INGYENES TANANYAG – MÉGIS VALÓDI KINCS – Ha nem hiszed, járj utána 🙂 ]

A VALÓDI PÉNZTERMELŐ HONLAPOK

15 + 3 + 5 PONTJA

Ahogyan eddig még biztos nem hallottad…

Nem a domain és a tárhelyválasztás fontosságával foglak untatni.
Olyan technikákról és trükkökről olvashatsz benne, amelyeket valószínűleg sehol nem hallottál még.

  • 30 oldalon keresztül
  • 13 tipp, amely minden weboldalra alkalmazható
  • 3 haladó tipp a honlapon elért profit maximalizálása érdekében
  • 5 tipp kifejezetten webáruházaknak

most: hiányos, pénzégető weboldal | holnaptól: igazi profitot hozó céges honlap

Gaál Melinda

Gaál Melinda

marketing szemléletű webszerkesztő

Szervusz! Gaál Melinda vagyok, a ProduktON! alapítója. 2012 óta készítek weboldalakat, 2017 óta foglalkozom online marketinggel. Célom, hogy segítsek a hozzám hasonló magyar kisvállalkozásoknak az eddiginél sokkal magasabb profitot elérni a weboldalukban valójában ott rejlő lehetőségek kiaknázásával.

Olvass bele!

11. Használj bizalomépítő elemeket

Fentebb már pedzegettem a bizalomépítő elemeket, amelyeknek kisebb garmadájával rendelkezhetsz te is. Ha élsz ezekkel a lehetőségekkel megtízszerezheted az esélyét annak, hogy a potenciális vásárló téged válasszon a konkurenciával szemben, akiben nem tud feltétel nélkül megbízni, hiszen nincs is miért.

Mik lehetnek ezek a bizalomépítő elemek?

Csak hogy a legegyszerűbbekkel kezdjünk ilyen az összes díj és elismerés, amelyet te, céged, vagy bármelyik munkatársad szerzett.

Aztán ilyen még a garancia, amely abszolút képes elvenni a potenciális vevőtől a bizonytalanság legutolsó leheletnyi érzését is. Elvégre, ha nincs mit veszítenie, akkor miért is ne vásároljon tőled? Add meg a vásárlóidnak a lehetőséget, hogyha nem elégedettek a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással, akkor teljes mértékben visszakaphassák a vételárat. Sőt, ha igazán hardcore akarod tolni, akkor egyenesen dupla vagy akár tripla garanciát is vállalhatsz (vagyis hogy kétszeresen, háromszorosan fogod visszatéríteni a vételárat, ha nem tetszik a vásárolt portéka).
Most talán azt gondolod, hogy „jaj, de akkor mindenki rajtad fog ingyenélősködni, meg meggazdagodni”. A vicc az egészben, hogy egyáltalán nem… Sőt! Lehet, hogy lesz a vásárlóid között egy-két ember, aki valóban visszaél ezzel a lehetőséggel. De hidd el, hogy az a tisztességes ügyfélmennyiség, akiket viszont így megnyersz bőven kárpótolni fog érte. Ha te tudod, hogy az, amit árulsz, valóban kiváló, akkor azt is tudnod kell, hogy nem sok ilyen jellegű igény fog beérkezni hozzád. Vállalkozások garanciáinak tömkelege bizonyította már, hogy elenyésző az ily módon történt visszatérítések mennyisége, szemben az így megnyert vásárló mennyiségével.

De haladjunk tovább! Hiszen akadnak még bőven bizalomépítő elemek.

Úgy mint például a vevővélemények / ügyfélvélemények. Beszélhetek én neked bármennyit arról, hogy az én szolgáltatásom mennyire jó, mennyire kiemelkedő, mennyire neked való, mindez tizedét nem fogja érni annak, minthogyha egy hozzád hasonló vállalkozó, egy teljesen külsős ember mondja mindezt, akinek velem ellentétben nincsen semmi érdekeltsége abban, hogy te az ügyfelem legyél. Bizonyára te is sokkal szívesebben veszed meg azt a fogfehérítő fogkrémet, amelyikre a barátod azt mondta neked, hogy ez tényleg egy árnyalattal fehérebb fogat csinált már neki is.

Ha van lehetőséged megjelenni a sajtóban (legyen az akár offline, akár online), akkor mindenképp használd ki. De lehet ez akár csak egy blog cikk egyik (affiliate) partnercéged weboldalán, amelyet előre megbeszéltek, mi szerepeljen benne. Ha valakiről egy másik oldalon (főleg hogyha az egy nevesebb oldal, pl. hvg.hu) írtak, akkor az már valaki. Abban bízni fognak. Arra hallganti fognak.

Írj te magad is folyamatosan szakmai témájú cikkeket a saját blogodon. Ezzel kiválóan tudod növelni szakértői státuszod, ami úgyszintén elengedhetetlen a bizalomhoz, ami pedig elengedhetetlen a vásárláshoz. Te melyik kőművessel csináltatnád a házadat? Azzal, akinek semmi cikk nincs a weboldalán, azt se tudod, mit tud, vagy azzal, amelyik honlapján hemzsegnek a jobbnál jobb szakmai cikkek, amelyekből még te is tudsz tanulni, és amelyekből kitűnik, hogy mennyire jó szakember az ipse?

Ha még több hasznos ilyen tippet szeretnél, akkor kérd most a 15 + 3 + 5 (össesen 23) pontos listát, hogy megtudd mikre figyelj oda weboldalad elkészítése és optimalizálása során. Kattints a gombra!

Kérdésed van? Itt felteheted: hello@produkton.hu