz, hogy hirdesse vállalkozását. Az alábbi blog cikkben mutatok...

bővebben
Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?

Hogyan szerezz feliratkozókat a honlapodon?

Vállalkozóként a weboldalunknak csak akkor van értelme, ha direkt vagy indirekt módon pénzt tud termelni számunkra. Ennek egyik módja a feliratkozó szerzés, vagyis hogyha hírlevél feliratkozókat gyűjtesz a honlapodon keresztül. Azok, akik megadják neked az e-mail...

bővebben
Divi vs. Elementor

Divi vs. Elementor

Egy korábbi blogbejegyzésben részletesen kifejtettem, hogy miért használok weboldal készítéshez WordPresst. Ebben a cikkben pedig azt magyarázom el, hogy szerintem miért a Divi ma a legjobb választás – alap esetben –, ha WordPress sablonokról beszélünk. És...

bővebben
[Esettanulmány] Mi mindenre tanít meg egy autós showműsor?

[Esettanulmány] Mi mindenre tanít meg egy autós showműsor?

Mi mindent lehet tanulni egy egyszerű autós showműsorból? Kosárérték növelés, pozicionálás, esemény marketing… De ne szaladjunk annyira előre a sztoriban. Minden a párommal és az ő autómániájával kezdődött… Van ez a Monster Truck nevű esemény. Arról szól, hogy böhöm...

bővebben